Sivu 3/46

Lähetetty: 29.9.2006 11:53
Kirjoittaja mower
onkos garretin t03 sopiva turbo ladan 1500?. ar on 48

Lähetetty: 29.9.2006 13:03
Kirjoittaja pappa- igor
mower kirjoitti:onkos garretin t03 sopiva turbo ladan 1500?. ar on 48
mulla oli garretin kolmonen 1500 koneen kyljessä, ihan hyvin pelas.. kunnes nälkä kasvo syödessä :twisted:

Lähetetty: 1.10.2006 13:07
Kirjoittaja mower
pappa- igor kirjoitti:
mower kirjoitti:onkos garretin t03 sopiva turbo ladan 1500?. ar on 48
mulla oli garretin kolmonen 1500 koneen kyljessä, ihan hyvin pelas.. kunnes nälkä kasvo syödessä :twisted:
mikäs nyt sitten on? :D

Lähetetty: 1.10.2006 19:21
Kirjoittaja pappa- igor
mower kirjoitti:
pappa- igor kirjoitti:
mower kirjoitti:onkos garretin t03 sopiva turbo ladan 1500?. ar on 48
mulla oli garretin kolmonen 1500 koneen kyljessä, ihan hyvin pelas.. kunnes nälkä kasvo syödessä :twisted:
mikäs nyt sitten on? :D
schwitzerin s2 43/59, 1600 kiulu, tulossa megasquirtti :roll: ja kaikennäköstä muuta hassua :D

Lähetetty: 1.10.2006 22:57
Kirjoittaja mower
jaahas... :D tuleeko ton garretin kans hyvät tehot? oliks se sulla kii tossa 1600? mikä kaasari sulla oli/ on? itellä on se tarkotus että sata heppaa sais rikki sitte jossain vaiheessa ku saa säädöt ym muut kohdallen. on tulossa tosiaan toi garretti, kaasari mitä konela käytti turbo ladoissa, sopivan kokonen cooleri ja kansi vähä siistitty ym tällästä pientä :P

Lähetetty: 2.10.2006 14:30
Kirjoittaja pappa- igor
mower kirjoitti:jaahas... :D tuleeko ton garretin kans hyvät tehot? oliks se sulla kii tossa 1600? mikä kaasari sulla oli/ on? itellä on se tarkotus että sata heppaa sais rikki sitte jossain vaiheessa ku saa säädöt ym muut kohdallen. on tulossa tosiaan toi garretti, kaasari mitä konela käytti turbo ladoissa, sopivan kokonen cooleri ja kansi vähä siistitty ym tällästä pientä :P
no joo kyllä se pelas ihan hienosti :roll: kone oli 1500, lähes vakio :? kaasari oli solexin 32dis ja muuten vei bensaa ihan kakka paljon :oops:

Lähetetty: 3.10.2006 9:31
Kirjoittaja Corollaattori
Olettekos 440 volvon turboa kokeilleet/suunnitelleet ladakäyttöön? Jos jollakin on positiivisia kokemuksia tai tunteita ko. turbon liittämisestä ladaan ilmoitelkaa yv tai muuten vaan tänne. Mikä mahtaa olla turbon merkki volvossa?
P.S tj2!!! aika wäbä...

Lähetetty: 3.10.2006 13:48
Kirjoittaja pappa- igor
Corollaattori kirjoitti:Olettekos 440 volvon turboa kokeilleet/suunnitelleet ladakäyttöön? Jos jollakin on positiivisia kokemuksia tai tunteita ko. turbon liittämisestä ladaan ilmoitelkaa yv tai muuten vaan tänne. Mikä mahtaa olla turbon merkki volvossa?
P.S tj2!!! aika wäbä...
eiköhän se ole garretin t03 8)

Lähetetty: 4.10.2006 20:51
Kirjoittaja iigorr
saakos noita turbo audin mäntiä jostain uusia tai käytettyjä?

vaihdossa saisi turbo volvon mahlet..

Lähetetty: 4.10.2006 22:08
Kirjoittaja mower
mistäs ootte muuten vetäny öljyn turbolle? että mikä olis paras paikka? paluun ajattelin tehä öljypohjan kylkeen?

Lähetetty: 4.10.2006 22:43
Kirjoittaja ralli lada
me otettiin ö-paine anturilta ja paluu suoraan öljypohjaan

Lähetetty: 4.10.2006 22:59
Kirjoittaja mower
jeps. kait siihen voi laittaa sellasen liittimen mikä haarottaa sen kahteen osaan mihin voi laittaa öljynpaine anturinki? vai? vai sekottaako se ö.paine mittarin lukemaa??. mutta haittaakos se mitään jos öljy joutuu nouseen ylöspäin? laitoikko paluu paikan ihan siihen öljypohjan kylkeen vaan?

Lähetetty: 5.10.2006 22:04
Kirjoittaja iigorr
tekikös muuten konela näihin turbo ladan koneisiin minkään laisia muutoksia? meinaan vaihtuiko männät? eli laskettiinko puristuksia vai pysyikö samana?

Lähetetty: 5.10.2006 22:09
Kirjoittaja mower
ei hajuakaan. mutta olis kyllä kiva tietää tosiaan. pitäs ainaki ton kaasarin puolesta saada säätöihin ku on kerran konelallakin ollu käytössä :twisted:

Lähetetty: 6.10.2006 10:21
Kirjoittaja cassu
iigorr kirjoitti:tekikös muuten konela näihin turbo ladan koneisiin minkään laisia muutoksia? meinaan vaihtuiko männät? eli laskettiinko puristuksia vai pysyikö samana?
Käytettiin (minä & ss127) nuo projektiemme koneenosat koneistuksessa GT-Motorissa. (http://www.gtmotor.fi). Samalla selvisi, että ko-yritys teki nuo "Konelaturbot", sieltä lienee sais vastauksia kun soittaa ja kyselee... Kehuivat myös että niillä on edelleen noita "Konelaturboon" tarvittavia osia hyllyssä.