Sivu 3/3

Lähetetty: 20.8.2006 20:55
Kirjoittaja AI
Nonnis kirjoitti:Mutta onkos tuo stefa sama kuin takapotkussa?
Jostain vanhasta lehtijutusta luin että Nivan taka-akseli on sama kuin takavedossa, joten kai stefakin sama on.

Lähetetty: 23.8.2006 16:16
Kirjoittaja Nonnis
Takavedon mittojen mukaiset stefat on haettu. Ne ei tosin ole sellaisella metallireunuksella, mutta kaipa tuo kova muovikin riittää.

Pitääkös stefat ennen asennusta sivellä öljyllä samaan tapaan kuin öljynsuodattimen tiiviste ettei ne kuse?

O-renkaiden ja perämurikan tiivisteen tilalle ostin ultra grey moottorisilikonia, jolla pitäisi olla erinomainen öljynkestävyys mikäli pakettiin on uskomista :roll: . Ja on johtavien autonvalmistajien hyväksymää, kuuluukohan Volzhkij avtozavod niihin? :lol:

Lähetetty: 29.8.2006 4:37
Kirjoittaja samarai
Vähän myöhässä jo tähän juttuun mutta tässä kelvollisen näköinen Ladan vetoakselin "ulosvetäjä"

Lähetetty: 29.8.2006 21:43
Kirjoittaja Nonnis
^Juu kokolailla tuollaisen askartelin naapurin Pasin suosiollisella avustuksella (lahjoitti aihion).

Lähetetty: 30.9.2006 16:07
Kirjoittaja Nonnis
Tää projekti on seissyt nyt yli kuukauden, kun tuli koiranpentu taloon. Viime viikonloppuna kasasin perämurikan ja nyt pitäisi laittaa vetarit. Mutta jos korvaan O-renkaat silikonilla niin mihin väliin mä sitä työnnän? Kun en oo täysin hahmottanut niiden o-renkaiden sijaintipaikkaa.

Lähetetty: 6.1.2007 19:21
Kirjoittaja köhmä
Enpä ole eläessäni vetareita irrottanut, mutta eikös O-renkaita varten ole yleensä jyrsitty sellainen pieni ura?? Mitenkä se voi paikoillaan muuten pysyä?

Lähetetty: 7.1.2007 15:48
Kirjoittaja Nonnis
Ei siä mitään uraa ollu. Kai ne pysyy siä miten sattuu. Pistin pikkasen silikoonia.