Projekti 2107 1.5 muutos kone Opel 1.6i 16V

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
ladasenollapitää

Viesti Kirjoittaja ladasenollapitää »

maurichia kirjoitti:
Idän Ihme 1 kirjoitti:
^^make^^ kirjoitti::lol: :lol: :lol: :lol:
Mut onhan ooppeli laulun arvoinen, varmaan säkin oot kuullut sen joskus.. :lol: :lol: :lol:
minä tiedän kuinka kuski kiihtyy tule mukanani tutkimaan, konepellin alla kuski viihtyy opelilla tienposkessa olla saa... :wink: (oli pakko laittaa)
EDIT: piisi on sitte anssi umpikelan minä työnnän tämän ooppelin jorpakkoon

En tiiä miksi ooppelia aina haukutaan.?. Meilläkin on ollut jo monta vuotta opeli ja on aina kestänyt ja ei ole todelakaan ikään tienposkeen jättänyt.
DELETED

Viesti Kirjoittaja DELETED »

DELETED
DELETED

DELETED
DELETED

DELETED
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

tää keskustelu vastaa hyvin tuota aihetta :D minusta Lada on hyvä auto, mitä siihen muiden tekniikkaa tunkemaan.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
maurichia

Viesti Kirjoittaja maurichia »

no juu minulta jos kysytään niin itse en osta ooppelia enkä myöskään mersua... :roll:
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Idän Ihme 1 kirjoitti:Osta riisikippo. :D
Mistäkähän tuo "riisikippo"-nimitys tulee. Mun mielestä ku kipoissa on pohja :wink:

,_,/ukka
Autoton on huoleton
RussianTUNER

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

,_,/ukka kirjoitti:
Mistäkähän tuo "riisikippo"-nimitys tulee. Mun mielestä ku kipoissa on pohja :wink:

,_,/ukka
Outoa, kyllä mun riisikipossa on pohja :shock: Ilmeisesti harvinainen Toyota. :lol: Mut muista paikoista ei puhuta, hippasen mätä monesta kohtaa. No onneks on keksitty hitsauskone ja pelti millä korjata. :lol:
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Idän Ihme 1 kirjoitti:
^^make^^ kirjoitti:varmaan ne ketkä sanoo et mersu on parempi on vaan kateellisii ku ooppeli maksaa vähemmän ja on silti parempi. :roll:
Ihmettelet miksi ooppelia haukutaan, vaikka itse samalla provosoit.. :roll: Ja kyllä autojen luotettavuudesta/laadusta on edelleen olemassa hyviä tilastoja. :D
Ja Autobildin mukaan opel on näinä päivinä laadukkain saksalainen auto...
.
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

RussianTUNER kirjoitti:
,_,/ukka kirjoitti:

,_,/ukka
Outoa, kyllä mun riisikipossa on pohja :shock: Ilmeisesti harvinainen Toyota. :lol: Mut muista paikoista ei puhuta, hippasen mätä monesta kohtaa. No onneks on keksitty hitsauskone ja pelti millä korjata. :lol:
Nii, mitäpä sillä pohjalla, jos se ei ole reunoista kiinni :-)

,_,/ukka
Autoton on huoleton
RussianTUNER

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

,_,/ukka kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti:
,_,/ukka kirjoitti: Mistäkähän tuo "riisikippo"-nimitys tulee. Mun mielestä ku kipoissa on pohja :wink:

,_,/ukka
Nii, mitäpä sillä pohjalla, jos se ei ole reunoista kiinni :-)

,_,/ukka
Harmi kun on kiinni sieltäkin. :?
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
ladasenollapitää

Viesti Kirjoittaja ladasenollapitää »

Idän Ihme 1 kirjoitti:
noose01 kirjoitti:
Idän Ihme 1 kirjoitti: Ihmettelet miksi ooppelia haukutaan, vaikka itse samalla provosoit.. :roll: Ja kyllä autojen luotettavuudesta/laadusta on edelleen olemassa hyviä tilastoja. :D
Ja Autobildin mukaan opel on näinä päivinä laadukkain saksalainen auto...

Vaikka niin olisikin (jota vahvasti epäilen), huonosta maineesta on vaikea päästä eroon..

No en nyt haluaisi ladaa haukkua mutta kyllä se lada on mun mielestä enemmän vika auto. vaikka lada mies olenkin. Ei herneitä.
Lada110
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lada110 »

tästähän sain oivan keskustelu osion aikaan :wink: :wink: :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
m_pajula

Viesti Kirjoittaja m_pajula »

mitähän v*ttuilua tästä nyt seuraa mutta itellä ois tarkoitus lyödä tohon jäärata ladaan foordin tekniikka... :roll: ja saatttaa olla että muutakin FoMoCo osaa tulee ladasta löytymään..
markku

Viesti Kirjoittaja markku »

Mitä pahaa siinä on jos vain tekniikka sopii " muutoksilla" , meneehän se 2000 fiatinkin kone ........ jotenka viritelkää vaan 8)
Vastaa Viestiin