ostin kaikista varoittavista kokemuksista huolimatta uuden L

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
lada-juntti

Pitkähkö testiajo Ladalla

Viesti Kirjoittaja lada-juntti »

:lol:
Viimeksi muokannut lada-juntti, 7.4.2010 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

otan osaa, toi on just tota- mehän tässä jumalia olemme :evil: Ilmeisesti noissa renkaissa on pystyheittoa, eikä sitä tasapainotuksella saakaan pois. Kannattaa vaihtaa myös vanteet, jos on venäläiset peltivanteet. Itsellä on ainakin niistä pelkästään huonoja kokemuksia vaikka täällä niitä on hehkutettu maailman parhaiksi. :?

Oiskohan tossa "blackoutissa" menny jostain syystä ajonestolaite päälle :roll: (sehän kytkee kaikki molemmat pelistä pois- bensan ja sähkön). Eihän tossa näin kesäkeleillä mitään pahempaa satu mutta toi on liukkailla erittäin vaarallinen juttu, jos yhtäkkiä menee virran katketessa vauhdissa "etupää "lukkoon" - auto voi kääntyä äkillisesti ympäri. Toi kannattaa mun mielestä ehdottomasti ottaa huollossa esille.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
KALERVO 1963

Uudet renkaat

Viesti Kirjoittaja KALERVO 1963 »

Vaadi Deltasta vaan uudet renkaat latuskaan ei niitä alkuperäisiä saa tasapainoittettua vaatisivat "sorvauksen" itte olin niin hölmö että en ymmärtänyt vaatia 110 uusia renkaita oli sama täristys tauti alkuperäisillä renkailla ostin itse uudet renkaat+vanteet kyllä tärinät loppui.
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

otappa juntti ja tunkkaa etupyörä ylös
anna sille käsin vauhtia että se pyörii kohtuullista nopeutta
katso tarkasti pintaa jotain kiinteää taustaa vasten
jos pinnassa on pysty tai sivuttaisheittoa niin se ei koskaan tasapainottamalla korjaannu
Jouska

Re: Pitkähkö testiajo Ladalla

Viesti Kirjoittaja Jouska »

http://www.lada.fi sivusto kertoo 1,6 litran moottorin yhdistetyn polttoaineen kulutuksen olevan 6,9 l/100km , kun taas Tekniikan Maailma ilmoittelee lähes 8 litran lukemia sadalle kilometrille. Kiva kuulla että tuolla uudella moottorilla pääsee pienellä kulutuksella. Nokialaiset ovat hyviä renkaita mutta eivät ole ainakaan niitä hiljaisimpia ton rengasmelun suhteen.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

kuinkas hiljaa ajelit ku noi väähä vei :o :)
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
lada-juntti

Totta on että olen yliammutun rauhallinen kuski, en koskaan ylitä nopeusrajoituksia ja käytän ns. ennakoivaa ajotapaa välttäen rajuja kiihdytyksiä ja turhia jarrutteluja. Tuolla reissulla jolla sain nuo alhaiset kulutuslukemat, ajelin yleensä reilusti alle nopeusrajoitusten tietenkin tarkkaillen koko ajan taustapeiliä ja järjestin takaa tuleville mahdollisimman vaivattoman ohitustilanteen tekemällä tilaa ohituksille.
Taajama-ajossa en näin pientä kulutusta ole saanut aikaan, vaan kulutus normaalissa kauppa-ajossa on n. 8l/ 100km.
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Olen 1,5l:n 16v HB:llä päässyt 5.6l/100km kulutukseen maantieajossa kesällä välillä Puolanka-Pöljä.Paremminkin seurasin että ei aja ylinopeutta.
lada-juntti

Surullisen hahmon Lada!

Kohtalo koettelee Ladaa. Keskisen kyläkaupan parkkipaikalta tuli muistoksi lommo kuski oveen. Tekijä pakeni paikalta.Tänään ohittavasta bemarista singahti kivi tuulilasiin ja paha jälki jäi raitiomineen kaikkineen. Ajettu 4086km.
ff8728

Re: Surullisen hahmon Lada!

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

[quote="lada-juntti"]Kohtalo koettelee Ladaa. Keskisen kyläkaupan parkkipaikalta tuli muistoksi lommo kuski oveen. Tekijä pakeni paikalta.Tänään ohittavasta bemarista singahti kivi tuulilasiin ja paha jälki jäi raitiomineen kaikkineen. Ajettu 4086km.[/quote]Ajattelen vaan että pitkässä juoksussa olis reilumpaa jättää esim. lappu tuulilasille puhelinnumeroineen, jos ei uskalla jäädä odottelemaan. Pikitieltäkin tulee joskus kiveä tai jotakinmuuta, kokemusta on että sivupeili kerran pamahti rikki.
warre 353w sedan,
lada-juntti

Mietelmä Ldana kauneudesta tahi rumuudesta.

Mietelmä Ladan kauneudesta tahi rumuudesta.
Laitetaanpa riviin uusi mersu, ooppeli, toyota, mazda ja skoda. Autoista on peitetty merkkitunnukset. Pyydetään satunnaista ohikulkijaa nimeämään automerkit. Pieleen menee!
Lisätään edelliseen autoriviin Lada merkkitunnukset peitettynä.
Pyydetään satunnaista ohikulkijaa tunnistamaan yksi auto.
Todennäköisesti Lada tunnistetaan. Ladan muotoilun vahvuus on yksilöllisyys!!
lada-juntti

Bensan hinnan kipuraja

Bensan hinnan kipuraja ylittyi minun osaltani. Kahden viikon aikana olen ajanut 605km - polkupyörällä. Ladaan on kertynyt kyseisellä ajanjaksolla n.60km emercency ajoa ( iäkkäiden sukulaisten kuskaamista ) .
Muille ladakerholaisille tiedoksi: polkupyörä on ihan mahtava kulkuväline ja ennenkaikkea edullinen, ja lada pysyy takuuvarmasti kunnossa kun sillä ei ajeta!
lada-juntti

5000km takana

Ladaan tuli 5000km täyteen. Vastoinkäymisiä on ollut kaksi kertaa, ensin lommo parkkipaikalla oveen ja sitten päällystetyllä tiellä ohittavasta autosta kivi tuulilasiin ja tuulilasi halki. Mutta nuo ovat kohtalon aiheuttamia asioita, Lada on syytön niihin. Olen ihan tyytyväinen Ladaan, hyvin on palvellut. Farmari on tosi kätevä, olen mm. kuskannut poikien bändikamoja jne. ( itsekin olin nuorna miehenä rock-muusikko ). Kyllä Lada hintansa väärtti on, eihän sen hinnalla saa edes mopoautoa.
ff8728

Re: Bensan hinnan kipuraja

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

[quote="lada-juntti"]Bensan hinnan kipuraja ylittyi minun osaltani. Kahden viikon aikana olen ajanut 605km - polkupyörällä. Ladaan on kertynyt kyseisellä ajanjaksolla n.60km emercency ajoa ( iäkkäiden sukulaisten kuskaamista ) .
Muille ladakerholaisille tiedoksi: polkupyörä on ihan mahtava kulkuväline ja ennenkaikkea edullinen, ja lada pysyy takuuvarmasti kunnossa kun sillä ei ajeta![/quote]Paljon olet pyöräillyt, hienoa. Mulla on tältä kesältä kilometrejä fillarilla n. 1450 km.
warre 353w sedan,
lada-juntti

Lada-rock

Muistuttaisin tässä vaan, että jokaisen Ladistin "must" biisi on tietenkin turos hevi geen # kesä-lada pluus# Kuunnelkaa!!!!
Vastaa Viestiin