ostin kaikista varoittavista kokemuksista huolimatta uuden L
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
- lada-juntti
Pitkähkö testiajo Ladalla

Viimeksi muokannut lada-juntti, 7.4.2010 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
otan osaa, toi on just tota- mehän tässä jumalia olemme
Ilmeisesti noissa renkaissa on pystyheittoa, eikä sitä tasapainotuksella saakaan pois. Kannattaa vaihtaa myös vanteet, jos on venäläiset peltivanteet. Itsellä on ainakin niistä pelkästään huonoja kokemuksia vaikka täällä niitä on hehkutettu maailman parhaiksi.
Oiskohan tossa "blackoutissa" menny jostain syystä ajonestolaite päälle
(sehän kytkee kaikki molemmat pelistä pois- bensan ja sähkön). Eihän tossa näin kesäkeleillä mitään pahempaa satu mutta toi on liukkailla erittäin vaarallinen juttu, jos yhtäkkiä menee virran katketessa vauhdissa "etupää "lukkoon" - auto voi kääntyä äkillisesti ympäri. Toi kannattaa mun mielestä ehdottomasti ottaa huollossa esille.

Oiskohan tossa "blackoutissa" menny jostain syystä ajonestolaite päälle

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
-
Uudet renkaat
Vaadi Deltasta vaan uudet renkaat latuskaan ei niitä alkuperäisiä saa tasapainoittettua vaatisivat "sorvauksen" itte olin niin hölmö että en ymmärtänyt vaatia 110 uusia renkaita oli sama täristys tauti alkuperäisillä renkailla ostin itse uudet renkaat+vanteet kyllä tärinät loppui.
Re: Pitkähkö testiajo Ladalla
http://www.lada.fi sivusto kertoo 1,6 litran moottorin yhdistetyn polttoaineen kulutuksen olevan 6,9 l/100km , kun taas Tekniikan Maailma ilmoittelee lähes 8 litran lukemia sadalle kilometrille. Kiva kuulla että tuolla uudella moottorilla pääsee pienellä kulutuksella. Nokialaiset ovat hyviä renkaita mutta eivät ole ainakaan niitä hiljaisimpia ton rengasmelun suhteen.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
- lada-juntti
Totta on että olen yliammutun rauhallinen kuski, en koskaan ylitä nopeusrajoituksia ja käytän ns. ennakoivaa ajotapaa välttäen rajuja kiihdytyksiä ja turhia jarrutteluja. Tuolla reissulla jolla sain nuo alhaiset kulutuslukemat, ajelin yleensä reilusti alle nopeusrajoitusten tietenkin tarkkaillen koko ajan taustapeiliä ja järjestin takaa tuleville mahdollisimman vaivattoman ohitustilanteen tekemällä tilaa ohituksille.
Taajama-ajossa en näin pientä kulutusta ole saanut aikaan, vaan kulutus normaalissa kauppa-ajossa on n. 8l/ 100km.
Taajama-ajossa en näin pientä kulutusta ole saanut aikaan, vaan kulutus normaalissa kauppa-ajossa on n. 8l/ 100km.
- lada-juntti
Surullisen hahmon Lada!
Kohtalo koettelee Ladaa. Keskisen kyläkaupan parkkipaikalta tuli muistoksi lommo kuski oveen. Tekijä pakeni paikalta.Tänään ohittavasta bemarista singahti kivi tuulilasiin ja paha jälki jäi raitiomineen kaikkineen. Ajettu 4086km.
Re: Surullisen hahmon Lada!
[quote="lada-juntti"]Kohtalo koettelee Ladaa. Keskisen kyläkaupan parkkipaikalta tuli muistoksi lommo kuski oveen. Tekijä pakeni paikalta.Tänään ohittavasta bemarista singahti kivi tuulilasiin ja paha jälki jäi raitiomineen kaikkineen. Ajettu 4086km.[/quote]Ajattelen vaan että pitkässä juoksussa olis reilumpaa jättää esim. lappu tuulilasille puhelinnumeroineen, jos ei uskalla jäädä odottelemaan. Pikitieltäkin tulee joskus kiveä tai jotakinmuuta, kokemusta on että sivupeili kerran pamahti rikki.
warre 353w sedan,
- lada-juntti
Mietelmä Ldana kauneudesta tahi rumuudesta.
Mietelmä Ladan kauneudesta tahi rumuudesta.
Laitetaanpa riviin uusi mersu, ooppeli, toyota, mazda ja skoda. Autoista on peitetty merkkitunnukset. Pyydetään satunnaista ohikulkijaa nimeämään automerkit. Pieleen menee!
Lisätään edelliseen autoriviin Lada merkkitunnukset peitettynä.
Pyydetään satunnaista ohikulkijaa tunnistamaan yksi auto.
Todennäköisesti Lada tunnistetaan. Ladan muotoilun vahvuus on yksilöllisyys!!
Laitetaanpa riviin uusi mersu, ooppeli, toyota, mazda ja skoda. Autoista on peitetty merkkitunnukset. Pyydetään satunnaista ohikulkijaa nimeämään automerkit. Pieleen menee!
Lisätään edelliseen autoriviin Lada merkkitunnukset peitettynä.
Pyydetään satunnaista ohikulkijaa tunnistamaan yksi auto.
Todennäköisesti Lada tunnistetaan. Ladan muotoilun vahvuus on yksilöllisyys!!
- lada-juntti
Bensan hinnan kipuraja
Bensan hinnan kipuraja ylittyi minun osaltani. Kahden viikon aikana olen ajanut 605km - polkupyörällä. Ladaan on kertynyt kyseisellä ajanjaksolla n.60km emercency ajoa ( iäkkäiden sukulaisten kuskaamista ) .
Muille ladakerholaisille tiedoksi: polkupyörä on ihan mahtava kulkuväline ja ennenkaikkea edullinen, ja lada pysyy takuuvarmasti kunnossa kun sillä ei ajeta!
Muille ladakerholaisille tiedoksi: polkupyörä on ihan mahtava kulkuväline ja ennenkaikkea edullinen, ja lada pysyy takuuvarmasti kunnossa kun sillä ei ajeta!
- lada-juntti
5000km takana
Ladaan tuli 5000km täyteen. Vastoinkäymisiä on ollut kaksi kertaa, ensin lommo parkkipaikalla oveen ja sitten päällystetyllä tiellä ohittavasta autosta kivi tuulilasiin ja tuulilasi halki. Mutta nuo ovat kohtalon aiheuttamia asioita, Lada on syytön niihin. Olen ihan tyytyväinen Ladaan, hyvin on palvellut. Farmari on tosi kätevä, olen mm. kuskannut poikien bändikamoja jne. ( itsekin olin nuorna miehenä rock-muusikko ). Kyllä Lada hintansa väärtti on, eihän sen hinnalla saa edes mopoautoa.
Re: Bensan hinnan kipuraja
[quote="lada-juntti"]Bensan hinnan kipuraja ylittyi minun osaltani. Kahden viikon aikana olen ajanut 605km - polkupyörällä. Ladaan on kertynyt kyseisellä ajanjaksolla n.60km emercency ajoa ( iäkkäiden sukulaisten kuskaamista ) .
Muille ladakerholaisille tiedoksi: polkupyörä on ihan mahtava kulkuväline ja ennenkaikkea edullinen, ja lada pysyy takuuvarmasti kunnossa kun sillä ei ajeta![/quote]Paljon olet pyöräillyt, hienoa. Mulla on tältä kesältä kilometrejä fillarilla n. 1450 km.
Muille ladakerholaisille tiedoksi: polkupyörä on ihan mahtava kulkuväline ja ennenkaikkea edullinen, ja lada pysyy takuuvarmasti kunnossa kun sillä ei ajeta![/quote]Paljon olet pyöräillyt, hienoa. Mulla on tältä kesältä kilometrejä fillarilla n. 1450 km.
warre 353w sedan,
- lada-juntti
Lada-rock
Muistuttaisin tässä vaan, että jokaisen Ladistin "must" biisi on tietenkin turos hevi geen # kesä-lada pluus# Kuunnelkaa!!!!