Joo tupakka kyllä maistuu 2-3 askii/päivä.
Aloitin 13vuotiaana kun piti näytää itseään vanhemmalta, ja hei mä oon onnistunut, nytkin 46v mä näytän ainaskin seiskavitoselle
Ystäväpiirini läheisimmät jo moikkaa mua kysymällä "kuis yskii"
Mutta kaks asiaa joista en luovu vihreerööki ja toinen keuhko.
kyllähän sitä menee... reilu pari vuotta tuli sitten alotettua. malboroa tai camelia menee askia päivää hyvinkin norttia riittää puol askia.. ja viihtellää ollessa menee aski helposti iltaan mitä tahansa merkkiä.
alkuunsa tuli poltettua vihreetä tai sinistä mutta kerran kaupan valinnasta johtuen ostin askin norttia ja sen jälkeen onkin nortti ja cameli palanut hyvin
Joskus 14v tuli alotettua ja pari vuotta sitte lopetin, kun tajusin että ihan turhaa hommaa. Kännipäissään tulee kyllä polteltua jos joku tarjoaa mutta sitähän ei lasketa
joo.. kohta varmaan 8 vuotta tullu käryytettyä.. parraimmillaan / pahimmillaan melekeen neliä askia päiväsä meni tuola armeijjan leivisä mutta näin normaalitilanteesa ei palio yhtään.. hirviän vaihtelevaa on.. suoraan verraannollista siihen palioko on ulukosalla. viihteellä ollessa menee aina kaikki tupakit mitä vaan löytää, paitsi ne kaks, jotka aina jotenki alitajusesti säästyy
Miehen teko Afrika vaasalainen, kohotan pipoa. Meikäläinen ei ole käyttänyt väkijuomia 20 1/2 vuoteen, olin ennen lopetuspäätöstä sanoisinko alkoholin väärinkäyttäjä.
Hmm...., mulla on tuo perinteinen kartturin ammattitauti, eli tupakoitua tulee.... Nuorena tuli joskus kokeiltua, mutta vasta 28v aloitin, nyt menee aski päiväs..., viihtellä pari kolmekin....