Sivu 3/3

Lähetetty: 1.2.2006 9:45
Kirjoittaja NesteHukka
sladisti kirjoitti:Puuttuko sulaaneesta tulpasta palasia?Jos tulpan palasia on irronnut männän päälle tossa kierrosnopeudessa niin tod näkösesti jää jälkiä..Kato taskulampulla tulpanreijästä mitä näkyy..Koititko uudella tulpalla miten kiesi kiihtyy?? :shock:
Niin ja onhan se sulanut tulppakin jo oire siitä, että seokset tms. ei ole kohdallaan. Onkohan imuilmavuotoa tuolle pytylle?
Voi äkkiä olla sellaiset lämpötilat pytyssä, että sulaa muutakin kuin tulppa.

Lähetetty: 1.2.2006 17:44
Kirjoittaja =Shiguli=
destor kirjoitti:Vikaahan siellä on. Aloita tulppien katsomisella ja muutkin sytysosat syyniin.
Noh. Se tekee siis niin, että kun tarttaa kylmänä, niin pyörii ensin neljällä. Sitten rupeaa röpöttämään kunnolla ja häviää yks pytty pois pelistä. Sitten kun vähän aikaa ajaa ja pikkusen kengittää, niin herää poissaollut pytty eloon. Sytytystulpat on uudet ja katkojan käret on vaihettu.

Lähetetty: 3.2.2006 19:04
Kirjoittaja =Shiguli=
Kumma. Vika ei hävinnyt tulppien, eikä tulpanjohtojen vaihdolla. Putsasin myös virranjakajan. Kaikki tämä siis ilmaantui iýht äkkiä viikko sitten. Ennen pyöri ihan normaalisti kaikilla neljällä, mutta nyt ei pyöri kuin kolmella kylmänä. Äsken kävin ajamassa, niin käyntiin lähtiessä pyöri neljällä, mutta kun annoin pyöriä parikymmentä sekuntia tyhjäkäyntia, niin hävisi neljät pytty pelistä. Sitte piti koittaa kolmella pytyllä kitkuttaa se lämpimäksi. lämpesihän se vähän, mutta sammui kahdesti kun yritin lämmitellä konetta. Tavallaan yskäisi ja sammui. kautta profeetan parran kun ensin toimii hyvin, sitten tulee kaikki viat.

Lähetetty: 4.2.2006 12:26
Kirjoittaja =Shiguli=
Kumma kun rupes sitte toimimaan kun ajoin jotain parisataa metriä.

Lähetetty: 4.2.2006 12:48
Kirjoittaja Lada110
Hommatkaa kärjetön sytkä......

Lähetetty: 4.2.2006 19:42
Kirjoittaja =Shiguli=
Nonii, nytten sitten ajattelin tutkia asiaa. Pistin auton pyörimään ja lämmitin virranjakajaa kuumailmapuhaltimella. Ei mitään, vieläkin pyöri kolmella. Sitten rupesin tulppia lämmittämään. Kun rupesin lämmittämään toista tulppaa syyläristä päin katsottuna, niin kas kummaa, rupes pyörimään neljällä. Mistähän hitosta tuo voi johtua? Tulpat on uusittu kaikki pari viikkoa sitten.

Lähetetty: 4.2.2006 21:04
Kirjoittaja =Shiguli=
Ei ole. Peltoauto käytössä tuo on ihan. Epäilen vaan että on tulpassa jotain häikkää.

Lähetetty: 4.2.2006 21:43
Kirjoittaja =Shiguli=
Idän Ihme 1 kirjoitti:Ei kannattais sit laittaa oikeat tulpat...

NGK SYTYTYSTULPPA LADA TAKAVETOISET
Japanilainen sytytystulppa. Hinta / 1 kpl
NGK BP6ES normaaliajoon. . . . . . . . . . . . . . . . . . 11-1006 2.00 ???
NGK BP7ES kuumaan ajoon. . . . . . . . . . . . . . . . . . 11-1007 2.50 ???

http://www.motonet.fi
BP6ES tulpat ostin kerralla kaikki uudet, ne tuossa on tuntunu ennenkin olevan.

Lähetetty: 5.2.2006 14:00
Kirjoittaja =Shiguli=
Idän Ihme 1 kirjoitti:
=Shiguli= kirjoitti:
Idän Ihme 1 kirjoitti:Ei kannattais sit laittaa oikeat tulpat...

NGK SYTYTYSTULPPA LADA TAKAVETOISET
Japanilainen sytytystulppa. Hinta / 1 kpl
NGK BP6ES normaaliajoon. . . . . . . . . . . . . . . . . . 11-1006 2.00 ???
NGK BP7ES kuumaan ajoon. . . . . . . . . . . . . . . . . . 11-1007 2.50 ???

http://www.motonet.fi
BP6ES tulpat ostin kerralla kaikki uudet, ne tuossa on tuntunu ennenkin olevan.
Lämpeekö tulpat liikaa, ts ovatko ihan valkoset eristeet ja muuten?
Et pitäiskö laittaa BP7ES tai varmistaa sopan tulo??
No kyllä nuo päällepäin ihan normaaleille näytti, ei ollu tummunu yhtään eristeet. Pitää tänään kahtoo vielä minkä näkönen on sisältä.

Lähetetty: 6.2.2006 12:42
Kirjoittaja kurppa81
vetää jostain ilmaa....tai väärä tulppa...