Sivu 20/42

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 16:46
Kirjoittaja samarai
Alemman kuvan perusteella joku lehti voisi olla 60v. Ei vaan tuo ylempi mutantti aukea.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 16:59
Kirjoittaja Kustaa
Tervehdys!

Kieltämättä kyseessä on lehti.

XXX - lehti 60 vuotta.

Olisihan tuon mutantin sijasta voinut olla toisenlainenkin kuva, mutta sittenpä tämä arvuuttelu olisi ollut kai liian helppo.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 17:36
Kirjoittaja samarai
Olisiko XXX "MPT" ?

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 18:03
Kirjoittaja Kustaa
Tervehdys!

Mahdollisesti tuokin on 60-vuotias.

Toinen lehti kuitenkin hakusessa.
Huom. ruksien määrä ei täsmää.

Oleellista on se, mitä tuo "mutantti" on mahdollisesti tekemässä.
Lehden nimiosa on tekijämuodossa.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 18:13
Kirjoittaja samarai
Metsästäjä -lehti.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 18:22
Kirjoittaja Kustaa
Tere,

sehän se.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 18:24
Kirjoittaja samarai
61

Kuva

Kyseessä ei ole Volgan vuosimalli vaan toinen yhteys.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 18:52
Kirjoittaja Kustaa
Tervehdys!

Ainakin ajallisesti passaisi..
Juri Gagarin, Vostok1 ja vuosi 1961.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 21:22
Kirjoittaja samarai
Kyllä se passaa tässäkin. Sitä haettiin.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 22:26
Kirjoittaja Kustaa
62

Kuva
+
Kuva
+
Kuva

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 22:34
Kirjoittaja samarai
Kyseessä ilmeisesti Porrassalmen Urheilijat -62.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 22:38
Kirjoittaja Kustaa
Tere!

Sepä tuli napakasti ja naulankantaan. Hyvä samarai! :o

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 22:48
Kirjoittaja Kustaa
63

Kuva
+
Kuva
+
Kuva
8)

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 23:01
Kirjoittaja Vanja-eno
Vuonna -63 Markka "leikattiin", tälläom entinen 100 mk oli enää arvoltaan 1 mk

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 27.11.2011 23:13
Kirjoittaja Kustaa
Tere!

Niinhän siinä kävi ja heti perään vuonna 2002 eurolla sai liki saman verran kuin kuopatulla markalla. :mrgreen: