jees ja kevyt sotku saatiin aikaseksi:
kottero toimi hienosti parin tunnin ruopimissessiot, ei lämpöongelmista tai muusta tietoakaan, alusta toimii hyvin, toki paremmasta ei tietoa vaan parempaan suuntaan ainakin vakkarista menty. siis hitaasti ajettaessahan se tuntuu pirummoiselta kivireeltä vaan tuollakin videon vauhdilla toimi vähän epätasaisellakin soraraalla ihan mainiosti, pystyy aijamaan just niin kovaa kun tuo kerkee kulukea. etupään kulmia muuteltu nyt siten että tukivarren pulttien väliin prikkoja, ja takareunaan reilusti enemmän kun eteen, haritusta noin 7mm. jarrut on sopivan tasapainoset, huomaa semmosessa nopeeseen mutkaan jarruttaessa kun normijarrulla jo lähtee perä vähän sivulle on auto helppo kääntää mutkaan...
alkaa näköjään rueta maksamaan tääkin touhu, polttoaineenkulutus on tuolla mikkihiiripätkällä jossakin kovan ja mielettömän välillä ja vasta investoijut uuvenveroset sorapyörät on taka-akselilla jo puolikuntoset, ajaa kyllä toisenkin vastaavaan päivän kun vaihtaa takaa eteen. nyt vaan kun pääsi tuon mielettömän pidon makuun ois kivaa ajaa aina uusilla renkailla...
mutta onhan se mielettömän hauskaa hommaa, saa tosiaan vetää niiku sielu sietää ja uskallus riittää...
nyt ois taas löydettävä jostakin virtaa pajottaa rottelo talvee varten valmiiksi, pakoputki tai sarja ratkeili jostakin ja alako pörisemmään kunnolla, eestä sisälokari ulostautu raan varteen, pitänee repiä toiseltakin puolen jne. ja pikku huoltoa muutenkin... niin ja tuota rapaa riittää joka perkeleen paikassa, konetilassa sisällä ja peräkontissa myös...
