että riittää tuotto pumpussa.Stefa kirjoitti:Mikäs tuossa ihmellistä on?iigorr kirjoitti:niin ja onpas muuten metka homma kun vakio ruiskun pumpulla ollaan näin pitkällä..
Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Sulla on tuossa nyt bensapainetta maksimissaan jotain 1,1bar? Ruiskun peruspaine on jossain 3bar hujakoilla. Tuotto laskee paineen myötä. Ruiskuissakin normi pumput riittävät usein vähintään parin sadan hepan tuntumaan hyvästi. Vai onko tuo 1-pisteruutan pumpulla? Noissahan paine on tuota sun luokkaa, tosin tuottoa noissakin usein reilusti.
Joten musta olis pikemminkin ihme jos normi pumppu ei riittäisi.
Joten musta olis pikemminkin ihme jos normi pumppu ei riittäisi.
Vauhdin tae - alamäki
juu kyllä se on ykspiste ruiskun pumpulla..
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Kertokaas mikä voi olla vikana ku eilen sain vaihdettua tuohon turbohärveliin sen lelilapasen sintteri levyn ja jäykemmän paineasetelman, mutta kytkin luistaa edelleen samalla tavalla kun ennenkin. Heti ahtojen noustessa noin 0,5 kiloon alkaa kuulua kytkimestä vinkuminen ja vihellys. Huippunopeus n. 120. Ja tämä siis tapahtuu ihan samalla tavalla kun vakio kytkimellä.
Vaatiiko tuo sintterin asennus jotain ihme kikkoja? Nythän sille ei oo muuta tehty kun keskitys ja vauhtipyörän karhennus hiekkapaperilla.
Vaatiiko tuo sintterin asennus jotain ihme kikkoja? Nythän sille ei oo muuta tehty kun keskitys ja vauhtipyörän karhennus hiekkapaperilla.
kyllä se kannattais säätää kunnolla. millä asetelmalla? paljonko pitäs tehoo tai siis vääntöä olla? mulla on nivan kytkinsarja enkä ainakaan vielä oo saanu luistamaan 0.9 paineilla. toisaalta eipä mulla ihmeemmin tehoakaan ole. max 130hp
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
seuraavaks sitten menee nokka vaihtoon.. mimmosta nokkaa suosittelette? vakiosta pitäs teettää..`siis tehdas uudesta vakiosta. nyt ei raksuta,onko takavetosissa ketjukoneissa kaikissa sama nokka?
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
eiköhän ne kaikki nokat ole samanlaisiaiigorr kirjoitti:seuraavaks sitten menee nokka vaihtoon.. mimmosta nokkaa suosittelette? vakiosta pitäs teettää..`siis tehdas uudesta vakiosta. nyt ei raksuta,onko takavetosissa ketjukoneissa kaikissa sama nokka?



Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Mä meinasin kans teettää nokan kyseisellä henkilöllä mutta on kuulemma 3kk toimitusaika..pappa- igor kirjoitti:eiköhän ne kaikki nokat ole samanlaisiaiigorr kirjoitti:seuraavaks sitten menee nokka vaihtoon.. mimmosta nokkaa suosittelette? vakiosta pitäs teettää..`siis tehdas uudesta vakiosta. nyt ei raksuta,onko takavetosissa ketjukoneissa kaikissa sama nokka?jopa remmikoneessakin taitaa olla samanlainen... joku karvan alle 300 asteinen ja noin 12mm nostolla
jos virtasen maurille viet nokkas, ja kerrot sille minkälaiseen moottoriin tulee niin se kyllä osaa tehdä siitä sopivan
tällä hetkellä vakio ngk:oot 6 lämpöarvolla..miksu kirjoitti:Millasia tulppia olette käyttäneet turbo ladoissa?
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
1200s turrrpo!
Moro. Sain selville oman ahtimen merkin; Toyota CT20. Ollut turbodiesel Camryssä. Eli kaasari tulee imupuolelle. Kaasarina on volovon römberi. Mitenhän on kestääkö ahtopainemittarit hetkellisesti sellaista bensakosketusta? ajatuksena on laittaa joku ylijäämävarastossa lojuva teollisuusmittari jos en raski riskeerata oikeeta ahtomittaria... Ja toisena kysyn kun selailin tätä topiccia niin joku oli käyttänyt syylärinletkua ahtopuolella pikkupätkissä esim. liitoksissa ja mutkissa. Kestääkö pensiiniä?
-
- Viestit: 848
- Liittynyt: 12.4.2005 20:38
- Paikkakunta: jämsä�
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Re: 1200s turrrpo!
eihän sinne mittariin sitä bensaa pääse koska ilmaahan siellä letkussa on joka alipaineella liikkuu hieman koneeseen päin ja ahdoilla painuu hieman kokoon ja saattaapi siirtyä mittariakohti... eihän vesikään tule pullosta pois jos se ei saa ilmaaCorollaattori kirjoitti:Moro. Sain selville oman ahtimen merkin; Toyota CT20. Ollut turbodiesel Camryssä. Eli kaasari tulee imupuolelle. Kaasarina on volovon römberi. Mitenhän on kestääkö ahtopainemittarit hetkellisesti sellaista bensakosketusta? ajatuksena on laittaa joku ylijäämävarastossa lojuva teollisuusmittari jos en raski riskeerata oikeeta ahtomittaria.. Kestääkö pensiiniä?

Lada 1200L ***** TURBO IC -89