Ovatko muuten tosiaan muuttaneet istuimia myöhempiin vuosimalleihin saadun palautteen perusteella? Vanhemmissa 110-sarjasta olevissa jutuissa haukutaan istuimia liian pehmeiksi, mutta omassa -05 vuosimallin autossa on ovat todella jämäkät. Verhoilu on myös muuttunut plyyshistä halvemmanoloiseen kankaaseen.Jouska kirjoitti: -mukavat etuistuimet
Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Moi
Voi olla että ovat. Toisaalta sulla on paremmin varusteltu malli mitä aiemmat satakympit ovat olleet. Tai sitten ne sun penkit ovat vaan uudenkarheat.
Voi olla että ovat. Toisaalta sulla on paremmin varusteltu malli mitä aiemmat satakympit ovat olleet. Tai sitten ne sun penkit ovat vaan uudenkarheat.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Voi olla että ovat muuttuneet jossain vaiheessa, vai liekö sitten alihankkijoita useampi.
Viime kesänä tuli ajettua vähillä kilometreillä olevaa 2000-mallista ja siinä ainakin kuskin penkki oli huomattavan paljon pehmeämpi kuin tuossa omassa 2001 farkussa. Eipä nuo omankaan penkit kovat ole, mutta ero oli selvä.
Viime kesänä tuli ajettua vähillä kilometreillä olevaa 2000-mallista ja siinä ainakin kuskin penkki oli huomattavan paljon pehmeämpi kuin tuossa omassa 2001 farkussa. Eipä nuo omankaan penkit kovat ole, mutta ero oli selvä.
Sometimes is never quite enough
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Kyllä munkin 05:sessa on tosi jämäkät penkit mitä muistelen vanhemmista malleista ja niitä ajaneena...
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Lisää kokemuksia nemosta, tuosta satakymppien suvun yksilöstä.
Aikaa on jälleen kulunut ja matkan varrella on tehty yhtä ja toista, niin hyvässä kuin myös pahassa.
Korjattu (vaihdettu) on
-Lämmityslaitteenpuhallin tammikuussa -12, matkamittarin näyttämällä 158 ja risat, hajosi pois tullessa työmatkalla - seuraavana päivänä korvaavana kulkupelinä aina luotettava Euro 3 Foxtrot-Foxtrot-Celsius, joka palvelee pääasiassa isäukon ajokkina, jolla tuotiin vaihdokas puhaltimen sijalle. Puhaltimesta oli mennyt hiili.
-Jarrupaineensäädin keväällä -11, katsuri totesi takajarruissa liika suuren pitoeron. Herkistelin jarrutuksilla ja sain aikaan tyttöauton - vanha paineensäätimen tiiviste antoi periksi. Vaihdokas tilalle ja kas, taas toimii.
-Jarrusylinterit taakse paloineen ja jousineen samassa rytäkässä jarrupaineensäätimen kanssa, olivat edulliset ja mitäpä näillä liikaa pelleilemään?
Huoltoja, ts. öljyn, suodattimien, nesteiden vaihdot, on tehty kilometrien mukaan huoltokirjan sanelemin välein. Uusimpana kokemuksena RE85:
Raakaa tankiin kun entistä kuluu pois. Nyt ajettu jo neljäs tankillinen (jokainen täyttö yli 30 l).
RE:n omituisuuden tuleet jo tutuiksi, kylmänä lähtee toisella starttauksella ja strattauksen pituudella ei ole merkitystä - lähtee heti helposti toisella.
Kylmänä ei vedä, mutta kuten saa lukea muidenkin kokemuksista, meno helpottuu parin sadan metrin ajon jälkeen.
Nemo on muuttunut aneemikseksi, yli 4000 kierroksen ei vedä kuin hitaasta, muttei haittaa normaalia liikennekäyttöä, askissa on riittävästi pykäliä ja kulku alakierroksilla vaivatonta.
Katsastusmies ei voinut olla nauramatta kun kuuli että tankissa on RE85:ttä, totesi nemon olevan melko epeli, kun kerran ilman mil-valoa pystyy suoriutumaan alkoholismin vaikutuksesta
Tulossa on seuraavaksi NTC-lisävastus sarjaan kytkettäväksi oman anturinsa kanssa. Rinnan tämän lisävastuksen kanssa kikkaillaankin digipotentiometri ja releen kärjet. Näin ei häiritä nemon herkkää hipiää tai vilkkuvaloja. Digipotikkaa ja relettä ohjataan sitten Atmelin pikkupiirillä, jolloin varmistetaan automaattinen toiminta vaikkei kuski tietäisi/muistaisi/osaisi näppylöidä ja nappuloida eri painikkeista.
Toinen lisättävä piste olisi ruiskutuspaineen lisäys, onnistuneekohan omalla pumpulla vain paineensäädintä kiusaamalla? Tästä ottaisin tietoa vastaan jos jollain olisi sellaista antaa...
Aikaa on jälleen kulunut ja matkan varrella on tehty yhtä ja toista, niin hyvässä kuin myös pahassa.
Korjattu (vaihdettu) on
-Lämmityslaitteenpuhallin tammikuussa -12, matkamittarin näyttämällä 158 ja risat, hajosi pois tullessa työmatkalla - seuraavana päivänä korvaavana kulkupelinä aina luotettava Euro 3 Foxtrot-Foxtrot-Celsius, joka palvelee pääasiassa isäukon ajokkina, jolla tuotiin vaihdokas puhaltimen sijalle. Puhaltimesta oli mennyt hiili.
-Jarrupaineensäädin keväällä -11, katsuri totesi takajarruissa liika suuren pitoeron. Herkistelin jarrutuksilla ja sain aikaan tyttöauton - vanha paineensäätimen tiiviste antoi periksi. Vaihdokas tilalle ja kas, taas toimii.
-Jarrusylinterit taakse paloineen ja jousineen samassa rytäkässä jarrupaineensäätimen kanssa, olivat edulliset ja mitäpä näillä liikaa pelleilemään?
Huoltoja, ts. öljyn, suodattimien, nesteiden vaihdot, on tehty kilometrien mukaan huoltokirjan sanelemin välein. Uusimpana kokemuksena RE85:
Raakaa tankiin kun entistä kuluu pois. Nyt ajettu jo neljäs tankillinen (jokainen täyttö yli 30 l).
RE:n omituisuuden tuleet jo tutuiksi, kylmänä lähtee toisella starttauksella ja strattauksen pituudella ei ole merkitystä - lähtee heti helposti toisella.
Kylmänä ei vedä, mutta kuten saa lukea muidenkin kokemuksista, meno helpottuu parin sadan metrin ajon jälkeen.
Nemo on muuttunut aneemikseksi, yli 4000 kierroksen ei vedä kuin hitaasta, muttei haittaa normaalia liikennekäyttöä, askissa on riittävästi pykäliä ja kulku alakierroksilla vaivatonta.
Katsastusmies ei voinut olla nauramatta kun kuuli että tankissa on RE85:ttä, totesi nemon olevan melko epeli, kun kerran ilman mil-valoa pystyy suoriutumaan alkoholismin vaikutuksesta
Tulossa on seuraavaksi NTC-lisävastus sarjaan kytkettäväksi oman anturinsa kanssa. Rinnan tämän lisävastuksen kanssa kikkaillaankin digipotentiometri ja releen kärjet. Näin ei häiritä nemon herkkää hipiää tai vilkkuvaloja. Digipotikkaa ja relettä ohjataan sitten Atmelin pikkupiirillä, jolloin varmistetaan automaattinen toiminta vaikkei kuski tietäisi/muistaisi/osaisi näppylöidä ja nappuloida eri painikkeista.
Toinen lisättävä piste olisi ruiskutuspaineen lisäys, onnistuneekohan omalla pumpulla vain paineensäädintä kiusaamalla? Tästä ottaisin tietoa vastaan jos jollain olisi sellaista antaa...
LadaVaz 2111 1,5li STW -01
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
No niin tänään käyty leimaa uusi tulokas tähän talouteen eli 112 8v -02 ja heittämällä läpi
88tkm taulussa.
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
- Sdelano v SSSR
- Viestit: 2282
- Liittynyt: 12.4.2006 1:00
- Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Terve!
Tov. khj-582, paineen nosto onnistuu vakiopumpulla. Pumpun valmistajasta riippuen on maksimipaine joko 400 tai 700 kPa. Kulunut pumppu ei tietenkään välttämättä saavuta uuden paineita.
menestystä
SvS
Tov. khj-582, paineen nosto onnistuu vakiopumpulla. Pumpun valmistajasta riippuen on maksimipaine joko 400 tai 700 kPa. Kulunut pumppu ei tietenkään välttämättä saavuta uuden paineita.
menestystä
SvS
Sdelano v SSSR
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
No niin muutamia satoja kilsoja nyt 110:llä pöristelty ja näyttää loistavasti toimivan
kahta vikakoodia vähän väliä heittää mut vikavaloo ei sytytä (koodit 1570 ja 0327). Ajonesto tomii jees ja kai tuo nakutustunnistinkin toimii ku normisti käy ja kulkee.
Mukava palata taas ladan puikkoihin hetken tauon jälkeen

Mukava palata taas ladan puikkoihin hetken tauon jälkeen
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
N. 25tkm ja 2v niin saatiin ensimmäinen ihan oikea vikakin. Oikealla takana iskarin ylätuki oli pettänyt ja iskari pääsi läpi kurkkimaan kontin puolelle. Järkyttävän pamauksen pitää töyssyyn ajettaessa kun iskari kolahtaa takapenkin tukirautaan.

No nyt olisi kuitenkin kunnostettu hitsaamalla.

No nyt olisi kuitenkin kunnostettu hitsaamalla.
Sometimes is never quite enough
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Ovatko nuo kilometrit ja vuodet kaikki mitä autollasi on ajettu?mush kirjoitti:N. 25tkm ja 2v niin saatiin ensimmäinen ihan oikea vikakin.
Lada 1200 vuodesta 1980 vuoteen 2006
2006 edelleen Lada 21120 HB /1,6l / 8v / vm 2006
2006 edelleen Lada 21120 HB /1,6l / 8v / vm 2006
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Ei sentään, vain omistuksessa tuon verran. Auto on siis tuo 2001 mallinen ja tuli taloon aika tarkkaan kaksi vuotta sitten. Kilometrejä on kertynyt sillä välin 67tkm -> 92tkm.pinpate kirjoitti: Ovatko nuo kilometrit ja vuodet kaikki mitä autollasi on ajettu?
Sometimes is never quite enough
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Hienosti on uusi tulokas toiminut
kohta on 90tonnii taulussa. Sekalaisenajon kulutus hienosti alle 7l/satanen ja 95:lla päästellään menee. Vikakoodeja huutelee edelleen 1570 ja 0327 mut tiedähäntä mistä johtuu
. Valvontapaneelin kajaria fiksasin tänään niin et on vaimeampi ääni ku rupes linputus tulee korvista jo ulos pikku hiljaa
.
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
no niin tänään tuli tauluun 90tkmLada110 kirjoitti:Hienosti on uusi tulokas toiminutkohta on 90tonnii taulussa. Sekalaisenajon kulutus hienosti alle 7l/satanen ja 95:lla päästellään menee. Vikakoodeja huutelee edelleen 1570 ja 0327 mut tiedähäntä mistä johtuu
. Valvontapaneelin kajaria fiksasin tänään niin et on vaimeampi ääni ku rupes linputus tulee korvista jo ulos pikku hiljaa
.
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Tervehdys Ladakansa ja muut.
Hatturasiaan tuli 50050km täyteen vaihdoin uudet sytytystulpat. Toimi vielä entisilläkin mutta kaiken varalta.
Hatturasiaan tuli 50050km täyteen vaihdoin uudet sytytystulpat. Toimi vielä entisilläkin mutta kaiken varalta.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
onks kukaan muuten modannu tai aatellu modaa tota takalasin vispainta? tihkuhan siinä on mut on vaan jollain sekunnin tauolla et saisko siihen pidempää viivettä millään ilveellä ni ei tarttis viiksestä jatkuvasti renkka??
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~