Sivu 19/19

Lähetetty: 26.5.2006 10:01
Kirjoittaja TOVERI NIVA
Jussin kysymysmerkkiin kokonaisvälityksistä vähän laskelmia:

vm.78-84.....29,74:1 (2106 + 4,3:1)
vm.84-92.....32,13:1 (2105 + 4,1:1)
vm.92->>....30,56:1 (2105 + 3,9:1)

Modifioidut:

2105 + 4,3:1 = 33,69:1
2101 + 4,3:1 = 34,43:1

Lähetetty: 5.6.2006 12:29
Kirjoittaja thompson
Nyt sain sen verran rahikaista kasaan, että saan unelmani toteutettua ja hankittua Nivan :D

Kiinnostaisi tietää mitä tollaisista kieseistä kannattaa tarkastaa, jottei tulisi ostettua ihan pommia. Tekniikkaa en kovin hyvin tunne, joten saa vääntää rautalangastakin. Aikaisemmista viesteistä päätellen kannattaa vissiin tarkastaa mahd. öljyvuodot ja pohjan peltien kunto. Mitäs muuta?

Lähetetty: 6.6.2006 13:34
Kirjoittaja thompson
Itse itselleni vastaten: KÄYTÄ HAKUA!

http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewtopic.php?t=10095

Lähetetty: 13.7.2006 10:54
Kirjoittaja Mosse-Aksu
Nonnis kirjoitti:V*tun v*ttu.


Ei siinä mitään, kamalalla työllä ja tuskalla yltä päältä peräöljyssä vaihdoin sitten etusillan öljyt. Eihän mulla ollut kuin GL4:sta ja jälkikäteen toki tajusin että GL5:sta se vaatis. Arvatkaa houkuttaako uudelleen vaihto? :evil:
Piti kerran saada Clion lootaan öljyä yllättäen. Apuvälineeksi valitsin taipuisanokkaisen tippakannun. Kyllä sillä pienen määrän lipsuttelee hätätilassa, ulos ei tietenkään saa mitään. Tämä kuuluisi tuonne osioon halvat patentit.

Lähetetty: 13.7.2006 20:51
Kirjoittaja AI
Tippakannulla on pari vaihdelaatikkoa ja perää tullut täytettyä. Aikaa menee joku 15 min ja peukalo hellänä. Kannattaa muuten lämmittää öljy ennen kuin sitä alkaa pumppaamaan, menee aika kevyesti.