Kyllä sitä ihminen on joko tyhmä tai taitava. Eli tänään kun taas aamulla kurvailin tuonne "huru-ukkojen aamukerhoon", niin alkoi Lada itkeä että nyt on polttimo pimeä. Jarruttaessa tätä kertoi. No ostin sitten siinä kahvin ja munkin lisäksi sen polttimon kun kerran sitä oli Lada vailla. Takaisin pihaan matkatessa samaa valitti. Että ei muka pelaa jarruvalo.
Pyysin sitten pihassa veljeä vilkaisemaan että kumpiko puoli on pimeä kun painan jarrua. Nauroi veli minulle. Kysyin miksi? Vastaus oli yksinkertainen niin kuin minäkin. Maatto vika. Eli vilkku paloi jarruvalon sijaan

Just.
No avasin sitten sen piirilevy härpäkkeen ja katselin että mikäs nyt. Sekä jarruvalon polttimon että vilkun polttimon kannassa hapettumaa. Hieraisin hapettumat pois ja enää ei pimputtanut.
Ilmeisesti itse olin nyt onnistunut tätä kosteutta tuonne lokoisiin saamaan pesun yhteydessä. Toinen syy voi olla kun eilen ajelin neljän muun kaverin kanssa Kuopion kirkolle katselemaan salibandy pelejä. Ja kaupungissakin kävimme kurauttamassa yhteisen tuttavamme luona kahvilla. Mutta kun ei poistunut kokonaan huurut silloin ikkunoista. Eli jotain pitää varmaan tehdä tuolle kosteuden poistolle, vai mikäs se Jaskan kikka olikaan tässä tapauksessa? Jotain kosteuden imijää sillä hattuhyllyllä oli?