Menin tallille töiden jälkeen ja ensimmäisenä avasin tankinkorkin ja puhalsin paineilmaa konehuoneesta bensaletkuun ja tankissa porisi eli jos siellä jokin tukos oli nii ei ollut enää.. sitten pyöräytin kampuran päästä merkin sen pidemmän viivan kohalle ja otin tulpan irti 1.pytystä et varmistuin että on mäntä ylhäällä, sitte kävin lainaamassa toisesta ladasta pyörijän ja virranjakajan kannen ja vaihdoin ne uusien tilalle, sitte bensaa kurkusta sisään ja starttaamaan... ekalla kerralla ei mtn.. sitte käänsin virranjakajaa vähän vastapäivään ja uus yritys... JA KÄYNTIIN!!! ja bensaa alkoi ilmestymään suodattimeen ja kaasarille asti, jes! Nyt lähtee ja pysyy käynnissä pienen säädön jälkeen, sytty vielä pielessä mutta käyntiin lähtee, lainata ajotuslamppu nii saa sytyn säädettyä ja vaihtaa ne uudet takaisin, laitoin nuo vanhat kun tiesin varmasti niiden olevan ehjiä, kun nuita uusia osia voi olla viallisiakin, saapa nähä toimiiko vielä uusilla... niii ja katkojan kärjet kertaalleen vielä säädin ja heittoahan siellä oli 0.2mm, eli seki varmaan vaikutti asiaan... nyt hymyilyttää
Edit. Nii ja tosiaan pistin sen pyörijän 1.pytyn kohille nii näköjää munkilla arvasin oikein

ei tarvinnu koppaa aukasta...
Huomasin tossa et virrat loppuu akusta ku aikasa käytti , mittasin yleismittarilla kun oli käynnissä niin näytti vähä päälle 12v eli ei lataa? Akku kyllä vanha ku mikä et saattaa olla parhaat päivänsä nähny, kokeilla vielä ehjällä akulla nii tietää onko akussa vika vai jossaki muualla, piuhojen kyllä pitäis olla oikealla paikalla.. noh selvitellään tässä pääsiäisen pyhinä
