Sivu 18/46
Lähetetty: 31.3.2007 14:19
Kirjoittaja lada 1300s
Nyt on turbo pensapaineen säädin kiinni ja tyhjäkäynnille säädin 200 grammaa painetta. Mutta osaako kukaan kertoa paljonko pitäisi olla kun ei ole itellä mitään hajua? Ahtopaineitakaan en ole kerennyt vielä säätelemään, mutta ajattelin aluks jotain 0,5. Pensapumpun pitäis antaa jotain 400 grammaa max. onko liian vähän?
Huomenna pitää taas palata Kajaaniin palvelukseen ja olis kiva päästä tänään kokeilemaan kun sais jekkasemaan.
Lähetetty: 31.3.2007 15:36
Kirjoittaja lada 1300s
Nyt on testiajot tehty 0.3bar toimii jotenkin sitten tippuu seokset nollille. Ryyppy päällä seokset pysyy jotenki ylhäällä pienellä kaasulla. Ei taida vakio kaasari toimia mitenkään?
Lähetetty: 1.4.2007 11:47
Kirjoittaja -jusu-
noniin, nyt lähti toi oma iigorin puhallus rojekti käyntiin

tämän kuun aikana ois tarkotus saada liikkumaan

Lähetetty: 1.4.2007 13:22
Kirjoittaja START
lada 1300s kirjoitti:Nyt on testiajot tehty 0.3bar toimii jotenkin sitten tippuu seokset nollille. Ryyppy päällä seokset pysyy jotenki ylhäällä pienellä kaasulla. Ei taida vakio kaasari toimia mitenkään?
jos se kaasari ei ole paineistettu niin ei se oikeen voikkaan toimia
jos se on paineistettu niin lisää pensan painetta
Lähetetty: 1.4.2007 14:00
Kirjoittaja lada 1300s
Mikäs kaasutin sulla tuossa on?
Lähetetty: 1.4.2007 14:03
Kirjoittaja -jusu-
weberin 32 datti
Lähetetty: 2.4.2007 21:16
Kirjoittaja ChargerSpeed
rahalla saa je hevosella pääsee

ainakin jos tehoa haluaa ja kestävyyttä edes vähän kunnon kilpurikoneen ahtimella saat 5500e )oma budjetti)
Lähetetty: 2.4.2007 21:33
Kirjoittaja iigorr
noh, nyt alkaa oma rojekti olee käynti kunnossa. Ahdin on kiinni ja hihnapyörä myös. Ahtoputkia vähän rakentaa ja jostain pitäs ohut syyläri/flekti paketti löytää..??
turbohuoli
Lähetetty: 3.4.2007 7:31
Kirjoittaja Corollaattori
Moro. tuli taas ajankohtaiseksi lataturpo. eli mulla kävi vahinko kun yritin turboa purkaa niin meni se akseli poikki imun puolelta. Minä nerokkaasti HITSASIN sen sitten että se siipi hässeli pysyy akselin mukana... Joku toveri sanoi että ei kestä kauaa kun ei ole tasapainossa. onkohan perää tolla jutulla?
Re: turbohuoli
Lähetetty: 3.4.2007 8:18
Kirjoittaja IlkkaHe
Corollaattori kirjoitti:Moro. tuli taas ajankohtaiseksi lataturpo. eli mulla kävi vahinko kun yritin turboa purkaa niin meni se akseli poikki imun puolelta. Minä nerokkaasti HITSASIN sen sitten että se siipi hässeli pysyy akselin mukana... Joku toveri sanoi että ei kestä kauaa kun ei ole tasapainossa. onkohan perää tolla jutulla?
on
Re: turbohuoli
Lähetetty: 3.4.2007 8:31
Kirjoittaja pappa- igor
IlkkaHe kirjoitti:Corollaattori kirjoitti:Moro. tuli taas ajankohtaiseksi lataturpo. eli mulla kävi vahinko kun yritin turboa purkaa niin meni se akseli poikki imun puolelta. Minä nerokkaasti HITSASIN sen sitten että se siipi hässeli pysyy akselin mukana... Joku toveri sanoi että ei kestä kauaa kun ei ole tasapainossa. onkohan perää tolla jutulla?
on
ei jummijammi

miksi menit purkamaan ehjää turboa?? jos siiven hitsasit akselin päästä kiinni niin voihan se vähän aikaa kestää mutta ei hjuva

Lähetetty: 3.4.2007 16:28
Kirjoittaja START
onhan se kiva kahtoo mitä sieltä sisältä löytyy
pääsee myös katsoon onko sinne jäänyt joku pieni kiinalainen kun tahtoo valittaa kierroksilla

Lähetetty: 14.4.2007 0:16
Kirjoittaja iigorr
noni nyt alkaa olemaan paineet kohillaan! tyhjäkäynnillä 1.1 bar

pientä säätöä vielä vaatii

Lähetetty: 14.4.2007 7:32
Kirjoittaja pappa- igor
iigorr kirjoitti:noni nyt alkaa olemaan paineet kohillaan! tyhjäkäynnillä 1.1 bar

pientä säätöä vielä vaatii

on muuten hyvä!!!

Lähetetty: 14.4.2007 11:09
Kirjoittaja Larssoni
pappa- igor kirjoitti:iigorr kirjoitti:noni nyt alkaa olemaan paineet kohillaan! tyhjäkäynnillä 1.1 bar

pientä säätöä vielä vaatii

on muuten hyvä!!!

Kauanko meinaat että ahdin kestää tuollaista ku tyhjäkäynnillä on 1.1bar..?
