Sivu 17/42
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 17.11.2011 16:24
Kirjoittaja Pavlovits
52

Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 18.11.2011 17:47
Kirjoittaja samarai
Jailhouse Rockista löytyy jotain 52 taistelutyylejä, mutta niitä ei Pavlovits varmaan ole hakemassa.
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 18.11.2011 17:58
Kirjoittaja Pavlovits
Helsinkiin viittaa.
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 18.11.2011 18:04
Kirjoittaja samarai
Kokeillaan sitten Seutulan lentokenttää.
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 18.11.2011 18:19
Kirjoittaja Kustaa
Tervehdys,
työsiirtola kaupunginosassa nro 52 (Suomenlinna).
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 18.11.2011 19:59
Kirjoittaja Pavlovits
Seutulan lentokenttä valmistui -52 ja suurelta osin rattijuoppousrangaistujen siirtolatyönä.
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 18.11.2011 23:36
Kirjoittaja samarai
53:
Ajoneuvoa haetaan.
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 19.11.2011 9:24
Kirjoittaja Warreossi
Veikataan GAZ-53
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 19.11.2011 13:48
Kirjoittaja samarai
Juuri se. Hyvin oli päätelty. GAZprom-Lipponen.
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 19.11.2011 15:36
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
54
Ei Sindhanai eikä kaimansa matkannut kuvan autolla ravintolaan Italiassakaan. Tarjolla oli vain Schweinehundfleischia.
SvS
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 20.11.2011 10:13
Kirjoittaja Pavlovits
Taas on raavittu pää puhki. Ja vihjeitäkin oli vaikka kuinka monta. Voisiko kyseessä olla kala? Vaiko italiankielen kuutonen? Entä ravintola tai kuorma-auto. Ensimmäinen Schweinehundista mieleentuleva asia on Battler Britton. Siis veikataan Spitfire lentolaivuetta n:o 54. Ei kyllä tunnu kovin uskottavalta, eivätkä nuo vihjeetkään oikein osu.
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 20.11.2011 13:13
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
Terve!
Tämä 54-tehtävä oli nyt vähän sellainen tylsällä kirveellä veistetty. Sei (kuusi, kuvassa Sindhanai Sei) oli oikein ja kun kuusi otetaan pois itäsaksalaisesta IFA L-60 -kuorma-autosta, jää jäljelle 54.
Sikakoiralihaksikin nimetty säilyke oli muuten itäsaksalainen herkku.
SvS
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 20.11.2011 13:28
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
55
Näillä päästeltiin Ranskassa ennen:
SvS
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 20.11.2011 13:37
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
toinen
55
Tämä oli Simolla molemmin puolin hanskassa:
SvS
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 20.11.2011 14:08
Kirjoittaja Pavlovits
Tuon ensimmäisen pikkusiskolla ajeltiin senverran, että moottorin nähtyään tiesi heti, mistä oli kysymys, eli Motobecane 55.