VAZ-21072 - 1990 - Lada 1300S "käyttis" - Myyty
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Laita ihmeessä valmis pala tuohon kohtaan. Joko palkkiyhdistelmä, jossa on tuo palkin pääkin tai sitten koko etulattia.
Kyllähän noita tietysti pellistäkin vääntää, mutta Venäjältä saa kohtuuhyviä valmiita paloja tuollaisiin kohtiin.
Kyllähän noita tietysti pellistäkin vääntää, mutta Venäjältä saa kohtuuhyviä valmiita paloja tuollaisiin kohtiin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Lattia on jo paikattu. Enää pitäisi tuo palkki tehdä.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Heti kun on välivuosi ollut hitsauksessa niin nyt on sitten reikiä joka puolella. Varapyöräkotelon pohjan sauma pullistelee siihen malliin että ensi vuodeksi on taas tekemistä tiedossa.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Se on parikymppisissä ja vanhemmissa kulkineissa jokavuotista huvia tuo hitsaus ellei käy totaalisesti läpi kerralla. E tietenkään mitään pohjan entisöintiä tarkoita, mutta melko tarkkaan olisi kaiveltava ja käytävä läpi.
Eikä mikään vekotin näköjään ainakaan seisomiseta parane. Melkein ajossa pysyy pohjapeltikin parempana kun sesottettaessa ellei nyt sitten oli erityishyvä taikka talvi- tai kesäunille.
Eikä mikään vekotin näköjään ainakaan seisomiseta parane. Melkein ajossa pysyy pohjapeltikin parempana kun sesottettaessa ellei nyt sitten oli erityishyvä taikka talvi- tai kesäunille.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Pientä nitkahtelua on jo tapahtunutkin kun apparin ovi ei mene niin nätisti kiinni kuin ennen.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Tänään vasta kerkesin maalaamaan. Nopesti siivottu talli ilman imuria niin tuli aika reipas pölyhiukkaskuorrutus.
Jokunen viikko sitten kun tätä hitsailin niin ensin lensi hitsikökkäre takin kaulukseen. Ihme ja kumma ei osunut iholle, niinkuin näillä yleensä on tapana. Takki kuitenkin syttyi liekkeihin ja siihen paloi muutaman sentin reikä. T-paidallekkaan alla ei käynyt mitenkään.
Jatkoin hommia rälläköimällä hitsisaumoja tasaisemmaksi, kipinäsuihku osui auton alla olevaan riepuun jolla olin pyyhkinyt hitsauksen tielle valuvaa kotelosuoja-ainetta.
Riepuhan syttyi lähes heti ilmiliekkeihin. Tallin nurkkaan oli jäänyt onneksi ämpärillinen vettä ja riepu. Märän rievun kanssa sitten paloa kohti ja vielä nopea miettimistauko, että kannattaako siihen vettä heittää vai laajeneeko palo. Märällä rievulla se kuitenkin sammui vaikka ensin kyllä liekit lehahtivatkin.
Neljä vuotta sitten tehdyistä paikkauksista alkaa pakkeli lohkeilemaan. Ihan hyvin kestänyt siihen nähden, että ennen sitä en ollut hitsannut kuin amiksessa hitsausjaksoilla.
Ja pakkelia tuossa kohtaa on reilusti mikä ei ainakaan paranna asiaa.
Jokunen viikko sitten kun tätä hitsailin niin ensin lensi hitsikökkäre takin kaulukseen. Ihme ja kumma ei osunut iholle, niinkuin näillä yleensä on tapana. Takki kuitenkin syttyi liekkeihin ja siihen paloi muutaman sentin reikä. T-paidallekkaan alla ei käynyt mitenkään.
Jatkoin hommia rälläköimällä hitsisaumoja tasaisemmaksi, kipinäsuihku osui auton alla olevaan riepuun jolla olin pyyhkinyt hitsauksen tielle valuvaa kotelosuoja-ainetta.
Riepuhan syttyi lähes heti ilmiliekkeihin. Tallin nurkkaan oli jäänyt onneksi ämpärillinen vettä ja riepu. Märän rievun kanssa sitten paloa kohti ja vielä nopea miettimistauko, että kannattaako siihen vettä heittää vai laajeneeko palo. Märällä rievulla se kuitenkin sammui vaikka ensin kyllä liekit lehahtivatkin.
Neljä vuotta sitten tehdyistä paikkauksista alkaa pakkeli lohkeilemaan. Ihan hyvin kestänyt siihen nähden, että ennen sitä en ollut hitsannut kuin amiksessa hitsausjaksoilla.
Ja pakkelia tuossa kohtaa on reilusti mikä ei ainakaan paranna asiaa.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Olipas työläs autonrassausaamu. Tyypillistä autojen kanssa touhutessa, Onneksi enimmän osan sai olla tallissa ja sen mitä pihalla oli niin aurinko paistoi.
Lauantaina vaihdoin kaasariin ylimmäisen tiivisteen kun oli imuvuotoa. Vika taisi ollakin letkussa, joka menee kaasarista ilmanputsarikoteloon. Se oli väljistynyt päästä. Sen huomasin vasta kasatessa. Eli todennäköisesti tiiviste oli ehjä.
Koeajolla kaasari toimi hyvin, ei nykinyt yhtään. Ei vaan ladannut kuin välillä. Latausjännite on seilannut jo pitkään, eli tämä oli odotettavissa.
Laturin irrotin vielä niin, että siitä sai selville mallin ja tilattua oikeanlaisen jännitteensäätimen.
Aamulla sitten aloin laittamaan laturia takaisin paikoilleen. Siinäkin kesti useampi kymmenminuuttinen kun laturin alapultin korvakkeessa olevat holkit oli jumissa eikä laturi mahtunut kiinnikkeeseen. Holkit kun löi ensin irti niin sitten ne sai painettua tarpeeksi syvälle että laturin sai menemään paikalleen.
Akku kiinni ja starttaamaan. Ei jaksanut kuin naksua. Koeajolla akku näköjään tyhjentyi. Combista täysi akku tilalle ja heti lähti käyntiin.
Tuli sitten huomattua, että ryyppy ei toimi. Yksi vipu oli jäänyt kiinnittämättä. Purettua sen sai kaasarin ollessa autossa kiinni mutta takaisin ei saanut etenkin kun ekaa kertaa on kaasaria purkanut. Ne hemmetin piparkakun muotoiset päät jotka menee vain tietyssä asennossa paikoilleen. Jokunen tovi tuli yritettyä ettei kaasaria olisi tarvinnut irroittaa mutta lopulta otin sen irti ja sittenkin otti kauan aikaa saada vipu paikoilleen.
Vaikka tuntui, että remonttiin oli kulunut aikaa tolkuttomasti niin aikataulussa pysyttiin ja ehdin lähteä päästömittaukseen/säätöön.
Pikkuteitä pitkin korjaamolle kun leima kävi kuukausi sitten vanhaksi
. Neljä kilometriä oli melkoista pujottelua kun piti väistellä korkeita kiviä ja veden syömiä railoja.
Ainakin tuli koeponnistettua juuri vaihdettu yläpallo.
Korjaamolle saavuttiin ehjänä ja ilman poliisihavaintoja. Päästöt säädettiin kohdalleen. Lähtiessä sitten unohtui, että flekti ei edelleenkään toimi ja niinhän lämmöt taas kävi liian korkealla. Termostaattikin kyllä takertelee kun lämmöt nousee talvellakin.
Päästöt 888rpm tyhjäkäynnillä:
CO 2,23
CO2 12,34
HC 327
O2 1,2
Onko tuo HC liian iso?
Lauantaina vaihdoin kaasariin ylimmäisen tiivisteen kun oli imuvuotoa. Vika taisi ollakin letkussa, joka menee kaasarista ilmanputsarikoteloon. Se oli väljistynyt päästä. Sen huomasin vasta kasatessa. Eli todennäköisesti tiiviste oli ehjä.
Koeajolla kaasari toimi hyvin, ei nykinyt yhtään. Ei vaan ladannut kuin välillä. Latausjännite on seilannut jo pitkään, eli tämä oli odotettavissa.
Laturin irrotin vielä niin, että siitä sai selville mallin ja tilattua oikeanlaisen jännitteensäätimen.
Aamulla sitten aloin laittamaan laturia takaisin paikoilleen. Siinäkin kesti useampi kymmenminuuttinen kun laturin alapultin korvakkeessa olevat holkit oli jumissa eikä laturi mahtunut kiinnikkeeseen. Holkit kun löi ensin irti niin sitten ne sai painettua tarpeeksi syvälle että laturin sai menemään paikalleen.
Akku kiinni ja starttaamaan. Ei jaksanut kuin naksua. Koeajolla akku näköjään tyhjentyi. Combista täysi akku tilalle ja heti lähti käyntiin.
Tuli sitten huomattua, että ryyppy ei toimi. Yksi vipu oli jäänyt kiinnittämättä. Purettua sen sai kaasarin ollessa autossa kiinni mutta takaisin ei saanut etenkin kun ekaa kertaa on kaasaria purkanut. Ne hemmetin piparkakun muotoiset päät jotka menee vain tietyssä asennossa paikoilleen. Jokunen tovi tuli yritettyä ettei kaasaria olisi tarvinnut irroittaa mutta lopulta otin sen irti ja sittenkin otti kauan aikaa saada vipu paikoilleen.
Vaikka tuntui, että remonttiin oli kulunut aikaa tolkuttomasti niin aikataulussa pysyttiin ja ehdin lähteä päästömittaukseen/säätöön.
Pikkuteitä pitkin korjaamolle kun leima kävi kuukausi sitten vanhaksi

Ainakin tuli koeponnistettua juuri vaihdettu yläpallo.
Korjaamolle saavuttiin ehjänä ja ilman poliisihavaintoja. Päästöt säädettiin kohdalleen. Lähtiessä sitten unohtui, että flekti ei edelleenkään toimi ja niinhän lämmöt taas kävi liian korkealla. Termostaattikin kyllä takertelee kun lämmöt nousee talvellakin.
Päästöt 888rpm tyhjäkäynnillä:
CO 2,23
CO2 12,34
HC 327
O2 1,2
Onko tuo HC liian iso?
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Hyvät arvot ovat. Varsinkin noin matalilla kierroksilla.Flaiman kirjoitti:Päästöt 888rpm tyhjäkäynnillä:
CO 2,23
CO2 12,34
HC 327
O2 1,2
Onko tuo HC liian iso?
HC yläraja on 600.
Voisihan se vähän matalampi olla, mutta tuo on täysin kelvollinen lukema!

Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Katsastuskin meni läpi. Helman tutkiminen jäänyt minulta liian nopealle vilkasulle kun ihan läpireikä näytti olevan. Siitä tuli korjauskehotus.
Peukalon mentävä reikä. Luulisi, että näistä joutuisi käydä näyttämässä uudelleen mutta ei näköjään
Etujarruissa ja käsijarrussa oli heittoa mutta rajan sisällä pysyi. Jarrutuksissa ei puolla mutta pitää herkistellä ennenkuin pahemmin jumii.
Vesipumppu tai laturi ääntää jonkunverran. Jos latausongelma ei jännitteensäätimen vaihdolla asetu niin sitten uusi laturi ja jos ääntä kuuluu niin kai se vesipumppukin täytyy vaihtaa.
Miten minulla on sellainen käsitys, että kukaan ei vaihda takapotkuihin vesipumppua ennaltaehkäisevästi esim 90tkm välein? Etuvetoihin ja muihin merkkeihinhän ne melkein hihnanvaihdossa vaihdetaan.
Peukalon mentävä reikä. Luulisi, että näistä joutuisi käydä näyttämässä uudelleen mutta ei näköjään

Etujarruissa ja käsijarrussa oli heittoa mutta rajan sisällä pysyi. Jarrutuksissa ei puolla mutta pitää herkistellä ennenkuin pahemmin jumii.
Vesipumppu tai laturi ääntää jonkunverran. Jos latausongelma ei jännitteensäätimen vaihdolla asetu niin sitten uusi laturi ja jos ääntä kuuluu niin kai se vesipumppukin täytyy vaihtaa.
Miten minulla on sellainen käsitys, että kukaan ei vaihda takapotkuihin vesipumppua ennaltaehkäisevästi esim 90tkm välein? Etuvetoihin ja muihin merkkeihinhän ne melkein hihnanvaihdossa vaihdetaan.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3660
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Takavedossa kun se vesipumpun hajoaminen ei saa moottorin venttiilejä solmuun.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Nyt heräsi mielenkiinto, millainen systeemi sitten muissa autoissa on, jos pumppu pettää. Vai jakohihnako sitä pyörittää
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Jakohihna pyörittää vesipumppua useimmissa poikittaismoottorisissa etuvetoautoissa.
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Tämä jäi kesällä melko vähälle ajolle ja huolenpidolle kun Combilla tuli joka paikkaan ajeltua ja panostin enemmän sen kunnossa pysymiseen. Sitten vielä kun sisätiloja en ole ehtinyt siivota niin ei tällä ole edes kehdannut mennä mihinkään. Lattia ihan täynnä kaikenlaista tavaraa ja ihan joutavaa roskaakin. Peräkontista on puuttunut jo yli vuoden ajan muovit kun pitäisi kontin pohjaa maalata, kun se pahuksen jarrunestepullo silloin joskus meni kaatumaan. Sen verran olen katsonut ettei ole lähtenyt ruostumaan eli siinä mielessä ei kovin suuri kiire ole.
Combikin kun on jo seisonnassa ja tälle kun alkaa taas tulla kilometrejä niin pitäisi jotain korjaustoimenpiteitäkin tehdä, fiksu olisi tehnyt silloin kun Combi oli ajossa, nyt joutuu turvautumaan ooppeliin mikäli korjaukset venyy. Vakavin on jarrunesteen vuotaminen paineensäätimen ja pitkän jarruputken liitoksesta, muuten pitäisi sitten selvitä perusfiksailulla. Jarruputken liitosta aiemmin jo kiristin mutta vuotaa edelleen. Se oli pikkuisen jäykkä pyörimään, että toivottavasti ei ole mennyt väärille kierteille.
Parisen viikkoa sitten töistä kun lähdin niin sammui lähes heti käynnistyttyään. Uudestaan ei käyntiin enää lähtenyt. Jakajan sisään kun kurkkasin niin oli kärjet ihan öljyssä. Öljyt pyyhin pois ja lattialta kun vielä löytyi kärkiviilakin niin sain viilattua mahdolliset piikit pois. Hyvinhän se sitten käyntiin lähti ja toimi seuraavat kolme päivää kunnes kipinä hukkui suoraan ajosta. Nopea tienvarsiremontti kun viilakin löytyi nyt jo nopeammin lattialta, kotona tuli kyllä irrotettua kärjet ja viilattua piikki kunnolla pois.
Kaasuvivustonkin jouduin putsaamaan ja rasvaamaan kun se alkoi jumimaan. Onneksi jumi tuli ainoastaan silloin kun poljinta ei painanut yhtään, eli mitään kaasun pohjaan jäämistä ei tapahtunut. Liikkeelle lähdöt oli aavistuksen nykiviä kun poljinta sai painaa ihan kunnolla että jumin sai laukeamaan. Ja sitten kun se teki sitä melkein joka risteyksessä. Mutta putsaus auttoi eikä ole enää juminut.
Combikin kun on jo seisonnassa ja tälle kun alkaa taas tulla kilometrejä niin pitäisi jotain korjaustoimenpiteitäkin tehdä, fiksu olisi tehnyt silloin kun Combi oli ajossa, nyt joutuu turvautumaan ooppeliin mikäli korjaukset venyy. Vakavin on jarrunesteen vuotaminen paineensäätimen ja pitkän jarruputken liitoksesta, muuten pitäisi sitten selvitä perusfiksailulla. Jarruputken liitosta aiemmin jo kiristin mutta vuotaa edelleen. Se oli pikkuisen jäykkä pyörimään, että toivottavasti ei ole mennyt väärille kierteille.
Parisen viikkoa sitten töistä kun lähdin niin sammui lähes heti käynnistyttyään. Uudestaan ei käyntiin enää lähtenyt. Jakajan sisään kun kurkkasin niin oli kärjet ihan öljyssä. Öljyt pyyhin pois ja lattialta kun vielä löytyi kärkiviilakin niin sain viilattua mahdolliset piikit pois. Hyvinhän se sitten käyntiin lähti ja toimi seuraavat kolme päivää kunnes kipinä hukkui suoraan ajosta. Nopea tienvarsiremontti kun viilakin löytyi nyt jo nopeammin lattialta, kotona tuli kyllä irrotettua kärjet ja viilattua piikki kunnolla pois.
Kaasuvivustonkin jouduin putsaamaan ja rasvaamaan kun se alkoi jumimaan. Onneksi jumi tuli ainoastaan silloin kun poljinta ei painanut yhtään, eli mitään kaasun pohjaan jäämistä ei tapahtunut. Liikkeelle lähdöt oli aavistuksen nykiviä kun poljinta sai painaa ihan kunnolla että jumin sai laukeamaan. Ja sitten kun se teki sitä melkein joka risteyksessä. Mutta putsaus auttoi eikä ole enää juminut.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Eipä vieläkään ihan kunnossa ole tuo kaasuvivusto. Ei kuitenkaan enää täysin jumiin ole mennyt.
Enemmän ärsyttää vuotamaan alkanut lämppärin hana. On muuten eka kerta kun tähän toimenpiteeseen joudun, että toivottavasti uusi keraaminen kestäisi yhtä hyvin.
Enemmän ärsyttää vuotamaan alkanut lämppärin hana. On muuten eka kerta kun tähän toimenpiteeseen joudun, että toivottavasti uusi keraaminen kestäisi yhtä hyvin.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Re: Itäiset kaverit - Lada 2107 -90 ja Volga 21 -66
Lämppärin hanan sain vaihdettua. Onneksi vuoti vain vähän ja huomasin pian niin ei ollut lattiamatto ehtinyt kastua juuri yhtään.
Muuten tulikin kaikki kasattua mutta hanskalokeron pohjan jätin pois niin pystyy helposti vahtimaan oliko uusi hana susi jo syntyessään ja pitääkö liitokset kun aavistuksen mutkalle vääntynyt se laippa. Koeajolla ei ainakaan vuotoja tullut havaittua ja hyvin lämpesi, etenkin kun kennon päältä imuroin lehdet pois.
Aiemmin kun on joutunut puhaltimen irrottamaan niin on tullut tuskasteltua sivuilmaputkien kanssa. Nyt kun hananvaihto-ohjeita tuli luettua niin monessa neuvottiin avaamaan putkea kiinnipitävä ruuvi. Näin kun teki niin ainakin tuntui, että putket saisi lämppärikoteloon vähemmällä kiroilulla kiinni.
Muuten tulikin kaikki kasattua mutta hanskalokeron pohjan jätin pois niin pystyy helposti vahtimaan oliko uusi hana susi jo syntyessään ja pitääkö liitokset kun aavistuksen mutkalle vääntynyt se laippa. Koeajolla ei ainakaan vuotoja tullut havaittua ja hyvin lämpesi, etenkin kun kennon päältä imuroin lehdet pois.
Aiemmin kun on joutunut puhaltimen irrottamaan niin on tullut tuskasteltua sivuilmaputkien kanssa. Nyt kun hananvaihto-ohjeita tuli luettua niin monessa neuvottiin avaamaan putkea kiinnipitävä ruuvi. Näin kun teki niin ainakin tuntui, että putket saisi lämppärikoteloon vähemmällä kiroilulla kiinni.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87