Foorumin taso II

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Foorumin taso II

vanha linja oli parempi
22
28%
nykylinja on hyvä
36
45%
moderointia pitää vielä lisätä
12
15%
ei vois vähempää kiinnostaa (EVVK)
10
13%

Ääniä yhteensä: 80

Ukki

Re: Foorumin taso II

Viesti Kirjoittaja Ukki »

Tervehdykset toivottelen.
Muokkauksen puuttuminen ei estä perumasta kirjoituksiaan ja oikomasta virheellistä tekstiään. Ei siinä mielestäni mitään noloa pitäisi olla, sillä eihän kukaan meistä ole täydellinen ja virheitä tekemätön. Niille muokkauksille ja muokkauksenmuokkauksille pitäisi visiinkin perustaa oma ryhmä ja sitten se vasta sekaisin olisi, kun pitäisi uudet viestit tarkastaa muokkausaosastolla, ettei se olisi muokattava. Täytyisi kai sitten myös merkitä vanhaan viestiin, että se on muokattu. Mahdollisuus olisi, että muokattava alkuperäinen viesti poistettaisiin ja aina voisi kirjoitella lööperiä ja vaihtaa vaihtaa "väriä" kuin Kameleontti. Vanha systeemi ainakin ajatteluttaa mitä kaapeliin tai aalloille lähettää. Sanotaan meillä olevan sananvapauden, mutta kaikkien on kuitenkin vastattava puheistaan ja kirjoituksistaan. Olisi sinä muokkauksessa yksi hyvä puoli, ei jäisi sepustus näkyville jälkeen päin. Eipä jäisi "Sankarpojan kilpeen rumaa lommoa" 8)
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet :-)
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Isommillakin palstoilla pärjätään, vaikka muokata saa. Kannattas tutustua muihinkin foorumeihin.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Kai sitä nyt lomalla voi muutakin tehdä kuin valittaa joka päivä foorumin muokkaus-ominaisuuden puutteesta :roll:

,_,/ukka
Autoton on huoleton
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Itelläni ei oo ollu tarvetta poistella viestejä jälkikäteen vaikka joskus satunkin vähän provoaankin. Lähinnä vain tarvinu muokkausta siihen että oon lähes heti lisänny asiaa jota ei kirjottaessa oo tullu mieleen ja pahimpia kirotusvihreitä korjaillu. Ja muistaakseni aina oon kirjottanu viestin loppuun jos oon muokannu viestiä. Täällä ei muuten taida viestiin tulla automaattisesti tuota merkintää jos sitä on muokattu. Monella foorumilla näkyy tuolla viestin alalaidassa jos käyttäjä/moderaattori on muokannu viestiä.

Ei taida olla kovinkaan yleistä ollu tuo että jälkeen päin on provoja poisteltu muokkaamalla muutakuin erään henkilön toimesta. Tai sitten on mennyt täysin ohi tuollaiset viestien muokkaamiset. Eli taas päästään tuohon asiaan että miksi siitä kaikkien pitää kärsiä jos muutama vain tuohon syyllistyy. Eikös se ois parempi että korkeintaan kaksi varoitusta tuollaisesta ja väliaikanen banni jos rikkomukset jatkuu. Bannaus aikaa pitennetään jos rikkomukset jatkuu edelleen. Takuulla tehoaa paremmin tuollainen tyyli kuin että otetaan kaikilta mahdollisuus muokkaukseen pois. Vai pitäiskiö jos joku ajaa kännissä autolla niin ottaa kaikilta auto pois ennaltaehkäisevässä mielessä.
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

jta kirjoitti: Lähinnä vain tarvinu muokkausta siihen että oon lähes heti lisänny asiaa jota ei kirjottaessa oo tullu mieleen ja pahimpia kirotusvihreitä korjaillu.
Niinpä.
Nyt kannattaa miettiä puoli tuntia ennen viestin lähettämistä että siinä on kaikki olennainen.
jta kirjoitti:Täällä ei muuten taida viestiin tulla automaattisesti tuota merkintää jos sitä on muokattu.
Ei tule jos viesti on viestiketjun viimeinen, sitten tulee jos siihen on vastattu ja sen jälkeen muokkaa.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

,_,/ukka kirjoitti:Kai sitä nyt lomalla voi muutakin tehdä kuin valittaa joka päivä foorumin muokkaus-ominaisuuden puutteesta :roll:

,_,/ukka
Saan viettää lomani miten haluan.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PECTOPAH MECTA HOMEP »

Voit muokata lomaasi haluamallasi tavalla. Varsinkin jos vietät lomasi hiekkalaatikolla.
jta
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja jta »

Jusu kirjoitti:
jta kirjoitti: Lähinnä vain tarvinu muokkausta siihen että oon lähes heti lisänny asiaa jota ei kirjottaessa oo tullu mieleen ja pahimpia kirotusvihreitä korjaillu.
Niinpä.
Nyt kannattaa miettiä puoli tuntia ennen viestin lähettämistä että siinä on kaikki olennainen.
Tohon tarvinu sannaan jos viittaat kirijotusvirheenä niin son murteella kirijotettu.

Mutta niin mulla on parempaakin tekemistä kuin miettiä sen puoli tuntia että onko varmasti nyt kaikki asiat siinä viestissä. Vai jäätkö Jusu ite aina miettiin sen puoli tuntia ennenkuin viestin lähetät että onko siinä nyt varmasti kaikki?
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

No en helevetissä, kunhan piruilin. :mrgreen: Unohtui vain tällätä sopiva hymiö enkä sattuneesta syystä saanut sitä lisätyksi viestiin jälkeenpäin... :roll:

Jos joskus johonkin edes viitsin käydä vastausta rustaamaan niin ehkä pari kertaa saatan sen oikolukea jotta asiasisältö on riittävä, tosin melko usein siinä vaiheessa käy niin, että paskat nakkaan koko asialle ja jätän viestin kokonaan lähettämättä... :idea:
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

alkaa mietityttää taas tää moderointi, kun selvästi asiaan liittyviä viestejä katoilee ja mun viesti määrä on lyhyessä ajassa pienentynyt 2000 viestillä (1/5), sitä ei voi selittää osto/myynti tai nopeat jotka poistuu automaattisesti, mitähän kaikkea on mahdettu poistaa ja miksi?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Ehkä se kertoo jotain niiden viestien laadusta/sisällöstä? :lol:
.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

noose01 kirjoitti:Ehkä se kertoo jotain niiden viestien laadusta/sisällöstä? :lol:
eikös kaikilla muilla pitäisi olla sitten korkeintaan 10 viestiä, usealla kirjoittajalla ei yhtään :lol:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Koko foorumilla ei varmaan olisi montaa viestiä, mutta ehkä muutos on vielä kesken?
.
Mara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mara »

Lada-Jussi kirjoitti:mun viesti määrä on lyhyessä ajassa pienentynyt 2000 viestillä (1/5), sitä ei voi selittää osto/myynti tai nopeat jotka poistuu automaattisesti, mitähän kaikkea on mahdettu poistaa ja miksi?
Olisi kyllä ihan kiintoisaa tietää mitä ja miksi, monella muullakin on tippunu viestimäärät roimasti. :shock:
Luulin aiemmin vieläpä, ettei laskurin luku pienene paitsi jos itse poistelee omia viestejään.
2102 16V ex.
2103 -75
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Lada-Jussi kirjoitti:alkaa mietityttää taas tää moderointi, kun selvästi asiaan liittyviä viestejä katoilee ja mun viesti määrä on lyhyessä ajassa pienentynyt 2000 viestillä (1/5), sitä ei voi selittää osto/myynti tai nopeat jotka poistuu automaattisesti, mitähän kaikkea on mahdettu poistaa ja miksi?
Myös kokoontumis-osaston viestit poistuvat 30 päivää viimeisimmän viestin jälkeen. Tästä on aivan turha syyttää ainakaan allekirjoittanutta, kun olen hyvin vähän poistanut viestejä tai ketjuja. Ja onko sitten tosiaan tuo määrä jotenkin tärkeä? Eikö laatu ole tärkeämpää?

Mara kirjoitti:Olisi kyllä ihan kiintoisaa tietää mitä ja miksi, monella muullakin on tippunu viestimäärät roimasti. :shock:
Luulin aiemmin vieläpä, ettei laskurin luku pienene paitsi jos itse poistelee omia viestejään.
Miksi muuten kyttäätte jotain viestienmääriä? Eikö ne ole aika turhaa statistiikkaa? Voisi poistaa näkyvistä vallan tuon viestilaskurin.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Vastaa Viestiin