Sivu 17/17
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 6.3.2009 18:49
Kirjoittaja START
Oikominen onnistui hienosti
Pari liinaa, traktori ja iso puu.
Ainakin silmämääräisesti tuo akseli on aika keskellä ja renkaat mahtuu taas pyörimäänkin.
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 7.3.2009 12:37
Kirjoittaja ElManu
ralli lada kirjoitti:Teillä päin taitaa penkat ja kirsikat olla aika pehmeitä
Tai liian vähä vauhttii.... Suap vaa max. 90 tuolla ässällä...
Ja oikomisessa on myös käteviä 2x sinkki + maasturi yhistelmät..

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 7.3.2009 14:08
Kirjoittaja START
ei tollakaan saa paljoa yli satasta, nopeemmilla saa jonnin verran yli 120 vauhtia
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 15.3.2009 21:19
Kirjoittaja START
tämmöstä tänään:
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... =554&pos=7
hyvin menee 110 15" piikit, lokasuojat pois, pyöräkoteloon lekaa ja ei muutakun ajaan

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 15.3.2009 21:25
Kirjoittaja ralli lada
tuo taitaa olla sitä motorsporttia
Aika järkyttävä keksintö ajaa noin äkkiseltään, jos huomenna jo alkais purkaan tuota niin ei tarvitsisi enään ajaa.
Tuo 110 ei oikein sovi tiimiin kun se ei ole race vaan luxus, on 4x sähkölasit ja muuta hienoo.
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 15.3.2009 22:35
Kirjoittaja Jokari
Ruma se on radallakin...

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 19.3.2009 11:20
Kirjoittaja ralli lada