Sivu 16/42

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 15.11.2011 3:03
Kirjoittaja Kustaa
Tere,

ei sassumpaa.

Samarain hoksottimet ovat varsin hyvin kohdallaan, jonkin sorttista "kulmarautaa" haetaan.

Oikeastaan vastaus on jo arvuuttelussa nähtävissä, ainakin puolet (49) ja lopun alkukin selviää vähän klikkailemalla.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 15.11.2011 10:48
Kirjoittaja Pavlovits
Windows 98 ?
Puolikas ?
Kulma ?
Rauta ?
Ei mielikuvitus riitä.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 15.11.2011 16:06
Kirjoittaja Kustaa
Tere,

meinaako reikärauta (XX-49) pysyä kateessa?

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 15.11.2011 16:46
Kirjoittaja samarai
FN Forty-Nine?

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 15.11.2011 16:49
Kirjoittaja Kustaa
Tere!

Löytyihän tuo FN. :)

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 15.11.2011 19:32
Kirjoittaja Pavlovits
Selitätkö vielä tyhmälle tuon ensimmäisen kuvan.
Ja sitten 50
Kuva

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 15.11.2011 20:06
Kirjoittaja Kustaa
Tervehdys!

http://fn-ikkuna.fi/images/morfeoshow/tuotekuvia_a-9082/thumbs/IMG_4074.JPG

Kuvan tiedoista tuo FN löytyy.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 16.11.2011 16:50
Kirjoittaja samarai
Liittykö 50dB asiaan millään tavalla?

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 16.11.2011 17:28
Kirjoittaja Pavlovits
En ainakaan minä keksi yhteyttä.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 16.11.2011 21:44
Kirjoittaja samarai
Taitaa olla sitten Audi 50.

Vahva usko ainakin, joten laitetaan jo samalla 51:

Kuva

varmaan sen verran vaikea, joten ajopeli on kyseessä.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 16.11.2011 21:57
Kirjoittaja Pavlovits
Lat. audi=kuulla, kuunnella.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 16.11.2011 22:19
Kirjoittaja pressa
Velocette mac -51
Kuva

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 17.11.2011 0:54
Kirjoittaja samarai
Hieno -51 pyörä, mutta ei kuitenkaan tässä tapauksessa haettu. 2-pyöräisestä ja moottorilla varustetulla on kylläkin kysymys ja merkki löytyy eo. hieman tuntemattomammasta iskelmästä.

Sen verran vaikea varmasti, että helpotetaan vielä toisella kuvalla. Tälle henkilölle olisi mielestäni sopiva kulkupeli ajellessaan eläkkeelle.

Kuva

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 17.11.2011 8:53
Kirjoittaja Pavlovits
Näitä 51- prätkiä on useita, mutta en saa yhtäkään yhdistettyä Haloseen. Reetu on saattanut jossain laulussa laulaa Simsonista, vaikka en semmoista muistakaan. Veikataan kuitenkin Simson S 51. Vai onko tu yleensä Reetu?
Voisihan kaksipyöräinen tietysti olla myös kannuslusikallinen lentokone. Pitääköhän alkaa etsiä niistä.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 17.11.2011 15:42
Kirjoittaja samarai
Reetu oli kuvassa ja Simson 51:stä juuri haettiin.
Reetulta löytyy biisi: Simson http://www.youtube.com/watch?v=55T-LywpECs

Tavja tunnettuna DDR-ystävänä oli vihjeenä mopon valmistusmaahan. :wink: