Sivu 16/46
Lähetetty: 17.2.2007 18:32
Kirjoittaja RussianTUNER
noose01 kirjoitti:700e moottorista ei kyllä ole mikään kallis kun kyseessä on kuitenkin noinkin tuore kone.
700€? No eipä tuo minusta nyt niin hirveä summa ole noin uudesta koneesta. Ei noita nyt ihan takavedon koneiden hinnalla juu taida saada.

Lähetetty: 17.2.2007 19:36
Kirjoittaja iigorr
Jokari kirjoitti:Meinaat että pitäs takavedon koneiden hinnalla saada satakympin 16v tekniikka? Tosin tuolla ei mitään irtokoneita näyttänyt olevan, vaan kokonaisia kolariautoja joten siksi lisää hintaa...
en mä sitä meinannu et niitä ilmaseks pitäs saada vaan että jos koko auton 700 eurolla saa niin kyllä kone pitäs halvemmalla saada..
Lähetetty: 17.2.2007 21:30
Kirjoittaja START
en tiedä miten noin uuden auton kanssa on käytäntö
mutta ainakin vanhojen lahovikaisten autojen kanssa kyllä itse pyytäisin valmiiksi irroitetusta koneesta enemmän kuin koko romusta
onhan siinä oma vaivansa
taas toisaalta jos kyseessä on iso kolari auto firma niin en sitten tiedä...
Lähetetty: 2.3.2007 12:22
Kirjoittaja IlkkaHe
Biltemasta saa tehdas uusia Turboja. Saabin 9-4 ja 9-5 ainakin (jottain 120-170hp ne oli) ja sitten oli KO3 kait ja näillä kahella hintaa about 400e ja sitten oli Turbo "tuunaukseen" 700e ja sitten oli hukkaportteja, aika näppärän näkösiä ainakin
Ilmotuksena vaan. Mutta se on hei Biltema

Lähetetty: 2.3.2007 14:28
Kirjoittaja Larssoni
IlkkaHe kirjoitti:Biltemasta saa tehdas uusia Turboja. Saabin 9-4 ja 9-5 ainakin (jottain 120-170hp ne oli) ja sitten oli KO3 kait ja näillä kahella hintaa about 400e ja sitten oli Turbo "tuunaukseen" 700e ja sitten oli hukkaportteja, aika näppärän näkösiä ainakin
Ilmotuksena vaan. Mutta se on hei Biltema

Hukkaportit on just samoja "hks stylejä" mitä jotkut virikauppiaat myy 200e..
Lähetetty: 2.3.2007 14:40
Kirjoittaja Mäntä
Jee kohata Biltemasta saa varmaan paineistettuja volkin ja saapin kaasareitakin

Lähetetty: 21.3.2007 18:19
Kirjoittaja -jusu-
onko 1200-1600 koneiden imusarjoissa eroja?
Lähetetty: 21.3.2007 20:06
Kirjoittaja pappa- igor
-jusu- kirjoitti:onko 1200-1600 koneiden imusarjoissa eroja?
Nope...

Lähetetty: 21.3.2007 20:07
Kirjoittaja pappa- igor
-jusu- kirjoitti:onko 1200-1600 koneiden imusarjoissa eroja?
Nope...

paitsi asteekissa on vähän erilainen.....
Lähetetty: 21.3.2007 20:21
Kirjoittaja ralli lada
IlkkaHe kirjoitti:Biltemasta saa tehdas uusia Turboja. Saabin 9-4 ja 9-5 ainakin (jottain 120-170hp ne oli) ja sitten oli KO3 kait ja näillä kahella hintaa about 400e ja sitten oli Turbo "tuunaukseen" 700e ja sitten oli hukkaportteja, aika näppärän näkösiä ainakin
Ilmotuksena vaan. Mutta se on hei Biltema

ne on kylläkin 150-170-185heppasiin saabeihin.
ja mallit 9-3 ja 9-5. aika pitkään laiskinkin saabi on puhaltanut 150hp.
Lähetetty: 21.3.2007 21:34
Kirjoittaja strapi
No niin eli lyötiin tossa 1500:n kylkeen puhallin. Muuten kyllä pelittää hienosti mutta pakolämmöt tuppaa nousemaan vähän korkeelle. Samat osat ollu samanlaisessa autossa kiinni ja siinä ongelmaa ei ollut. Mikähän mahtais olla vikana?
Lähetetty: 21.3.2007 21:44
Kirjoittaja mower
olis pikku ongelmaaa. eli vaihdettiin omasta ladasta turbo kamat kaverin ladaan. muuten toimii kyllä hienosti pientä nykimistä lukuunottamatta, mutta pakolämmöt on ihan hitsin korkeella.! eli pakosarja hehkuu lyhyen ajon jälkeenki jo punasena...

omassa ladassa paketti toimi ihan normaalisti. mitään muuta eroo siihen asetelmaan ei oo kun se että välijäähy puuttuu. sytkää on käännelty vaikka mihin suuntaaan ja vaikka mitä. muttta aina vaan kuumenee. vedenlämmöt pysyy ihan normaalina eikä muutakaan ongelmaa oo. olisko ideoita että mikä vikana? E: kaveri ehtikin ensin jo

Lähetetty: 21.3.2007 21:47
Kirjoittaja Jokari
Mites pakoputki, vai onko sellasta? Aattelin vaan että jos tukossa olis...
Lähetetty: 21.3.2007 21:49
Kirjoittaja mower
Jokari kirjoitti:Mites pakoputki, vai onko sellasta? Aattelin vaan että jos tukossa olis...
on sitä jonkin matkaa

mutta nii. se ei kyllä oo tukossa.
Lähetetty: 21.3.2007 21:49
Kirjoittaja strapi
ei se metrin pätkä kyllä tukossa oo
