Venäjästä

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Kun nyt kiukaista alettiin puhua, niin minulla oli yhdessä asunnossa tämmöinen kiuas:
Siinä oli suuri, ulkokuoresta eristetty kivitila, jonka kivet lämmitettiin punahehkuisiksi. Saattoi kestää hyvän matkaa toista tuntia. Saunan sisätilat lämpenivät noin 40-asteisiksi. Kun alettiin saunomaan, avattiin päällä oleva löylyluukku, jolloin sisätilatkin lämpisivät hetkessä normaaleiksi. Usein saunottiin ensimmäisen kerran iltapäivällä ja sitten vielä myöhään illalla. Vielä aamullakin sai samalla lämmityksellä hikilöylyt, eivät kuitenkaan enää ihan aidon väärtit.
Tähän ikään on ehtinyt aika monissa saunoissa saunoa, mutta tuon veroista ei ole tullut vastaan.
Nykyään tuolla on vähän arveluttava nimi, silloin sen nimi oli vain Aitokiuas.
http://www.aito-kiukaat.fi/fi/tuotteet ... ?prodid=20
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
pavlik morozov
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pavlik morozov »

viiskymppinen venakkotyökaveri opasti venäjäksi työasioissa paria balttia ja olin kuuntelemassa, ymmärsin vähäisellä kielitaidollani koko ajan mitä hän selitti. Kunnes tämä alkoi puhumaan käteen suuta nojaten ja lähinnä kuiskaamalla. Kysyin kaffeella balteilta miks tää ei tykkää että mä kuuntelen, niin alkoivat nauraa ja toinen sanoi että se on niin ujo, tää toinen kysyi jaa kuka on ujo. sit se toinen venäläistaustainen baltti sanoi että ei sekään tykkää että puhun venäjää ja toinen sanoi että en o sanonut niin. :shock: :? :lol:

venäläisistä autoista puhuttiin ja ihmetteli miksi mä korjaan niitä, saako siinä voittoa, vastasin että mulla menee enemmän rahaa kun saan myydessä.

russianbusiness, sanoi dima ja nauroi...
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
t tulppu

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Tosin Harvassa autossa voittaa.jos tarvitsee remonttia tehdä.. taitaa lada hommissa muutenkin katteet olla pienehköjä. Lähinnä nappikauppaa jos leikkisästi saa puhua.
pavlik morozov
Viesti:

katoppa millaisia hintoja volgasta ja pobedasta pyydetään nettiautossa ja auto24.ee :ssä.

uuden hintoja :shock:
t tulppu

Pyytäähän saa mitä hintaa tahansa. Se on eri juttu saako pyytämänsä hintoja...Hyvät Hinnat Voi olla Volgissa...Ladojen hinnat mielestäni ei kovin korkeat ole. Mielestäni Hyvästä kannattaa hyvä hinta maksaakin. Peltoautolla hinta on peltoauton hinta.. Osissa riippuu mitä ostaa ja mistä ostaa... Mutta totta kai Venäläiset nauraa meille että ajamme Ladalla. Kaikkihan meille nauraa. Mutta mitä se haittaa. Minusta ainakin on kiva tehdä ihmisiä iloiseksi..
toktornivako

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

pavlik morozov kirjoitti:katoppa millaisia hintoja volgasta ja pobedasta pyydetään nettiautossa ja auto24.ee :ssä.

uuden hintoja :shock:
? Minkälaisen "uuden" auton saat 6-7 tuhannella €? Se Anttilan Autotalon hassutus ei taasen liity mitenkään Volgan hinta kehityksen, mutta onhan se Venäjälläkin ehjän Pobedan ja 21/24 Volgan hinta jo sellainen että ei enään meikäläiselle sovi.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

TsarBomba

Viesti Kirjoittaja TsarBomba »

Joo, se on hyvä että naurattaa. Ehkä ne itkeekin sitä, mene ja tiedä. Hyvä että saavat kiksejä meidän Lada syndroomasta. Eipähän tuo minulta ole pois. Sinänsä mielenkiintoista miten paljon tämä aihe herättää mielenliikutuksia suuntan jos toiseenkin.
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Mitä sanoi Sauna Timo kun tuli Töölön sairaalan teho-osastolta kotiin..........................."vihdoin kotona" :lol: .Kilpailija kuoli saunan lauteille R.I.P
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

t tulppu kirjoitti:Pyytäähän saa mitä hintaa tahansa. Se on eri juttu saako pyytämänsä hintoja...Hyvät Hinnat Voi olla Volgissa...Ladojen hinnat mielestäni ei kovin korkeat ole. Mielestäni Hyvästä kannattaa hyvä hinta maksaakin. Peltoautolla hinta on peltoauton hinta.. Osissa riippuu mitä ostaa ja mistä ostaa... Mutta totta kai Venäläiset nauraa meille että ajamme Ladalla. Kaikkihan meille nauraa. Mutta mitä se haittaa. Minusta ainakin on kiva tehdä ihmisiä iloiseksi..
Kyllä meilläkin töissä venäläiset rekkakuskit tuijottaa että mikähän toi Samaran näköinen katiska (Skoda Favorit) on?
t tulppu

Nauraa Vaimoni Venäläiset Ystävät Minun Tee mavulleni.... Koska Tykkään Halvimmasta Venäjällä saatavasta Teelaadusta.. Pitäis kuulemma tykätä jostain Kalliista Niin sanotusta Kunnon merkeistä, Mutta Prinses nuri Halpa mutta hyvä tuote. Jostakin ceulonista tullut tuote/Teelehti... Saattaa toki vieläkin halvempaa olla.. 2.5.2015 tulee 3 vuotta kun olen ollut Kahvia juomatta..
toktornivako

Olen ollut yli 40Vuotta kahvitta.

t tulppu

Sitten ei ole Kahvin aiheuttamaa närästystä ollut.. Veljeni kanssa ollut Kahvitta suunnilleen koko elämänsä.. Joskus maistanut juhlissa, muuten vain Hoppeeteetä juonut noin 45 vuotta..
toktornivako

Ei tule teetäkään juotua kuin lämmikkeeksi kylmillä talvi reissuilla? Närästystä olen ihmetellyt että mitä se oikein on kun ihmiset siitä niin kovasti vouhottaa :shock:

pavlik morozov
Viesti:

t tulppu kirjoitti:Nauraa Vaimoni Venäläiset Ystävät Minun Tee mavulleni.... Koska Tykkään Halvimmasta Venäjällä saatavasta Teelaadusta.. Pitäis kuulemma tykätä jostain Kalliista Niin sanotusta Kunnon merkeistä, Mutta Prinses nuri Halpa mutta hyvä tuote. Jostakin ceulonista tullut tuote/Teelehti... Saattaa toki vieläkin halvempaa olla.. 2.5.2015 tulee 3 vuotta kun olen ollut Kahvia juomatta..
sri lanka eli entinen ceylon on maultaan laadukkaimman teen tuottaja. Yks tamili toi meille pari laatikkoa sikäläistä teetä. tosin ei ole käynyt kotomaassaan v62 jälkeen
pavlik morozov
Viesti:

dima hihitteli tuolle kotiteollisuuden videolle

https://www.youtube.com/watch?v=bwiJlYnJ86w
Vastaa Viestiin