Sivu 140/175

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 27.5.2015 15:32
Kirjoittaja Pavlovits
Kyllä. Noita ei valuuttasäännöstelyn aikana paljoakaan meille tuotu.
Ennen sotavuosien mallisia Kippareita oli enemmän.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 27.5.2015 18:43
Kirjoittaja Lattarauta
Kuva

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 27.5.2015 21:50
Kirjoittaja virtain
Saab 92....Eli "YSIKUTOSEN" Esi-isä :lol:

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 27.5.2015 22:17
Kirjoittaja Pavlovits
Tuossa mallissa ei vielä ollut aukeavaa takaluukkua.
Kuva

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 27.5.2015 22:39
Kirjoittaja Lattarauta
ohi

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 27.5.2015 22:40
Kirjoittaja Lattarauta
virtain kirjoitti:Saab 92....Eli "YSIKUTOSEN" Esi-isä :lol:
SAAB 92 1950 - 1956

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 28.5.2015 14:29
Kirjoittaja Pavlovits
Ei mikään proto tai käsintehty tuo sininen. Toistasataatuhatta kappaletta sitä tehtiin.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 29.5.2015 14:31
Kirjoittaja Pavlovits
Tuo tehtiin samalla konseptilla kuin Karmann Ghia. Otetaan halpa pieni perheauto ja istutetaan siihen menevän näköinen kori. Alkuvuosien autoissa oli 850-kuutioinen kone.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 29.5.2015 18:37
Kirjoittaja t tulppu
Ehkä Rellua voisi tarjota.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 29.5.2015 19:33
Kirjoittaja Pavlovits
Hyvä tarjous. Caravelle/Floride. Noilla nimillä sitä myytiin eri markkina-alueilla.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 29.5.2015 22:28
Kirjoittaja Lattarauta
Kuva

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 30.5.2015 10:22
Kirjoittaja Pavlovits
Noita ei kai virallista tietä tuotu Suomeen.
En uskalla veikata mallinimeä kun kuvasta ei näe perän mallia, eikä ovien lukumäärää.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 30.5.2015 19:44
Kirjoittaja Lattarauta
No merkkiäkin saa veikata.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 30.5.2015 19:54
Kirjoittaja jimi
Ford Consul Classic/Capri 1961-63

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 30.5.2015 22:06
Kirjoittaja Lattarauta
Kuva