Musta pahis on kulkenut, ja hajoilutkin ihan kohtalaisesti. Perinteinen jokatalvinen metsäreissu on vielä tekemättä.
Kaikenlaisia etupyöränlaakeriepisodeja on nähty, kaikki huipentui kuskinpuolelle vm 2001 samaran navan vaihtoon ja viimein vetoakselin pään katkeamiseen, onneksi moisia varastosta löytyi. Nyt kärry taas kulkee, nice and steady.
eipä tässä kummempia kuulu, vai kuuluuko?
-Penkinlämmittimet kytketty, syöttö taka-akulta, merkkivalolliset näitit kytkimet motonetistä a. 2.90e. Luxury.
-tietokone päivitetty, xp asennettu uudestaan, uusi näytönohjain (matrox AGP 2x ulostuloja näytöille), 50Gb kiintolevytilaa, yli 4700mp3, 150 musiikkivideota 2x navigaatiosofta yms yms yms...
-reteot.. hmm. kuka näistä ymmärtää

-DLS MAX 1050W rms Digilankku, käskee Pioneerin 12" subia
-Pioneer 5200 vahvistin 2x120W rms / 2x250W max käskee hattuhyllyllä olevia UUSIA pioneerin 6x9 240W tehonkestolla
-Pioneer 10cm erillissarja etuovissa, kytketty mankkaan
-LG LAC-8600R soitin (bluetooth, moottorinäyttö, mp3 yms)
-Tietysti ohjelmalähteenä myös Win XP pohjainen tietokone, kytketty reteoihin.
Humppa kuuluu.
putki taas poikki, olokoon kautta profeetan parran, ei se kesällä haittaa. Kaikissa lisävaloissa rallipolttimot, 100W, ajovaloissa 100/80W. Rauta on edelleen keulalla, ja pysyy

Rengastuksena nykyään 13" SUORILLA peltivanteilla edessä Michelin ivalot, takana Kleber kapnor 3:set. Nuo kleberit on hyvät lipsut iha ku takavetosella ajas

onhan tuo, sellanen kikotin, ite ku tykkää nii kait se riittää, ei varmaan kaikkien makuun. mut ladalla mennään, taas, ja välillä lujaakin. Long life For ruisku-samara!