Sivu 13/42

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 9.11.2011 12:41
Kirjoittaja Pavlovits
Mitenkä tuon neitosen ominaisuuden voisi ilmaista kahdella kirjaimella?

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 9.11.2011 13:19
Kirjoittaja FinnETS
Ave!

Jo vanhat roomalaiset... XL tietenkin. Ovelanhienosti kehitelty.

Timo

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 9.11.2011 14:40
Kirjoittaja Pavlovits
Oikein.
X=10
L=50
XL=40

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 9.11.2011 23:19
Kirjoittaja FinnETS
Heips!
Luvulle 41 seuraavassa kolme vihjettä: 1) Neuvostoliiton IC:llä on tämä
2) Itävallan WAM:illa on tämä
3) Taivaalla on tämä

Vihje 2) on ratkaisevin.

Timo

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 9.11.2011 23:42
Kirjoittaja samarai
Veikataan Mozartin 41:s sinfonia.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 10.11.2011 13:48
Kirjoittaja FinnETS
Jawohl! Tunnetaan siis myös "Jupiter"-nimellä.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 10.11.2011 15:32
Kirjoittaja samarai
IC:llä on muuten vieläkin Jupiter-malli tuotannossa. :wink:

42:

Kuva

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 10.11.2011 15:34
Kirjoittaja Pavlovits
Ihanko vain maratonin likiarvo?

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 10.11.2011 15:38
Kirjoittaja samarai
Sehän se oli. :)

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 10.11.2011 18:51
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
43

Tässä 16-venttiilinen menijä 2112:

Kuva

SvS

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 10.11.2011 19:27
Kirjoittaja Vanja-eno
Pienoismalli suhteessa 1:43

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 10.11.2011 19:31
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
Terve!

Tov. tšehovilainen, Дядя Ваня, tiesi asian tismalleen!

SvS

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 10.11.2011 19:37
Kirjoittaja Pavlovits
44
Kuva

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 11.11.2011 10:42
Kirjoittaja Pavlovits
Saattaisi ollakin, en ole laskenut.

Ps. Nyt tarkistin ja tiedän minäkin, niitä on tosiaankin 44.

Ps.Ps. Ranskalaisilla ja muinaisilla roomalaisilla on lusikkansa sopassa.

Ps.Ps.Ps. Itäpuusta voisi olla apua.

Ps.Ps.Ps.Ps. Onkohan Harrilla huomenna saunapäivä?

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 11.11.2011 16:50
Kirjoittaja samarai
Olisko .44 Magnum?
Ei vaan saanut tuota Bergeriä tähän sopimaan.