Sivu 13/22

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 19.9.2010 9:22
Kirjoittaja pölkkäri
sain 2.kpl uuden nahkeita weber.32/32 adf.ää kurkut 23\25 olleet fiat.124tc ja 132.ses mutta se automaatti ryyppy.ei kai kummonen homma muuttaa manuaaliksi?

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 19.9.2010 20:14
Kirjoittaja pvdriver
mikähän se on tollanen weberin kakskurkkunen kaasari, läpät aukee mekaanisesti molemmat, manuaaliryypyllä, ryyppyläpätki molemmissa kurkuissa. pyöreet ryyppyläpät vaan ilmanputsarin kiinnitys neliskulmainen? varaosaescortissa sellanen näkyy olevan, meinaan kannattaako ottaa talteen, oliskohan tosta joksikin korvauskaasariksi tms...?

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 19.9.2010 20:38
Kirjoittaja THI-900
No ei se DNCVA sitten oo, semmonen mikä mulla oli RedBullissa? Laita kuva niin arvuutellaan. Jako ei sovi ladan imusarjaan suoraan.

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 19.9.2010 20:40
Kirjoittaja pölkkäri
ööö weber.38\38 dgms tai weber.34\34 dat vapari?

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 19.9.2010 22:29
Kirjoittaja pvdriver
vapari

en tiiä mistä tuo on kotosin, toisessa 1600cvh:ssa ihan erilainen kaasutin, automaattiryypyllä ja alipainehässäköillä. tuo selkeesti jälkeenpäin laitettu ku vivustoja hitsailtu jne... ilmanputsari kuitenkin just sopiva eli olisko jossakin fordin cvh:ssa aikonaan ollut, fiesta, XR3 tms?

pitänee kuva käydä joskus nappaamassa. koetin katella vaan ei kirjainsarjoja näkyny. pensalle on myös paluuletku... jaosta en tiiä mitään. ei oo kummatkaan läpät samalla akselilla, jokainen erillään. mutta imuläpät siis molemmissa kurkuissa.

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 20.9.2010 11:43
Kirjoittaja THI-900
Ei se voi DGMS olla, jos siinä on pyöreät ryyppyläpät.

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 20.9.2010 18:13
Kirjoittaja pvdriver
semmonenhan se:
kuva kuva kuva

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 20.9.2010 19:25
Kirjoittaja THI-900
DMTL:s saa vaihdettua suuttimet kanssa tosta tollai näppäräisti, mutte ei se kyllä semmonen oo... En tiedä mitä eroa DMTL:n ja DMTR:n välillä on. Olisko semmonen? Eikö jalas lue mitn?

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 20.9.2010 22:53
Kirjoittaja pvdriver
en tiiä en oo kurkkinu sen kummemmin, en ainakaan ympäriltä mistään mitään tekstiä nähny...

tosiaan suuttimet tossa päällä, sitä en ajatellukkaan... ja mekaaninen kakkoskurkku.

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 27.9.2010 18:08
Kirjoittaja pvdriver
katos vaan, fiesta 1300 sportissa näkyy samannäköstä kaasutinta olevan... http://www.76s.net/1300s78/konehuone1.jpg

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 28.9.2010 7:58
Kirjoittaja Evreka
Väittäisin että fiestan kaasutin on weber 32 DFT.

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 1.10.2010 18:06
Kirjoittaja pvdriver
no nythän se selvisi, DFT se siis on: http://www.youtube.com/watch?v=FmmtjZOVNuc

eli korvauskaasutin, tuossa ei ainakaan alunperin ole ollut. ilmeisesti fiesta sport ja escort xr3:sta löytynyt alunperin noita jos oikein ymmärsin.

täytyy pitää tallessa, varmaan ihan asiallinen kaasari kuitenkin...

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 2.11.2010 14:24
Kirjoittaja rasse1363
Onko jollain suuntaa antavia tietoja minkä kokoiset suuttimet olis sopivat 1200 ladaan weberin dgv kaasarilla.?

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 3.11.2010 11:23
Kirjoittaja veli samara
Suuttimet on kerrottu tässä topicissa jo aiemmin. Katso muutama sivu taaksepäin. Juurikin 1200 koneelle.

Re: Weber FAQ, yms. tarinointia kaasareista

Lähetetty: 24.11.2010 11:06
Kirjoittaja Hessu85
miten mahtaa istua weber dgv 2105 1200s ladaan? itsekin tätä lueskellessani alkanu kallistua weberin puoleen alkuperäsen sijaan joka tällä hetkellä on paikallaan ja josta on runko halki :)