Lauantaina petti käsijarru, olin nykässyt kahvasta, sammutin soittimet ja moottorin ja kuului kauhean kova PANNG.. mikäs nyt, käsijarru ei ollut enään päällä

Käsijarrun merkkivalot lopettivat samalla toimintansa, tänään rupesivat jälleen toimimaan kun tuota kytkintä rassasin.
Päivisin kun menee töihin niin on ollut tuollaista +10-15 lämmintä niin tuo on laitettu puhaltamaan kylmää, iltaisin on tullut säädettyä sitten puhaltamaan lämmintä kun 22 aikoihin ei ole kuin muutama aste lämmintä. Keskiviikkona tätä tehdessä ilmeisesti vaijeri lähti irti, nyt on sitten täysi lämmitys päällä kokoajan, kesää kauhulla odotellen

Pitää joskus varata aikaa tuon tutkimiseen, kauheaa kiirettä ollut viimeaikoina.
Pitäis myös tutkia miksi kone tärisee kylmänä niin että koko auto heiluu
Rempattavaa alkaa olemaan siinämäärin että jos nuo (ja kaikki muut pikkujutut) laittaa kuntoon ja katsastaa niin ei tuota raaski enää myydä nappiksen tieltä
