Sivu 13/46
Lähetetty: 24.1.2007 19:28
Kirjoittaja ralli lada
ketäs meinaat "jämpsän pojilla"?
itse oleilen viikot tampereella, ja viikonloput jämpsässä.
eikös ensi kuussa ole se vuosikokouskin? onko sinne sitä jäärataa tulossa?
Lähetetty: 24.1.2007 19:53
Kirjoittaja pappa- igor
ralli lada kirjoitti:ketäs meinaat "jämpsän pojilla"?
itse oleilen viikot tampereella, ja viikonloput jämpsässä.
eikös ensi kuussa ole se vuosikokouskin? onko sinne sitä jäärataa tulossa?
no sua ja starttia, juu onhan se mutta en tiedä uskaltaako tolla haaskalla tulla niin pitkälle ilman leimaa

ja eihän mulla ole siihen edes piikkejä

kaipa sinne joku jääradan auraa jos vaan on jäätä, kun eihän näistä kasvihuoneilmiö- keskieuroopan talvista tiedä

Lähetetty: 24.1.2007 19:58
Kirjoittaja ralli lada
no meillähän se vasta haaska onkin
mutta jos tuonne joku auraa tarpeeksi nopean radan, niin tullaan trailerin kanssa

Lähetetty: 24.1.2007 21:25
Kirjoittaja mower
joo no sama täällä

täytyyhän sitä itekkin tulla turbo ladaa sinne murautteleen. missäs se muuten on?

on sillä nytkin kyllä koe kilvillä päästelty. ja kyllä sillä ainakin tullaan kuhmalahdella pyöriin ku mökkikin sieltä löytyy.

Lähetetty: 25.1.2007 6:53
Kirjoittaja pappa- igor
mower kirjoitti:joo no sama täällä

täytyyhän sitä itekkin tulla turbo ladaa sinne murautteleen. missäs se muuten on?

on sillä nytkin kyllä koe kilvillä päästelty. ja kyllä sillä ainakin tullaan kuhmalahdella pyöriin ku mökkikin sieltä löytyy.

eikös se mobiliassa kangasalla ole??? OHO!!!! sullakin on "suhteita" kuhmalahteen!!!

Lähetetty: 25.1.2007 21:25
Kirjoittaja iigorr
kumpis lohko olis parempi/kestävämpi rakentaa? 1600cc tai 1700cc?
kannattaako käyttää nivan kampiakselia jossa 8 vastapainoa?
Lähetetty: 25.1.2007 22:27
Kirjoittaja mower
pappa- igor kirjoitti:mower kirjoitti:joo no sama täällä

täytyyhän sitä itekkin tulla turbo ladaa sinne murautteleen. missäs se muuten on?

on sillä nytkin kyllä koe kilvillä päästelty. ja kyllä sillä ainakin tullaan kuhmalahdella pyöriin ku mökkikin sieltä löytyy.

eikös se mobiliassa kangasalla ole??? OHO!!!! sullakin on "suhteita" kuhmalahteen!!!

on on

no kerta noin lähellä on nii kyllähän sinne sitte ladalla tullaan. vaikka sitte koe tai siirtokilvillä.

Lähetetty: 26.1.2007 6:54
Kirjoittaja pappa- igor
iigorr kirjoitti:kumpis lohko olis parempi/kestävämpi rakentaa? 1600cc tai 1700cc?
kannattaako käyttää nivan kampiakselia jossa 8 vastapainoa?
1600 on varmaankin halvempia palikoita joten mielestäni se on parempi, kampiakselista en osaa sanoa mitään mutta ainahan ne pyörivät massat ovat haitaksi

Lähetetty: 26.1.2007 13:41
Kirjoittaja M.E.M.S
Ite tuli pari vuotta sitten kyhäiltyy kans 1,6 turbo
siin oli pikkukoneen vakio kansi normi puristukset, virinokka, 40 pellervo
ja ihin 6 johkiin (2,5l tarkotettu) ja 1bar paineilla ajeltiin talvi eikä mitään
häikkää... toi n.200 kaakkii kuulostaa kyl lassen mosasta otettuna aika hurjalta( kalliilta) melkein alkaisin Fiatin 1,8 tai 2 tonnisesta leipoon olis sarjatkin helpompi tehdä.....
Lähetetty: 26.1.2007 14:21
Kirjoittaja Siperia_Motorsport
M.E.M.S kirjoitti:Ite tuli pari vuotta sitten kyhäiltyy kans 1,6 turbo
siin oli pikkukoneen vakio kansi normi puristukset, virinokka, 40 pellervo
ja ihin 6 johkiin (2,5l tarkotettu) ja 1bar paineilla ajeltiin talvi eikä mitään
häikkää... toi n.200 kaakkii kuulostaa kyl lassen mosasta otettuna aika hurjalta( kalliilta) melkein alkaisin Fiatin 1,8 tai 2 tonnisesta leipoon olis sarjatkin helpompi tehdä.....
veikö paljo bensaa tuolla setillä?
Lähetetty: 26.1.2007 17:28
Kirjoittaja miksu
M.E.M.S kirjoitti:Ite tuli pari vuotta sitten kyhäiltyy kans 1,6 turbo
siin oli pikkukoneen vakio kansi normi puristukset, virinokka, 40 pellervo
ja ihin 6 johkiin (2,5l tarkotettu) ja 1bar paineilla ajeltiin talvi eikä mitään
häikkää... toi n.200 kaakkii kuulostaa kyl lassen mosasta otettuna aika hurjalta( kalliilta) melkein alkaisin Fiatin 1,8 tai 2 tonnisesta leipoon olis sarjatkin helpompi tehdä.....
Minä kun en ymmärrät että miksi teidän pitää ruveta tekemään jotain viri moottoria jos pitää saada kaikki osat ilmasiksi! Sitten työ ihmettelette että miksei se pata toimi. En halua nyt kehua mutta nyt minun turbo moottorin osat on maksanut 1800€ eikä se lähe edes käyntiin. Ja olen jutellut yhden kaverin kanssa mikä on perehtynyt näihin turbo moottoreihin ja niiden viritykseen, ni hän sanooi että ei se ole mikään mahdottomuus ottaa tota 200hp! kun kansi on tehty oikein ja suuttimet piisaa! Onhan noista ladan vapari moottoreista otettu 170hp ni miksei turbon kanssa sais 200hp!
Lähetetty: 27.1.2007 20:57
Kirjoittaja larbatzi
Onko nivan kampurassa 8 vasta painoa ?
Lähetetty: 27.1.2007 21:13
Kirjoittaja miksu
larbatzi kirjoitti:Onko nivan kampurassa 8 vasta painoa ?
on kuulemma. mut en ole kyllä yhdessäkään nivan moottorissa nähnyt.
nivan korjaus oppaasakkaan ei ole 8 vastapainolla.
Lähetetty: 28.1.2007 9:42
Kirjoittaja khonkonen
miksu kirjoitti:larbatzi kirjoitti:Onko nivan kampurassa 8 vasta painoa ?
on kuulemma. mut en ole kyllä yhdessäkään nivan moottorissa nähnyt.
nivan korjaus oppaasakkaan ei ole 8 vastapainolla.
1700 koneissa on kahdeksalla vastapainolla oleva kampi.
Lähetetty: 28.1.2007 13:51
Kirjoittaja iigorr
larbatzi kirjoitti:Onko nivan kampurassa 8 vasta painoa ?
muuten en tiedä mutta kun Pöhö minulle kerran sellaista kauppasi.. liekö sitten uudesta nivasta..