Sivu 13/17
Re: ex-turbo, ex-ruisku, nykyään kaasari 1700
Lähetetty: 17.2.2008 12:46
Kirjoittaja START
on sitä jotain otettukin mutta ei ne ihan julkaisukelposia ole

ja sitten sekin että mihkä niitä pätkiä laittas
yön aikana satoi n2cm lunta joten nyt on jo rata aurattu (näkee siis mihin tähtää)

Re: ruisku pärähti käyntiin
Lähetetty: 19.2.2008 23:21
Kirjoittaja maurichia
ralli lada kirjoitti:ilmeisesti tarkoitetaan 55/100W tai 90/100W polttimoita. Saattaa vakio umpiot lämmitä liikaa. (mm. kaverin zetorista suli heijastimet)
juu juurikin näin niinkuin sanoit.. ja kyllähän ne pikkasen tuppaa sulattamaan kaikkea ympäriltään mutta pari kolme vuotta ollu jo samat polttimot kiinni ja hyvin näkee vieläki (ku vaan jaksais laittaa sen laturin pelaamaan ni vois käyttää niitä valojaki)

Re: ex-turbo, ex-ruisku, nykyään kaasari 1700
Lähetetty: 15.8.2008 15:37
Kirjoittaja START
aika hiljasta on ollut tämän härvelin kanssa koko kesä, mutta jatketaan nyt vielä.
tänään kävin hakemassa matkahuollosta Weber 32/36 DGAV:n kiitos siitä THI-900:lle.
tarkotuksena olisi laittaa tuo mehumaija viime talvena pätkineen solexin tilalle, tarvittavista suuttimista saa antaa vinkkiä
säädettävää nokkapyörää myös olisi tarkoitus vakiosta modifioida, ja ehkä jopa siistimmin ja paremmin avarrettua kanttakin
nyt olisi ajatuksena heittää tämä mylly tieliikenne nappi silmään.
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... =859&pos=0
uusi konekkin olisi taas yhessä axtecin raadossa joka tuli hinattua pihaan viimeviikon loppuna. koneen pois ottoa jo vähän valmisteltiin rälläköimällä keulapeltejä pois tieltä että sopii laatikon kanssa paremmin tuleen, ja saaste härpäkkeitten purkua moraa hyödyntäen
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... =592&pos=2
ajatuksena pieni jäärata piristys, omatekoinen peltisarja viilattu kansi ehkä jopa solexin tuplat jotka oli tarkotus omaan corolla rojektiin
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/th ... ?album=681 laittaa (jos ladaan talveks ja kesät corollassa) ja jos vielä jonkun virinokan jostain löytäis
ajatuksena oli myös lievä pyöräkoteloiden suurennus (että 15" piikki kumit pyöris ongelmitta, vanhat 13" piikit rässittiin viime talvena aika loppuun, joten hyviä 15" saa tarjota) ja samalla pientä turva kaari parannusta. myös starletin levikkeet olisi tähän rojektiin hyllyssä
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 6.1.2009 17:15
Kirjoittaja START
jääkelien pikkuhiljaa alkaessa tämäkin oli aika herätellä henkiin. nyt paikallaan axtecista purettu 1500 mylly ilman saastevermeitä ja 5lovinen loota. kulkupuoli jää ilmeisesti täksi talveksi aika vakioksi. jos sitten ensitalvena jotain muuta
lisää tästä myöhemmin
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 8.1.2009 21:39
Kirjoittaja START
savut otettu.
hienosti kävi, tyhjäkäynti n2000rpm, suoraputki ja semmosta. vois siihen oikeen vaimentimen laittaa ja pientä säätöä, nyt kun ei sytkästä ole mitään haisua, mimmonen ennakko on.
huomenna jos pääsis jääradan auraukseen niin lauantaina viimestään pääsis puikottaan

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 10.1.2009 20:30
Kirjoittaja START
lauantain puikotukset jäi moottorikelkanhaun ja ladakokoontumisen takia väliin, mutta rata on aurattu.
pieniä murheita tekee kardaani joka jostain syystä meinaa ottaa kardaanitunneliin kii. laatikko on liian ylhäällä, ilmeiseti neljä ja viisivaihteisten lootien kannatin raudoista yhistetty rauta jostakin syystä vie lootan liika ylös. jos ei muu auta niin rälläkkää tunneliin että mahtuu pyöriin
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 11.1.2009 14:44
Kirjoittaja IlkkaHe
offtopiccia, mutta minkäslainen kelekka tuli? ettei vaan semmonen keletanen skiituu?

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 11.1.2009 21:34
Kirjoittaja ralli lada
Punainen formula 583r.a.v.e. koneella, entinen liikkuvanpoliisin lynxi meni sinne muhokselle vaihdossa.
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 11.1.2009 22:05
Kirjoittaja IlkkaHe
eiku nii solikin punanen

Tunnen sen myyjän, erikoinen jätkä

Kelkan kyllä minun tietääkseni pitäis olla ihan kunnossa.
Mutta saapi oftopicci riittä, anteeksi häiriö.
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 12.1.2009 16:35
Kirjoittaja START
jep, vähän erikoisen olonen tyyppi. mutta asiallisen ja reilun olonen.
näin suojakelillä (+3 astetta) näytti tulleen vedet jäälle joten radan auraus tais olla ihan turhaa (ei siellä enään lunta ole) mutta toivon mukaan ens viikonlopuksi jäätyy taas niin pääsis kokeileen
ja kyllä tänne oftopikkia sopii ihan niinkun sinne sunkin topikkiin

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 13.1.2009 22:50
Kirjoittaja jaasu
eikai ollu se skiidoo stx? on vissii mun entinen jos muhokselta ostit ;D
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 13.1.2009 22:52
Kirjoittaja ralli lada
Juu formula stx tjsp..
ja muhokselta kotoisin, ajettu joskus kunnolla puuhun tai johonkin?
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 14.1.2009 19:03
Kirjoittaja jaasu
no joo meikän entinen teho hirmu

huippukuntonen koneeltaan. ite en oo mällänny mihinkään mutta sitäedelline omistaja oli. ostin muinoin liikkeestä:D
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 14.1.2009 21:34
Kirjoittaja START
no nyt löyty ohmi ja käämi.
kaikki sähköherkut toimii, (ajo) valot, pyyhkijä, lämppäri, flektikin tarvittaessa, eikai ladassa juuri muuta olekkaan
reisinki puolikin parantu kun otettiin vetokoukku pois, täähän on nimen omaan racing ei oo tuning

lisää on vielä luvassa kun saadaan spacerit (30mm) tehtyä ja levikkeet (starlet) laitettua, että saadaan 15" 4x114,3 vanteet ja piikit istuun. tämä ehkä tässä talven mittaa
hieman rikkaalla se varmaan käy, mutta tolla solexilla mennään kun ei muutakaan oo
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 16.1.2009 11:19
Kirjoittaja ralli lada
Ensimmäiset testit jäällä ajettu, etu- ja takahelma hienosti ruttuun.
Oli rantaan tullut noin 30cm vettä jäälle ja siinä päällä pari senttiä jäätä, no nehän on helppo väännellä takasin muotoonsa.
Syttyä pitää vielä hienosäätää, tällähetkellä 4000-6000rpm on aika kuollutta mutta taitaa olla kyllä kaikissa ladan vakio koneissa.