Juu kyllähän se käyntiin lähti ja tulihan sillä tossa pihassa ajettua jonkin verran. Vielä ei kyllä tiellä viitsi mennä kun on tässä jonkun verran vielä jotain pikkujuttuja mitä pitää tehdä.
Jarrupoljin jäi pohjaan kun jarrutti, sen kyllä hoksasin jo tuossa äsken mistä se johtui ja se johtui siitä kun tuo tehostinhan on polkimessa kiinni orkkiksessa holkilla ja tässä olin laittanut sen pultilla kiinni että varmasti pysyy. Tottakai mä olin kiristänyt sen niin tiukalle kun saa ettei vaan ittekseen aukea. No perhana pakkohan se on löysällä olla kun siinä on pieni liike kun poljinta painaa. Nyt se vika on korjattu.
Lämmöt nousee vähän turhan korkealle ja ne todennäköisesti saa normaaliksi kun vaihtaa tuon aataminaikaisen termostaatin uuteen jonka pitäisi toimia hyvin tämmöisissä viri autoissa. Ehkä myös tuon flektin voisi tuoda ihan syyläriin kiinni kun nyt siellä on pieni rako.
Tuolta menee myös muutama piuha liian läheltä pakosarjaa joten niille pitää jotain tehdä. Suojamuoviletku joka on niitten päällä niin alkoi jo hieman sulamaan kun se oli tuossa vieressä
Muutenhan tämä toimii oikein hyvin, pitää sitten joku muu päivä jatkaa kokeiluja, tässä vielä pieni videopätkä starttauksesta. Ei ollut ensimmäinen starttaus, mutta sieltä alkupäästä ainakin kun maalitkin näköjään kärysi jonkin verran tuossa
https://www.youtube.com/watch?v=Ye0Ku1J ... e=youtu.be