Tosi on! Hyvin tiedetty.LADACAT kirjoitti:Kettunen,keskiyön cowboy ja Bamberos.
Mistä "laulusta"
Re: Mistä "laulusta"
Nyt vaikeusastetta lisää:
Afrikka on musta neekerijatsin maa, ja siellä kameleita yössä vaeltaa, hirmuinen on...
eikä mitenkään löydy googlella kuten useimmat noista ennen esillä olleista.
Afrikka on musta neekerijatsin maa, ja siellä kameleita yössä vaeltaa, hirmuinen on...
Saattaisi liittyä afromamman leikkikaluun.pressa kirjoitti:Nyt vaikeusastetta lisää:

Innasen Martti laulelee Karvaisista kameleista.
eli siis oli helppo, toki esitäjänä tuo randy...
http://www.fono.fi/KappaleenTiedot.aspx ... culture=fi
hänhän taas oli solistiyhtye suomen perustajajäseniä...
http://www.fono.fi/KappaleenTiedot.aspx ... culture=fi
hänhän taas oli solistiyhtye suomen perustajajäseniä...
Tervehdys!
Niinpä en viitsi edes mainita tuota laulua, joka pelkällä nimellään nostattaa verenpainetta.
On tuo kateus kauheaa..
Kun on tullut jo siihen ikään, ettei enää pelaa mikään.. niin on parasta liittyä 4H-kerhoon (hirveät himot hillittävä hetkessä).Pavlovits kirjoitti:Katso mua syvälle, syvälle silmiin,
Niinpä en viitsi edes mainita tuota laulua, joka pelkällä nimellään nostattaa verenpainetta.
On tuo kateus kauheaa..

Ukki tuon tiesikin vaikka ei kehdannut sanoa.Pavlovits kirjoitti:Katso mua syvälle, syvälle silmiin,
Oli minulla tuossa pätkässä kirjoitusvirhekin ulkomuistista. Ehkä sen takia kuukkelimiehet eivät sitä löytäneet.
Tästä kuitenkin oli kysymys:
http://www.youtube.com/watch?v=DuAXNQ-JnGs
Kappalettahan ei laula otsikon kaveri vaan kuka?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Tervehdys!
Mutta kuten jo aiemmin mainittu, tuollainen kappale panee tuumimaan .. kyllähän minäkin nuorempana. No onneksi nykyään jo pelkkä ulkonäkökin suojelee naisilta.
Enpä tunnista laulajaa.. johtunee kappaleen nimen aiheuttamasta shokista.
Mahdollisesti Ukkikin tiesi, toisekseen olen minäkin ukki, mutta olisikohan toveri Pavlovits kuitenkin viitannut nimimerkkiini Kustaa.Pavlovits kirjoitti:Ukki tuon tiesikin vaikka ei kehdannut sanoa.

Mutta kuten jo aiemmin mainittu, tuollainen kappale panee tuumimaan .. kyllähän minäkin nuorempana. No onneksi nykyään jo pelkkä ulkonäkökin suojelee naisilta.
Enpä tunnista laulajaa.. johtunee kappaleen nimen aiheuttamasta shokista.

Sotkinpa Kustaan ja Ukin. Kirjoittelevat vähän samanlaisia juttuja ja taitavat olla vähän samaa ikäluokkaakin.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
"paa poika pussiis tuo, ehkä vielä raha meille onnen suo"
Avensis stw
Ex.21093 -00
Ex.21093 -00
Tere!
Väärä vitonen on laulun nimi, mutta oliko esittäjä Veikko Lavi vaiko Arttu Suuntala...
Ekana mieleen tullut on osoittaunut useimmiten oikeaksi.. siis esittäjä on Veikko Lavi. No esittäjäähän ei kysytty.
Ainakin talo paloi kivijalkaan ja monta muuta ikävää tapahtui.1500i kirjoitti:"paa poika pussiis tuo, ehkä vielä raha meille onnen suo"
Väärä vitonen on laulun nimi, mutta oliko esittäjä Veikko Lavi vaiko Arttu Suuntala...
Ekana mieleen tullut on osoittaunut useimmiten oikeaksi.. siis esittäjä on Veikko Lavi. No esittäjäähän ei kysytty.
Tere!
Ukin ikää en tiedä, enkä Sinunkaan.
Itsehän tässä on jo ns. kuudenkymmenen ja kuoleman välissä.
Tosin menneitten aikojen tuntemuksenne perusteella (mitä olen täältä lukenut) epäilen Ukin ja Sinunkin olevan jo hieman ikääntyneitä herrasmiehiä.
Äläpähän Pavlovits ole moksiskaan.Pavlovits kirjoitti:Sotkinpa Kustaan ja Ukin. Kirjoittelevat vähän samanlaisia juttuja ja taitavat olla vähän samaa ikäluokkaakin.
Ukin ikää en tiedä, enkä Sinunkaan.
Itsehän tässä on jo ns. kuudenkymmenen ja kuoleman välissä.
Tosin menneitten aikojen tuntemuksenne perusteella (mitä olen täältä lukenut) epäilen Ukin ja Sinunkin olevan jo hieman ikääntyneitä herrasmiehiä.

Tere!
Uskoisin kaikkien kuulleen, mutta muistuuko mieleen mistä laulusta:
"Kun mennyt kaikki on,
niin jäljelle jää vain tuo;
ihmisen ikävä toisen luo."
Uskoisin kaikkien kuulleen, mutta muistuuko mieleen mistä laulusta:
"Kun mennyt kaikki on,
niin jäljelle jää vain tuo;
ihmisen ikävä toisen luo."
Tere!
Entäs tämä.. "Mikä on kun ei taidot riitä".
Entäs tämä.. "Mikä on kun ei taidot riitä".