tuoltaki saa vinkkejä alustamuutoksiin:
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... et#p312495
mulla plaza sport -50 iskarit ja progressiiviset jouset, uretaanipuslat joka kolossa, alapallonivel kiinni tukivarren yläpuolella, 3cm tavaraa nivelen ja tukivarren välissä, ylätukivarsia modifioitu paremmalle caster kulmalle ja koppaan tehty tilaa että mahtuu liikkuun, alatukivarsia säädetty prikoilla ja poistettu kääntyvyyttä rajoittavat stopparit, lyhyet kääntövarret.
rattia kääntäessä laidasta laitaan samat kierrokset ku vakiona n.2,5 mutta kääntyy reippaasti enemmän.
casteri melkein maksimissa, seuraavana loppuu alapallosta vara. pitäis kääntää tukivartta tai hommata erilaiset nivelet.
alunperin ladassa muuttuu sisäänjouston camber päin peetä, eli taipuu renkaat alle. tätä voi parantaa lisäämällä tavaraa pallonivelen alle niin, että tukivarsien välinen mitta kasvaa, ja prikoilla säätää alatukivartta ulospäin.
mun mielipide on, että ei kannata laittaa liikaa camberia. jarrutuspito katoaa ja renkaat kuluu epätasasesti

caster on tärkeempi.
alatukivarsia ei haluttanu siirtää eteenpäin kun muutenki eturenkaat on niin "edessä". piikkirenkailla rappaa kaaren etuosaan, muualla on tilaa. aattelin että parempi muokata ylätukivartta niin saa paremman casterin ja samalla ratasta vähän "taaksepäin".
sopivan korkunen, asvaltilla tulee enimmäkseen ajettua ja tasasia sorateitä. ihan jäsy rankenpaankin ajoon.
usiampi ladaa haukkunu on sitte tuumannu ajamaan päästyään että: "eihän tämä nyt niin paha ookkaan"