Sivu 102/424
Lähetetty: 18.12.2005 21:26
Kirjoittaja Lada-Jussi
RussianTUNER kirjoitti:Kimmo86 kirjoitti:Lada-Jussi kirjoitti:näin tänään Seat Malagan, edellisen tuollaisen näkemisestä on kulunut jokunen vuosi
Meilläpä oli muutama vuosi sitten Malaga -87, 1.5 System Porsche koneella, tehtaan aluvanteilla yms. Sitte oli toinenki Seatti, eli 850 -72/74.. Tulee ihan ikävä noita vehkeitä

mulla oli pari vuotta sitte pellolla tollanen System Porsche koneella oleva Malaga, myin sen täältä Laitilasta Pyhärantaan.. Oli seisonut 1,5vuotta ja yks luokkakaveri osti sen itselleen siltä kenelle joskus se myin, toimii kuulemma vielä ihan hyvin.. Laatikko vain on vähän jäykkä kun on seisonut.. Tekis mieli ostaa toi takas itelle, sais verestellä muistoja.. Vaikkakin menis lopulta varmaan sitte multakin paaliin..
Vikalista oli vähän liian pitkä silloin kun ostin sen, hinta oli 150e ja tuotiin ajamalla pihalle..
Siinäpä taas vähän juttua..

ei morjens, te peltoautoilijat tuhootte kaikkia orkkisklassikoita, Lada 2107, Daihatsu Charmant, Seat Malaga.... mitä vielä paljastuukaan

no joo, sääli on sairautta, nää on niin juttu juttuja

Lähetetty: 18.12.2005 21:29
Kirjoittaja RussianTUNER
Lada-Jussi kirjoitti:RussianTUNER kirjoitti:Kimmo86 kirjoitti:
Meilläpä oli muutama vuosi sitten Malaga -87, 1.5 System Porsche koneella, tehtaan aluvanteilla yms. Sitte oli toinenki Seatti, eli 850 -72/74.. Tulee ihan ikävä noita vehkeitä

mulla oli pari vuotta sitte pellolla tollanen System Porsche koneella oleva Malaga, myin sen täältä Laitilasta Pyhärantaan.. Oli seisonut 1,5vuotta ja yks luokkakaveri osti sen itselleen siltä kenelle joskus se myin, toimii kuulemma vielä ihan hyvin.. Laatikko vain on vähän jäykkä kun on seisonut.. Tekis mieli ostaa toi takas itelle, sais verestellä muistoja.. Vaikkakin menis lopulta varmaan sitte multakin paaliin..
Vikalista oli vähän liian pitkä silloin kun ostin sen, hinta oli 150e ja tuotiin ajamalla pihalle..
Siinäpä taas vähän juttua..

ei morjens, te peltoautoilijat tuhootte kaikkia orkkisklassikoita, Lada 2107, Daihatsu Charmant, Seat Malaga.... mitä vielä paljastuukaan

no joo, sääli on sairautta, nää on niin juttu juttuja

joo, mut kaikki mitä ollaa tuhottu ni ei oo mitää hirvee hyväkuntosii ollu.. ja toi 2107 mikä mul on niin olis tarkotus pitää niin kauan kunnossa kunnes saan ajokortin ja peltoilut jää.. ja vetihä yks kaveriki tossa kesällä pellolla 96sen saabinki katollee ja kyllähä se muutenki maalattii vituillee ja muuteski tuhottii..
Lähetetty: 18.12.2005 21:43
Kirjoittaja Lada-Jussi
RussianTUNER kirjoitti:Lada-Jussi kirjoitti:RussianTUNER kirjoitti:
mulla oli pari vuotta sitte pellolla tollanen System Porsche koneella oleva Malaga, myin sen täältä Laitilasta Pyhärantaan.. Oli seisonut 1,5vuotta ja yks luokkakaveri osti sen itselleen siltä kenelle joskus se myin, toimii kuulemma vielä ihan hyvin.. Laatikko vain on vähän jäykkä kun on seisonut.. Tekis mieli ostaa toi takas itelle, sais verestellä muistoja.. Vaikkakin menis lopulta varmaan sitte multakin paaliin..
Vikalista oli vähän liian pitkä silloin kun ostin sen, hinta oli 150e ja tuotiin ajamalla pihalle..
Siinäpä taas vähän juttua..

ei morjens, te peltoautoilijat tuhootte kaikkia orkkisklassikoita, Lada 2107, Daihatsu Charmant, Seat Malaga.... mitä vielä paljastuukaan

no joo, sääli on sairautta, nää on niin juttu juttuja

joo, mut kaikki mitä ollaa tuhottu ni ei oo mitää hirvee hyväkuntosii ollu.. ja toi 2107 mikä mul on niin olis tarkotus pitää niin kauan kunnossa kunnes saan ajokortin ja peltoilut jää.. ja vetihä yks kaveriki tossa kesällä pellolla 96sen saabinki katollee ja kyllähä se muutenki maalattii vituillee ja muuteski tuhottii..
no 96 saabi ei olekaa mitää harvinaisia, niillä on sen verran laajaa harrastaja pohjaa kuitenkin, se kun on sellainen klassikkoauto yleisesti ottaen. niitä saa mielestäni tuhota

Lähetetty: 18.12.2005 21:45
Kirjoittaja RussianTUNER
joo

mut jokainen tekee autolleen mitä haluaa, ei hitsi.. mun mielipide..

Lähetetty: 18.12.2005 22:08
Kirjoittaja Team perseauki racing
joo olempahan minäkin nähnyt monta kalssikkoa tuhottavan, ja se on turhaa haavelua että kaikki klassikot pystyttäs säilyttämään. itsellä ei ole ollut rahaa tai paikkaa laitella. ja sitten ku yrittää myydä ni ei kelpaa kellekkään eli eikun pellolle ku ei viitti turhan panttina seisottaa.
moni varmasti nostaa karvansa pystyyn taas vaihteeksi mutta minusta ei ole mitään pahaa jos pellolla raiskaa kattimallin ladan joka ei ole mennyt päästöistä. yhtä yritinleimalle ja totesin homman toivottomaksi. no korin raatoa lukuun ottamatta ovat muut osat jatkaneet elämäänsä ja niillä on pari katitonta versioita saatu takaisin ajoon. tokihan olis suotuisaa yrittää pitää ovet ja luukut ehjinä mutta jos mätiä ovat ni eikun spray maalia pintaan ja hirvee lintu lauta pulteilla konttiin

Lähetetty: 18.12.2005 22:13
Kirjoittaja RussianTUNER
Team perseauki racing kirjoitti:joo olempahan minäkin nähnyt monta kalssikkoa tuhottavan, ja se on turhaa haavelua että kaikki klassikot pystyttäs säilyttämään. itsellä ei ole ollut rahaa tai paikkaa laitella. ja sitten ku yrittää myydä ni ei kelpaa kellekkään eli eikun pellolle ku ei viitti turhan panttina seisottaa.
moni varmasti nostaa karvansa pystyyn taas vaihteeksi mutta minusta ei ole mitään pahaa jos pellolla raiskaa kattimallin ladan joka ei ole mennyt päästöistä. yhtä yritinleimalle ja totesin homman toivottomaksi. no korin raatoa lukuun ottamatta ovat muut osat jatkaneet elämäänsä ja niillä on pari katitonta versioita saatu takaisin ajoon. tokihan olis suotuisaa yrittää pitää ovet ja luukut ehjinä mutta jos mätiä ovat ni eikun spray maalia pintaan ja hirvee lintu lauta pulteilla konttiin

no mätä on ollut, hiontaa ja kittiä.. joululomalla tulee ruiskulla miranolit pintaan.. ja lintulauta

kuvia on jo projektivaiheesta ii2.orgissa {RiKu} on nick.. Ladagalleriaan tulee sitte ku saa maalattuu..

Lähetetty: 19.12.2005 18:10
Kirjoittaja joel.88
joo mut hävetköön ne, jotka tahallaan ladoja särkee pois liikenteestä. !! varsinkin pyöreälamppusia, ku niitä on muutenki niin vähä..
Lähetetty: 20.12.2005 6:41
Kirjoittaja Lada-Jussi
eilen tapasin Fiat Uno pick-upin aito tehdastekoinen, ainoa suomessa, pääsin sen kyytiinkin

Lähetetty: 20.12.2005 8:26
Kirjoittaja Hazka
Lada-Jussi kirjoitti:eilen tapasin Fiat Uno pick-upin aito tehdastekoinen, ainoa suomessa, pääsin sen kyytiinkin

Eikös se ole silloin Fiat Fiorino
Lähetetty: 20.12.2005 10:37
Kirjoittaja Jokari
Eilen tuli paimenportilla pitkästä aikaa vastaan nappis. Punainen oli väriltään ja pappa veti komeassa kahvassa

Lähetetty: 20.12.2005 13:58
Kirjoittaja Jaakkima
Yhden aikaan Rämän pihalla bongattu sähkönsininen nappis, jossa aisaan kuuluvat kerhotunnukset eli tarra takalasissa ja viiri keskipeilissä.
Lähetetty: 20.12.2005 16:46
Kirjoittaja Stefa
Hazka kirjoitti:
Eikös se ole silloin Fiat Fiorino
En tarkkaan tiedä minkä mallin kyydissä jussi on ollut, mutta fiorinoja on kyllä monia maassa. Fiorinohan on tehty mk2 127:n keulaan, tai ainakin ne vanhemmat on, en tiedä onko jotain uusia

Lähetetty: 20.12.2005 18:42
Kirjoittaja Lada-Jussi
Stefa kirjoitti:Hazka kirjoitti:
Eikös se ole silloin Fiat Fiorino
En tarkkaan tiedä minkä mallin kyydissä jussi on ollut, mutta fiorinoja on kyllä monia maassa. Fiorinohan on tehty mk2 127:n keulaan, tai ainakin ne vanhemmat on, en tiedä onko jotain uusia

mä tulin siihen käsitykseen nettiäkin selatessa että Fiorino on noihin Fiateihin 127 mk-2, Uno mk1-2, ja kai myös Punto perustuva koppipaku, tää pick-up on sama ilman koppia, yleisesti netistä hakemalla ainakin Fiorinoa käytettiin vain umpimalleista. Nämä on kai aina Brasiliassa valmistettuja. Vastaavat Neukkutuotteet oli Izh-2715 "fiorino" ja Izh-27151 "pick-up"
niin ja tää oli tosiaan ykköskoppanen Uno, Suomeen kai virallisesti tuotiin vain tuota kakkoskorin 127 Fioriinoa
Lähetetty: 20.12.2005 22:28
Kirjoittaja Misha
Hazka kirjoitti:Lada-Jussi kirjoitti:eilen tapasin Fiat Uno pick-upin aito tehdastekoinen, ainoa suomessa, pääsin sen kyytiinkin

Eikös se ole silloin Fiat Fiorino
On kolmenlaisia, erittäin käytännöllisiä vehkeitä joita Suomesta puuttuu älyttömien verokäytäntöjen takia.
Pienet pakettiautot ja pickupit -kun näitä verotetaan henkilöautoina.
Takapenkilliset pickupit ja pakettiautot, esimerkisk nelioviset pickupit tai pakettiautot jossa on toinen rivi. Uskomattoman käytännöllisiä, näitäkin verotetaan henkilöautoina!
Useampipenkilliset pakettiautot, taisiis pikkubussit. Näitä on jonkunverran takseina, mutta muuten ovat harvinaisia, kun diiselvero menee painon mukaan. Älytöntä.
Lähetetty: 20.12.2005 22:44
Kirjoittaja Lada-Jussi
Misha kirjoitti:Hazka kirjoitti:Lada-Jussi kirjoitti:eilen tapasin Fiat Uno pick-upin aito tehdastekoinen, ainoa suomessa, pääsin sen kyytiinkin

Eikös se ole silloin Fiat Fiorino
On kolmenlaisia, erittäin käytännöllisiä vehkeitä joita Suomesta puuttuu älyttömien verokäytäntöjen takia.
Pienet pakettiautot ja pickupit -kun näitä verotetaan henkilöautoina.
Takapenkilliset pickupit ja pakettiautot, esimerkisk nelioviset pickupit tai pakettiautot jossa on toinen rivi. Uskomattoman käytännöllisiä, näitäkin verotetaan henkilöautoina!
Useampipenkilliset pakettiautot, taisiis pikkubussit. Näitä on jonkunverran takseina, mutta muuten ovat harvinaisia, kun diiselvero menee painon mukaan. Älytöntä.
niin ja sitten on jotain moottorikelkkoja ja vesijettejä joista ei kai mene muuta ku ALV (jos sitäkään), niillä ei kuskata ku max pari ihmistä ja ei mitää muuta ja vielä hyvin rajallisissa olosuhteissa.