Lada-Jussi kirjoitti:näin tänään Seat Malagan, edellisen tuollaisen näkemisestä on kulunut jokunen vuosi
Meilläpä oli muutama vuosi sitten Malaga -87, 1.5 System Porsche koneella, tehtaan aluvanteilla yms. Sitte oli toinenki Seatti, eli 850 -72/74.. Tulee ihan ikävä noita vehkeitä
täällä Loimaalla on punainen pyöreälamppuinen kombi ei tietoa onko 2102 vai 21023? aattelin et kun tulee ikää lisää ni täytyy mennä kysymään et onko myytävänä mikäli he vielä sen omistavat
Bongattu Jaakkima tänään ilmestyneen Suomen Kuvalehden ristikon parin ruudun kuvasta. Ja jos joku nyt menee katsomaan, niin se ylempi on Mikko Alatalo.
Missä mä muka olen pärstäni saanut johonkin lehtikuvaan? Täytyy käydä ostamassa lehti ja ruveta ihmettelemään
Lada-Jussi kirjoitti:näin tänään Seat Malagan, edellisen tuollaisen näkemisestä on kulunut jokunen vuosi
Meilläpä oli muutama vuosi sitten Malaga -87, 1.5 System Porsche koneella, tehtaan aluvanteilla yms. Sitte oli toinenki Seatti, eli 850 -72/74.. Tulee ihan ikävä noita vehkeitä
mulla oli pari vuotta sitte pellolla tollanen System Porsche koneella oleva Malaga, myin sen täältä Laitilasta Pyhärantaan.. Oli seisonut 1,5vuotta ja yks luokkakaveri osti sen itselleen siltä kenelle joskus se myin, toimii kuulemma vielä ihan hyvin.. Laatikko vain on vähän jäykkä kun on seisonut.. Tekis mieli ostaa toi takas itelle, sais verestellä muistoja.. Vaikkakin menis lopulta varmaan sitte multakin paaliin..
Vikalista oli vähän liian pitkä silloin kun ostin sen, hinta oli 150e ja tuotiin ajamalla pihalle..
Siinäpä taas vähän juttua..
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Viininpunainen nappis Keravan Prisman parkkihallissa tänään klo 15-16 maissa
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Tänään on vastaan päästellyt mosse Elite 1500SL, rättisitikka, Ford Capri ja Dodge Dart.
Harvemmin liikenteessä nykyään tavattavia autoja, varsinkin näin talviaikaan.
Hämeenkyrön arvauskeskuksen pihassa tummansininen 110 farkku, josta takarengas oli lussuna. Noin tunnin päästä se oli lähtenyt, liekö omistaja edes huomannut rengasrikkoa
Ja Kyröskosken Lada-pappa marssi reippaasti kohti mun larppaa oman 2105:nsa sijasta Hintakaaren parkkiksella, huomasi sitten erheensä ja totesi pienen värieronkin.