Sivu 11/42
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 6.11.2011 22:29
Kirjoittaja Vanja-eno
Sepä se. Vihjehän oli Parolannummen postinumero
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 6.11.2011 22:45
Kirjoittaja Pavlovits
35

Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 6.11.2011 23:23
Kirjoittaja Kustaa
Tervehdys,
mahtaisiko vastaus olla Blitz R35?
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 7.11.2011 0:05
Kirjoittaja Kustaa
Tere!
Kolmevitosen ratkaisua odotellessa laitetaan
36 muhimaan.
Arvelen hankalaksi, mutta katastellaan..

Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 7.11.2011 9:07
Kirjoittaja Pavlovits
Oikeasta näkökulmasta Kustaa tuota lähestyi. Tuommoista en kuitenkaan tiennut edes olevankaan.
Nuo kädet on kuin Eesaun jalat. Kim Il Sungia tai Stalinin Jooseppia ajattelin, mutta en niistä saanut mitään syntymään.
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 7.11.2011 11:43
Kirjoittaja Uubeegee
F-35 Lightning II?
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 7.11.2011 14:50
Kirjoittaja Pavlovits
Se.
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 7.11.2011 16:08
Kirjoittaja samarai
Pavlovits kirjoitti:
Nuo kädet on kuin Eesaun jalat. Kim Il Sungia tai Stalinin Jooseppia ajattelin, mutta en niistä saanut mitään syntymään.
Stalin autosavotalta löytyisi kyllä ZiS-36, ZiS-5 pohjalle tehty 6x6 prototyyppi, mutta tuskin sitä tässä Kustaa hakee.
http://www.cartruckbus.ru/uploads/posts ... 524_25.jpg
Jonkun kommunistidiktaattorin kädethän siinä varmasti on, mutta ei kyllä sen enempää säteile.
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 7.11.2011 17:18
Kirjoittaja Kustaa
Tere!
Kädet voivat olla kenen tahansa, mutta mitä tehdään..
Ehkä tämä saattaa selventää.

Kyseessä ei kuitenkaan ole auto, joskin tuota mallia ainakin oli aikoinaan Suomessakin.
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 7.11.2011 18:02
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
Terve!
Auto lienee Daihatsu Applause.
Eräs ratkaisu olisi Applause AE-36 -kitara.
SvS
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 7.11.2011 18:20
Kirjoittaja Kustaa
Tervehdys!
Sdelano v SSSR kirjoitti:Eräs ratkaisu olisi Applause AE-36 -kitara.
Oivasti päätelty, juuri tuota tarkoitin.
Enpähän olisi uskonut noin vikkelästi ratkeevan.

Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 7.11.2011 18:40
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
Terve!
Autokuva auttoi kovin; ehdin aiemmin pähkätessäni edetä (umpikujaan) linjaa clap your hands, mutta applause sen enempää kuin myrskyisät, seisomaan nousten esitetyt, pitkään jatkuvat suosionosoitukset toveri Stalinin kunniaksi eivät tulleet mieleen.
Tänään tasan 94 vuotta lokakuun vallankaappauksesta -terveisin
SvS
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 7.11.2011 19:20
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
37
Itäsaksalaiset esivaalit?
SvS
Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 7.11.2011 19:47
Kirjoittaja Pavlovits
Olisiko postimerkin keksijän Alexander Graham Bellin kaima Bell 37 kopteri?
Jos oli, niin tässä on
38
sama numero, eri naama ja eri asiasta kysymys

Re: NUMEROPELI osa 3
Lähetetty: 7.11.2011 23:18
Kirjoittaja Kustaa
Tere,
arvataan:
- Kossu 38 til.%
- Jerry Cottonin virka-ase Colt 38