Jokari kirjoitti:Nauran jo ajatukselle kun koitat tota puolen auton pituista pakettia ähertää ladaan tuskissasi ja lopulta huomaat että erikseen ne on laitettava..

Nauroitko?
Nyt epäiliöille luu kurkkuun
Nimittäin tänään laittelimma koneen ja lootan paikoilleen,
ja KYLLÄ yhtenä pakettina
Sanoisinko, että meneehän se

Ei siinä liikaa ole tilaa, mutta millikin riittää. Lootassa oli jatkopalakin paikoillaan! (kyllä mää sen jo irrotinkin, mutta meinas öljyt puskea sieltä pihalle, niin laitoin takasin ja jatkoin

) lootan takakannakkeen irrotin, vaikka ois voinu mennä senkin kanssa. Konneessa oli myös kiinni startti ja laturi, vaan eihän ne siinä kyllä haittaakkaan. Ja omasta mielstä tämä on fiksumpaa näin, sen takia kun nykyään en voi lootaa irrottaa ellei kone ole pois paikoiltaan, koska tuo loota on pahasti eri mallinen, eikä sitä saa vedettyä tarpeeksi taaksepäin niin että kytkin akseli ei kovin murjoudu. Vakio kamppeitten kans on ehkä helpompaa tiputtaa loota eka pois, sitten kone, mutta eiköhän sekin nouse nuin pois
Noh tästä lähtee kuvasarja:
Ensimmäiseksi, ladaa taaemmas ja
kone ja loota hollille +Innokas kaveri asentamaan Huomatkaa tuo kuluma jossa kone roikkuu (helepottais kovasti jos ois kaks vinssiä kummassaki päässä venakoppaa, jollon vois sääjellä tota kulumaa, vaan menee se lihas voiminki

Seuraavaksi vaan auto kohalle ja
konetta sisään Tuossa vaiheessa alako tosiaan olemaan venakoppa tulipeltiä vasten aika tiukkaan, kuten myös Ö-pohja tota palkkia vastaan, mutta kun siitä sitten pääsi yli,
loksahtaa kone melkeen itestään paikoilleen, kunhan tuolta
lootan päästä nostelee tunkilla.
Sitten se onkin paikoillaan Kaikki meni muuten hienosti, mutta vasta eilettäin laitetut bensalinjat otti kiinni kardaanin ja lootan välissä olevaan limppuun, mutta niitä saatiin pois edestä, väliä on nyt puolisen senttiä, joka tosin on mielestäni vähän liian vähän, eläähän tuo kone tuossa kuitenkin meleko paljon, joten pitää sitä vielä tapella vähän...
Tässäpä vielä oikeella kameralla otettu kuva konheesta. Niin ja öljypohjahan on nyt
tollanen Sydämmen tykytyksiäkin meinas tulla, kun tajusin että kytkimen työsylkkää kiinnittäessä kytkinkoppaan en aatellu ollenkaan ulkosta tilan tarvetta

Mitä hulluja! vielä mahtuu renkaatki kääntymään, vaikka
tilaa tohon simpukan varteen ei jääkään ku minimissään vajaa sentti.
Ja seuraavaksi sitten BME316 faktaa ja kuvaa
Välijäähytin sovitettuna Ala kiinnikkeiksi tullee pultit runkoon hitsattuihin lattarautoihin, ja ylös tulee varmaan joustokumeilla kiinni tohon yläpalkkiin. Siksi näin koska kurvissa tuo keula kuitenkin elää muutamia millejä, ja jos se välijäähy on pultattu raakasti ylhäältä että alhaalta kiinni, saattaa kuulua ruksruks ja kiinnikkeet paskana

Saatan tosin alaskin laittaa kumet jos siellä vaan on tilaa niille.... Tilaa tuo vie suunnilleen saman mitä vakio syyläri vakio paikalla, ehkä vähän
vähemmänkin Ja
leveyttä on just passelisti ladan keulaan

Pysty palkkeja joutu tietty mukiloimaan ihan
reilusti mutta eipä tuo tässä autossa ole enää niin justiisa

Saatan kuitenkin sinne jostain L-profiilista vääntää uudet tuet, niin ei ole katsastajallakaan sanomista, niin ja ohjaahan se paremmin ilman kennolle eikä päästä ohitte.
Koneen kanssa sovitteltukin on ja hienosti mahtuu vakio syyläri. Saatan nuita nostaakin pystymmäs, kun oon saanu niin paljon painostusta, että vakio lyhtyjen on mahuttava

Saattavat nuo mennäkin, vähän joutuu niitten muovi kuoria ehkä puukottamaan... Ainoa vähän ahtaampi paikka on tuo alavesiletkun kiinnistys, mutta tilaa sillekin on riittävästi.
Flektikin tonne vielä mahtuu 
Tosin sen voi laittaa myös etupuolelle jos ei ole tilaa.
Että semmosta tälläkertaa, ja voin olla tyytyväinen, etten uskonut mitä sanoitte
Vaan sanoipa tuo isäukkokin kun kahteli tuota ähertämistä (ja onnistumista!) että sun kannattaa varmaan ruveta gynekologiksi, kun koneenkin laitat pikkureijästä paikoilleen

Ens kerralla huolletaan turbo pakoputken kautta!