Ajettiin joskus kaverin auraamalla jääradalla. Kaveri ajoi diesel golffilla piikkirenkaat ainoastaan etupyörissä. Itselläni oli viritetty 1600TC mirafiori, joka kiersi aivan woihan wanha wihtahousu, ja puski öljyt huohottimesta pihalleJaakkima kirjoitti: Ajelin ensimmäistä talvea ja olimme kavereiden kanssa ajamassa p*llurallia erään pikkukunnan omakotitaloalueella. Kaverini ajoi edellä ja minä perässä. kaveri olikin ajanut umpikujaan ja oli pysäyttänyt auton, mutta en huomannut sitä tarpeeksi ajoissa. Siinä vaiheessa kun huomasin ettei auto pysähdy, rupesin miettimään käännänkö auton ojaan peräänajon välttämiseksi, mutta jätin tekemättä kun muistin paljon oli 300-sarjan Volvoon ahtautunut porukkaa: pelkääjän paikalla kaksi ja takapenkilläkin viisi ihmistä, eikä kellään turvavöitä, paitsi minulla.

Liikenteessä ei ole niin kauheasti tapahtunut autolla. Kerran sorapätkällä leikkiessä yhden vastaantulevan skodan kanssa ottanut vähän kylkikosketusta.
Moottoripyörällä olen rutannut yhden sokean papan rellun kun tuli stop merkin takaa eteen ja mopolla luultiin polkupyöräksi, kiitos Tunturin surkeiden ajovalojen, ja siinä reissussa meni jalka kolmesta kohtaa kunnolla poikki, ja puoli vuotta toipilaana. Kävelen nykyään sentään ihan normaalisti.