Kombi ja laturin oire...

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
audiq

Viesti Kirjoittaja audiq »

larssi21074 kirjoitti:Vielä tuosta latausvalon olemattomuudesta, tämä 1600sl on minun ainut auto jossa ei latausvaloa ole! Kaikissa muissa johto tulee kiltisti liittimelle, kun ei vaan muista sitä väriä..

Minulla muuten on öljynpainemittari ja öljynpainevalo siinä yhteydessä. Nuo varoitusvalojen paikathan ja määrät hieman vaihtelevat mutta luulisi että sentään latausvalo olisi!
Ei sen pitäisi ladata, jos siinä pitäisi olla valo, vaikka paikka sille valolle onkin.

Ja kun tarkemmin mietin, niin sen takia meillä ei ole sitä öljynpainevaloa öljynpainemittarin yhteydessä, kun eihän meillä ole sitä mittaria :oops: , siinähän on se taloudellisuusmittari (muistaakseni). Ei noita tahdo muistaa, kun on liian monta autoa, enkä tolla Latikalla itse ajele, mutta tosta latausvalon puuttumisesta olen varma, että meillä sitä ei ainakaan kuulu olla!
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

RTJN65 kirjoitti:No perskules. Säädin se siellä kenkkuili. Vaihdoin samalla koko laturin toiseen ja jopa virtaa riittää. Vois sähköistää vaikka puoli Vantaata :lol: .
Hienoa tavarits Risto, matka itään voi alkaa huolettomissa merkeissä... mutta ei Vantaata tarvi sähköistää, Viipuri siinä matkan varrella taitais olla enemmän lisävirran tarpeessa :wink:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Vastaa Viestiin