No Ladasta on hajonnut vaan rengas tai loppunut bensa, kerran loppui kytkin mutta sen sai juuri juuri nilkutettua korjauspaikalle asti. Varmaan jotain 50 tkm olen ladoilla päästellyt, joista suurimman osan axtekilla (joka muuten oli tosi sinnikäs ja luotettava, sillä pääsi kulkemaan vaikka kaasarin kansi oli melkein irti ym).
VW Jetta jätti yhden kesän aikana kaksi kertaa tien päälle, ekan kerran takajarrut levis, osat sinkoili pitkin rumpua, ja toisella kertaa vetoakseli irtosi. Samanikäinen 80-luvun lopun Passat ryytyi mystisesti Jämsä-Padasjoki välille, mutta hetken levättyään alkoi taas toimia ja oli siis kesäkeli. (ryytyminen alkoi kun olin ohittanut ladan

)
Skoda 120L:stä en muista kolmen vuoden ajalta mitään vikaa paitsi mätänemisvian.
Scaniassa ( -98, n. 550 tkm) jumas jarrusylkkä ja sytytti tulipalon, piti hinata Rajasillan kahvilalta Scan-autoon.
Ai niin, ryytyihän pinkki Tervakosken rampille kun en ollut tajunnut että cold onkin kesäasennon tunnus

. Kyllä se siitä lähti noin minuutin päästä.
Ukon japaninaxtekki Mazda kanssa ryytyi kaasarin ilmeisesti jäädyttyä, sain nilkutettua Patalahen Essolle ostaan masinoolia ja juomaan ilmaiset rahtarikahvit.
Transittia en ees mainitse... No siinähän on periaatteessa ihan kestävä kone jos kaiken maailman asentajat vaan tietäis mitä tarkottaa momenttiin kiristäminen...
No niin ja pitihän se imuvuotoinen axtekki-SL hinata hakureissulla osa matkaa kun en enää jaksanut nylkyttämistä.