Lotus Lada video, mistä ?
Lotus
Minä löysin ton Top Gearin tekemän Lotus Lada-videon WinMx:llä ja toimii kaikilla toisto-ohjelmilla hienosti ja kuva on iso ja tarkka.
Vaikka siinä onkin koneena Fiat 2000TC niin silti se on hieno. Että silltappaa.
Vaikka siinä onkin koneena Fiat 2000TC niin silti se on hieno. Että silltappaa.
Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
mulla oli joskus kokonaan se jakso missä muun muuassa ne testasivat jotain audia ja ajoivat pakuilla radalla kilpaa SEKÄ tekivät ladasta lotuksen ja tulihan siitä ihan hieno 

kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Mun mielestä siinä videossa oli ihan kaameeta ku se omistaja meni polvilleen ja ryömi niiden tuunaajien edessä.
Mä oisin sanonu ihan suoraan että "te ootte kautta profeetan parran rikkoneet mun ladan!"
Ladan ominaisuudet on:
- Se on halpa
- Se on luotettava
- Se on helppo korjata
- Se on hyvä huonoilla teillä
Lotuslada taas on:
- Kallis
- Epäluotettava, eri autojen tekniikoita kun yhdistlee ei millään saa kunnolla luotettavaa
- Erittäin vaikea korjattava, tehty customoiduista osista
- Vaikka onkin hyvä hyvillä teillä, ei noilla kumeilla ja jousituksilla millään hiekaktiellä ajeta
Mä oisin sanonu ihan suoraan että "te ootte kautta profeetan parran rikkoneet mun ladan!"
Ladan ominaisuudet on:
- Se on halpa
- Se on luotettava
- Se on helppo korjata
- Se on hyvä huonoilla teillä
Lotuslada taas on:
- Kallis
- Epäluotettava, eri autojen tekniikoita kun yhdistlee ei millään saa kunnolla luotettavaa
- Erittäin vaikea korjattava, tehty customoiduista osista
- Vaikka onkin hyvä hyvillä teillä, ei noilla kumeilla ja jousituksilla millään hiekaktiellä ajeta
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Vapaastihengittävä Fiatin 2000 TC, n.180 hevosta.larkkeni kirjoitti:taaskaan en malttanu lukee tätä topiccii loppuun.. eli ´siin o fiatin tc? englantii en ymmärrä, eli kerrottiinko siinä mitää tehoja?
Mishalle:
Ei tuo mun Lada oo mitenkään epäluotettava, vaikka siinä on yhdistelty eri autoja (Tekniikka Fiatista, alusta sekoitus Volvoa, Ladaa, Mersua ja Toyotaa). Ja alusta on hyvä asvaltilla ja hiekkatiellä. Sekä se on helppo korjata, koska tallissa on pari varaosamottia.
No mutta ostaisitko auton jonka joku on kasannut erilaisista nurkista löytyvistä jämäosista niitäkin vähän muokaten?O.M kirjoitti:Vapaastihengittävä Fiatin 2000 TC, n.180 hevosta.larkkeni kirjoitti:taaskaan en malttanu lukee tätä topiccii loppuun.. eli ´siin o fiatin tc? englantii en ymmärrä, eli kerrottiinko siinä mitää tehoja?
Mishalle:
Ei tuo mun Lada oo mitenkään epäluotettava, vaikka siinä on yhdistelty eri autoja (Tekniikka Fiatista, alusta sekoitus Volvoa, Ladaa, Mersua ja Toyotaa). Ja alusta on hyvä asvaltilla ja hiekkatiellä. Sekä se on helppo korjata, koska tallissa on pari varaosamottia.

Reippaina käymme rekkain alle 

- ladoilla radalle
Kertoiles vähän että mitä osaa tuossa on missäkin?O.M kirjoitti: Tekniikka Fiatista, alusta sekoitus Volvoa, Ladaa, Mersua ja Toyotaa
Ei nuo sekoitukset sen epäluotettavampia tai vaikeampia ole, MUTTA omistajan tulee tietää mistä mikäkin osa on jotta löytää tarvittaessa uuden tilalle. Jos on vain rikkinäinen osa kädessä ilman tietoa että mistä se on, niin on varmaan aika orpo olo.
Vauhdin tae - alamäki
Tätä minä tarkoitin. Että ihan ok jos on oma tekemä, mutta jos jonkun muun kasaama niin voi tulla ihmettelyä...Stefa kirjoitti:Kertoiles vähän että mitä osaa tuossa on missäkin?O.M kirjoitti: Tekniikka Fiatista, alusta sekoitus Volvoa, Ladaa, Mersua ja Toyotaa
Ei nuo sekoitukset sen epäluotettavampia tai vaikeampia ole, MUTTA omistajan tulee tietää mistä mikäkin osa on jotta löytää tarvittaessa uuden tilalle. Jos on vain rikkinäinen osa kädessä ilman tietoa että mistä se on, niin on varmaan aika orpo olo.
Ja toisaalta jos on ammattitaidottomasti kasattu niin toimivuus ei ole kovin taattu.
Reippaina käymme rekkain alle 

Moottori on Fiatin 2000 TC, laatikko Fiatin 5-vaihteinen. Kardaani on Ladan putkesta modifioitu, perä on Ladan oma, jossain vaiheessa siinä oli Fiatin lukkoperä.Stefa kirjoitti:Kertoiles vähän että mitä osaa tuossa on missäkin?O.M kirjoitti: Tekniikka Fiatista, alusta sekoitus Volvoa, Ladaa, Mersua ja Toyotaa
Etujouset on napattu W123 Mersusta, iskarit on Ladan omat.
Takajouset 140 sarjan Volvosta, iskarit Hiacesta.
Meinasin jossain vaiheessa ostaa Spaxin säädettävät iskarit.
Tuon kanssa ei ole ollut kovin paljon ongelmia, kone pitää nyt jonkimoista naputusta, se pitäis purkaa talven aikana ja kattoo mitä se on syöny.

Tuossa olis kuvaa konehuoneesta, siinä on muuten 2 virranjakajaa.
Auto ei ole kovin huonosti rakennettu, se kuka tuon rakenti on kuulemma nykyisin Mäkisen Tommilla töissä pajottelemassa Subaruja...
Muistelen että tuossa lotus ladassa käytettiin lähtökohtana lancian 2.0TC konetta,no sehän on kuitenski ihan sama kun fiiun vastaava.No jokatapauksessa nythän toi on puhdas verinen lotus(lotuksen tyyppi kilpi laitettiin paikalleen), ladan koppa sekä lancian kone ym.on ollut vain lähtökohtana,eli käsittääkseni jos jotain hajoo niin lotus vastaa/toimittaa uuden osan,kallista=elämä on. 

FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.