Sivu 2/2
Lähetetty: 31.7.2005 10:14
Kirjoittaja ,_,/ukka
EU:n ympäristömääräykset sallivat uusien henkilöautojen pintakäsittelyaineiden määräksi korkeintaan n.2kg/auto. Siitä voi jokainen laskea vähän uusien autojen kalvopaksuuksia ja miettiä paljonko katseelta piiloon jäävien kohteiden(kotelot) käsittelyyn grammoja uhrataan.
,_,/ukka
Lähetetty: 31.7.2005 18:03
Kirjoittaja Lada-Jussi
,_,/ukka kirjoitti:EU:n ympäristömääräykset sallivat uusien henkilöautojen pintakäsittelyaineiden määräksi korkeintaan n.2kg/auto. Siitä voi jokainen laskea vähän uusien autojen kalvopaksuuksia ja miettiä paljonko katseelta piiloon jäävien kohteiden(kotelot) käsittelyyn grammoja uhrataan.
,_,/ukka
ja siis mitä isompi auto sen vähemmän suojataan

Lähetetty: 3.8.2005 21:30
Kirjoittaja olavi2101

1994 vm samarakin oli takapyörä koteloiden edestä pehmennyt vaikka oli ruoste suojattu ja lokarit on olleet uudesta asti kotelot suojattu huomasi saman kuin 90vm samarassa massat tahtoo ponkata irti pohjasta eikä edes silmämääräiseti tarkastellen huomaa

ennenkuin alkaa taltalla kokeilla
Lähetetty: 25.8.2005 8:36
Kirjoittaja olavi2101

lisää hitsattavaa löytyi samaran phjalevyn saumasta kaksoiskotelo
ulomaisesta seuraava sinne ei oltu laitettu mitään kele

hemmetin huonoa työtä tehdään vieläkin auton kotelo käsittelyssä ainoa mikä tehdään todella tarmokkaasti on rahastus tarkistus käsittely maksaa400-700euroa