BA3 kirjoitti: Mites ne siinä mainoksessa sanokaan salmiakkipossusta: Tosimiehille EI marjanpoimijoille... Makuja on monia, mutta omasta mielestä on hyvää tavaraa
Kyllä se meille marjanpoimijoillekin putoaa
Siihen kun aperitiiviks ja palan painikkeeks salmiakkikossua niin...
Itsellä näyttää grillattaessa standardiksi muodostuneen seuraava satsi: pihvi tai lihavarras, yksi a-luokan maustettu makkara, maissintähkä, tuore- ja aurajuustolla täytetty herkkusieni pekonikääreessä ja päälle n kappaletta grillimakkaroita. Kyllä tuolla yhden illan pärjää.
Uteliaisuus ajoi testaamaan uusia Wilhelm-grillipihvejä. Oli pettymys. Ihan sama, vaik ois makkaraa grillannut. Maku olis ollu itse asiassa silloin paljon parempi.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
R-J kirjoitti:Uteliaisuus ajoi testaamaan uusia Wilhelm-grillipihvejä. Oli pettymys. Ihan sama, vaik ois makkaraa grillannut. Maku olis ollu itse asiassa silloin paljon parempi.
Nehän näyttää olevan ihan makkaroita lättymuodossa.
Tänään kattelin töissä "hot bacon" kabanossia, onko sitä kukaan maistanut?
povenza olet oikeilla jäljillä
näin vanhemmiten olen kanssa tutustunut salaatteihin ja kun siinä on riittävästi sipulia niin sekin maistuu
ja pienet suolakurkut ja hillosipulit on muuten maukkaita makkaran ja oluen kanssa