Sivu 2/4
Lähetetty: 29.6.2005 19:08
Kirjoittaja micco
Turbiini kirjoitti:Jokos on isompi pyörä ja paineet ylhäällä?
Kyllä nyt on jo pari viikkoa ajeltu isomman hihnapyörän kanssa. Paineet on siellä 1 barin huitteilla 6000 kierroksella. Välijäähdyttimestä posahti pääty irti heti samana päivänä kun pullerin vaihdoin. Nyt pääty on kiinni parilla terässoirolla mutta vuotaa taas aikalailla. Paineiden noston jälkeen pannu ei enää jaksanut kiertää kunnolla ja niinpä varttimailiinkin tuhrautui 16 sekuntia.
http://www.bongaa.com/fi/tapahtumat/tun ... =98&order=
http://www.bongaa.com/fi/tapahtumat/tun ... =99&order=
Sittemmin sytkä on päivitetty kärjettömään versioon ja uuden pakoputkiston rakensin myös ja nyt mosa jaksaa taas kiljua asianmukaisesti.
Seuraavaksi pitäisi varmaan vaihtaa välijäähdytin parempaan ja tehdä joku sytkän myöhästyssysteemi kun meinaa vähän nakutella jostain kumman syystä alakierroksilla vedätettäessä.
Lähetetty: 29.6.2005 22:21
Kirjoittaja Turbiini
Mulla olis nyt ylimääräisenä ladan jaakajaan sopivaksi muokattu ali/ylipainekello. JOs tulet ratapäiville saat sen ilmaiseksi.
Lähetetty: 7.7.2005 22:08
Kirjoittaja micco
Turbiini kirjoitti:Mulla olis nyt ylimääräisenä ladan jaakajaan sopivaksi muokattu ali/ylipainekello. JOs tulet ratapäiville saat sen ilmaiseksi.
"Joutuu" varmaankin ratapäiville tulemaan jos ei Ruisrääkkiinkään lippuja enää saa...
Tuolla vielä pari kuvaa viime driftchallengestä:
http://www.x-treme.fi/gallery/view_phot ... 2005_2301b
http://www.x-treme.fi/gallery/view_phot ... 2005_2305b
Lähetetty: 10.7.2005 19:02
Kirjoittaja Sergy
kaipais leveimpiä renkaita

tässä kun oon katellut, niin kullä niitä pakokaasuahdettuja latoja jo riittää, mut noi mekaniset muakin kiinostais enemmän. että pitäisköhän sitä itellekin suunitella jotain teekniikan parannusta, toi mesen kompura ois kyl helvetin hyvä. mut ku ei niitä oikein tahdo löytyä

ja jos tostakin sais enemmän tietoa, niin olis helvetin hyvä jutsku

Lähetetty: 10.7.2005 19:29
Kirjoittaja ilkkahy
Oletkos micco ehtinyt käydä penkittämässä tuota larbaa noilla paineilla vielä? Tämä on kyllä niin hieno projekti että tekisi mieli nähdä kaikki mahdolliset detailit

Lähetetty: 10.7.2005 20:44
Kirjoittaja Jankos
Mikäs tuollasten kompuroitten hintaluokka käytettynä on?
200e
400e
600e
????
Lähetetty: 10.7.2005 21:10
Kirjoittaja micco
Eipä ole Largoa penkitetty kun on "vähän" vielä kesken...
Omasta ahtimestani maksoin 550e.
Ahtimia näyttäisi olevan tarjolla ainakin FFP:n, Overdriven ja Opelclubfinlandin foorumeilla joten etsikääpä sieltä.
Lähetetty: 10.7.2005 21:12
Kirjoittaja Sergy
Minkä merkkinen ja mallinen toi ahdin on ?
Lähetetty: 10.7.2005 21:18
Kirjoittaja micco
Sergy kirjoitti:Minkä merkkinen ja mallinen toi ahdin on ?
Eaton M62
Lähetetty: 10.7.2005 21:32
Kirjoittaja Sergy
kiitti. sielt heti rupes löytymään niitä. eikä ees pahan hintaisia

Lähetetty: 11.7.2005 12:12
Kirjoittaja Sergy
Micco, sain tos tarjouksen, Eaton M62 alle 400e

Lähetetty: 11.7.2005 19:53
Kirjoittaja micco
Sergy kirjoitti:Micco, sain tos tarjouksen, Eaton M62 alle 400e

Asiaa! Onko ahdin samanlainen Mersun ahdin kuin mulla vai joku muu?
Lähetetty: 11.7.2005 20:23
Kirjoittaja Sergy
En oo varma onko mersun vai mini cooperin. saattaa olla sama, sen oli alunperin tarkoitus mennä johonkin volvoon. Nyt vaan sit täytyy tehdä lista siitä, mitä mä vielä tarvitsen. mikä ois sopiva kaasari ? tai mikä setti sulla siin on ?
Lähetetty: 11.7.2005 20:28
Kirjoittaja Sergy
DAT 32 vaiheittain aukeava kaasutin turbokäyttöön 535,00 €
hirvee hinta. mietin, löytyyköhän mistään mitään muuta sopivampaa... tai halvempaa...
Lähetetty: 11.7.2005 20:55
Kirjoittaja micco
Sergy kirjoitti:DAT 32 vaiheittain aukeava kaasutin turbokäyttöön 535,00 €
hirvee hinta. mietin, löytyyköhän mistään mitään muuta sopivampaa... tai halvempaa...
Osta mun Dellorto DRLA!