Sivu 2/12

Lähetetty: 9.5.2005 17:49
Kirjoittaja LadaRacingTeam
Onkos Kupla volkkari unohdettu kokonaan?

Lähetetty: 9.5.2005 17:58
Kirjoittaja pressa
kupla varmastikin lukeutuu niihin kolmeen yleisimpään volkkarin takamoottori malliin mistä heti alussa sanottiin että ne tietää kaikki joten niitä ei siksi kysytty
mutta jo lapsena sen oppi että etuveto on pyllystä aina komipyörä suti ja kaksipyöräiset taka vedot eteni

Lähetetty: 9.5.2005 18:55
Kirjoittaja Laduri
Entä ryppypeppu-rellu? Tarkkaa mallia en tiiä...

Lähetetty: 9.5.2005 19:03
Kirjoittaja pappa- igor
no skeida 100-130... tuuppaa tiukasti takaa... :!:

Lähetetty: 9.5.2005 19:07
Kirjoittaja LadaRacingTeam
Eikös joku Subarun malli ollut takamoottorinen vai olenko väärässä?

Lähetetty: 9.5.2005 19:28
Kirjoittaja Pavlovits
Toveri Sladimir kirjoitti:FSO 126 (vesijäähdytteinen boxer)??
"Kukkopilli" eli Goggomobil.
Siis tällainen

Kuva

Lähetetty: 9.5.2005 19:35
Kirjoittaja Pavlovits
Tässä neljäs takapotkuvolkkari: VW Karmann Ghia

Kuva

Lähetetty: 9.5.2005 19:46
Kirjoittaja zenoloP
Toveri Sladimir kirjoitti:FSO 126 (vesijäähdytteinen boxer)??
Kirjoittaja tarkoittanee FSM 126p -autoa. FSO ei valmistanut 126p -mallia

Lähetetty: 9.5.2005 21:01
Kirjoittaja Lada-Jussi
kaikki on jo kerennyt vastailee, ei jäänyt mulle varmaa enää mitään. Mainittiinko noi VW transportterit vai kuuluko ne noihin yleisiin, eikös kulmikkaassa korissa ollut vielä kone takana?

Lähetetty: 9.5.2005 21:40
Kirjoittaja Stefa
Laitetaan nyt nuo volkkaritkin sikäli kun itse tiedän. Tietysti kupla, sitten transportterit ja nämä 411 jne mallit, sitten harvinaisempana nuo ghiat. Kuplastakin voidaan jo toki erotella kolme mallia äkkiseltään, mutta pysytään nyt päälinjoissa.

Lähetetty: 9.5.2005 21:43
Kirjoittaja Pavlovits
Transporter eli type 2 ent kleinbus kuuluu noihin kolmeen itestäänselvään, samoinkuin type 3 eli 1500 S ja 1600 TL. On volkkareita vielä tuon Karmann Ghiankin jälkeen takamoottorisia ja muissakin merkeissä löytyy

Lähetetty: 9.5.2005 21:46
Kirjoittaja Pavlovits
Stefa ehtikin jo mainita type nelosen, eli 411 ja 412 mallit sillä aukaa kun minä naputtelin edellistä viestiä.

Lähetetty: 9.5.2005 21:51
Kirjoittaja Stefa
Itse en noita typejä muista muuta kuin että kupla on ykkönen :?

Lähetetty: 9.5.2005 23:34
Kirjoittaja Magnum2300
Laduri kirjoitti:Entä ryppypeppu-rellu? Tarkkaa mallia en tiiä...
Se on 4CV ja mainittu jo.
zenoloP kirjoitti:
Toveri Sladimir kirjoitti:FSO 126 (vesijäähdytteinen boxer)??
Kirjoittaja tarkoittanee FSM 126p -autoa. FSO ei valmistanut 126p -mallia
Eikös noi puolalaiset 126:t ole aikalailla samaa tavaraa kuin italialaisetkin. Eikös molemmissa 126:ssa ole sama kakspyttynen ilmajäähdytteinen kone?

Vähän sama ero kuin Neckar Jagst:lla, Zastava 750:lla, Seat 600:lla ja Fiat 600:lla. Erot lähinnä kosmeettisia.

Itävallassa tehty boxerkoneella varustettu takamoottori-Fiat on Steyr-Puch. Oliskohan tässä mennyt nyt Puola ja Itävalta sekaisin?

Lähetetty: 10.5.2005 0:19
Kirjoittaja seppä
fiat X1/9 ja moni muuu fiatti mitä jo on mainittu(126,133,500,600,850,900(paku))

ja sit volkkarin vanhemmat pakut.

Onhan sit nää urheiluatot viel porshe, ferrari ja lambortsini.