Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
pressa
Viestit: 10467 Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti
Kirjoittaja pressa » 9.5.2005 17:58
kupla varmastikin lukeutuu niihin kolmeen yleisimpään volkkarin takamoottori malliin mistä heti alussa sanottiin että ne tietää kaikki joten niitä ei siksi kysytty
mutta jo lapsena sen oppi että etuveto on pyllystä aina komipyörä suti ja kaksipyöräiset taka vedot eteni
Laduri
Viestit: 123 Liittynyt: 1.5.2005 15:13
Viesti
Kirjoittaja Laduri » 9.5.2005 18:55
Entä ryppypeppu-rellu? Tarkkaa mallia en tiiä...
Keep on truckin'
pappa- igor
Viestit: 1099 Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pappa- igor » 9.5.2005 19:03
no skeida 100-130... tuuppaa tiukasti takaa...
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
LadaRacingTeam
Viestit: 278 Liittynyt: 26.11.2003 12:58
Paikkakunta: Karstula/Mänttä
Viesti
Kirjoittaja LadaRacingTeam » 9.5.2005 19:07
Eikös joku Subarun malli ollut takamoottorinen vai olenko väärässä?
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732 Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja Pavlovits » 9.5.2005 19:28
Toveri Sladimir kirjoitti: FSO 126 (vesijäähdytteinen boxer)??
"Kukkopilli" eli Goggomobil.
Siis tällainen
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732 Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja Pavlovits » 9.5.2005 19:35
Tässä neljäs takapotkuvolkkari: VW Karmann Ghia
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
zenoloP
Viesti
Kirjoittaja zenoloP » 9.5.2005 19:46
Toveri Sladimir kirjoitti: FSO 126 (vesijäähdytteinen boxer)??
Kirjoittaja tarkoittanee FSM 126p -autoa. FSO ei valmistanut 126p -mallia
Lada-Jussi
Viestit: 10246 Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala
Viesti
Kirjoittaja Lada-Jussi » 9.5.2005 21:01
kaikki on jo kerennyt vastailee, ei jäänyt mulle varmaa enää mitään. Mainittiinko noi VW transportterit vai kuuluko ne noihin yleisiin, eikös kulmikkaassa korissa ollut vielä kone takana?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Stefa
Viestit: 2125 Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju
Viesti
Kirjoittaja Stefa » 9.5.2005 21:40
Laitetaan nyt nuo volkkaritkin sikäli kun itse tiedän. Tietysti kupla, sitten transportterit ja nämä 411 jne mallit, sitten harvinaisempana nuo ghiat. Kuplastakin voidaan jo toki erotella kolme mallia äkkiseltään, mutta pysytään nyt päälinjoissa.
Vauhdin tae - alamäki
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732 Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja Pavlovits » 9.5.2005 21:43
Transporter eli type 2 ent kleinbus kuuluu noihin kolmeen itestäänselvään, samoinkuin type 3 eli 1500 S ja 1600 TL. On volkkareita vielä tuon Karmann Ghiankin jälkeen takamoottorisia ja muissakin merkeissä löytyy
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732 Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja Pavlovits » 9.5.2005 21:46
Stefa ehtikin jo mainita type nelosen, eli 411 ja 412 mallit sillä aukaa kun minä naputtelin edellistä viestiä.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Stefa
Viestit: 2125 Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju
Viesti
Kirjoittaja Stefa » 9.5.2005 21:51
Itse en noita typejä muista muuta kuin että kupla on ykkönen
Vauhdin tae - alamäki
Magnum2300
Viesti
Kirjoittaja Magnum2300 » 9.5.2005 23:34
Laduri kirjoitti: Entä ryppypeppu-rellu? Tarkkaa mallia en tiiä...
Se on 4CV ja mainittu jo.
zenoloP kirjoitti: Toveri Sladimir kirjoitti: FSO 126 (vesijäähdytteinen boxer)??
Kirjoittaja tarkoittanee FSM 126p -autoa. FSO ei valmistanut 126p -mallia
Eikös noi puolalaiset 126:t ole aikalailla samaa tavaraa kuin italialaisetkin. Eikös molemmissa 126:ssa ole sama kakspyttynen ilmajäähdytteinen kone?
Vähän sama ero kuin Neckar Jagst:lla, Zastava 750:lla, Seat 600:lla ja Fiat 600:lla. Erot lähinnä kosmeettisia.
Itävallassa tehty boxerkoneella varustettu takamoottori-Fiat on Steyr-Puch. Oliskohan tässä mennyt nyt Puola ja Itävalta sekaisin?
Viimeksi muokannut Magnum2300 , 9.5.2005 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
seppä
Viesti
Kirjoittaja seppä » 10.5.2005 0:19
fiat X1/9 ja moni muuu fiatti mitä jo on mainittu(126,133,500,600,850,900(paku))
ja sit volkkarin vanhemmat pakut.
Onhan sit nää urheiluatot viel porshe, ferrari ja lambortsini.