Takamoottoriautoja

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Avatar
LadaRacingTeam
Viestit: 278
Liittynyt: 26.11.2003 12:58
Paikkakunta: Karstula/Mänttä

Viesti Kirjoittaja LadaRacingTeam »

Onkos Kupla volkkari unohdettu kokonaan?
Avatar
pressa
Viestit: 10467
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

kupla varmastikin lukeutuu niihin kolmeen yleisimpään volkkarin takamoottori malliin mistä heti alussa sanottiin että ne tietää kaikki joten niitä ei siksi kysytty
mutta jo lapsena sen oppi että etuveto on pyllystä aina komipyörä suti ja kaksipyöräiset taka vedot eteni
Laduri
Viestit: 123
Liittynyt: 1.5.2005 15:13

Viesti Kirjoittaja Laduri »

Entä ryppypeppu-rellu? Tarkkaa mallia en tiiä...
Keep on truckin'
Avatar
pappa- igor
Viestit: 1099
Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

no skeida 100-130... tuuppaa tiukasti takaa... :!:
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Avatar
LadaRacingTeam
Viestit: 278
Liittynyt: 26.11.2003 12:58
Paikkakunta: Karstula/Mänttä

Viesti Kirjoittaja LadaRacingTeam »

Eikös joku Subarun malli ollut takamoottorinen vai olenko väärässä?
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Toveri Sladimir kirjoitti:FSO 126 (vesijäähdytteinen boxer)??
"Kukkopilli" eli Goggomobil.
Siis tällainen

Kuva
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Tässä neljäs takapotkuvolkkari: VW Karmann Ghia

Kuva
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
zenoloP

Viesti Kirjoittaja zenoloP »

Toveri Sladimir kirjoitti:FSO 126 (vesijäähdytteinen boxer)??
Kirjoittaja tarkoittanee FSM 126p -autoa. FSO ei valmistanut 126p -mallia
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10246
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

kaikki on jo kerennyt vastailee, ei jäänyt mulle varmaa enää mitään. Mainittiinko noi VW transportterit vai kuuluko ne noihin yleisiin, eikös kulmikkaassa korissa ollut vielä kone takana?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Laitetaan nyt nuo volkkaritkin sikäli kun itse tiedän. Tietysti kupla, sitten transportterit ja nämä 411 jne mallit, sitten harvinaisempana nuo ghiat. Kuplastakin voidaan jo toki erotella kolme mallia äkkiseltään, mutta pysytään nyt päälinjoissa.
Vauhdin tae - alamäki
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Transporter eli type 2 ent kleinbus kuuluu noihin kolmeen itestäänselvään, samoinkuin type 3 eli 1500 S ja 1600 TL. On volkkareita vielä tuon Karmann Ghiankin jälkeen takamoottorisia ja muissakin merkeissä löytyy
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Stefa ehtikin jo mainita type nelosen, eli 411 ja 412 mallit sillä aukaa kun minä naputtelin edellistä viestiä.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Itse en noita typejä muista muuta kuin että kupla on ykkönen :?
Vauhdin tae - alamäki
Magnum2300

Viesti Kirjoittaja Magnum2300 »

Laduri kirjoitti:Entä ryppypeppu-rellu? Tarkkaa mallia en tiiä...
Se on 4CV ja mainittu jo.
zenoloP kirjoitti:
Toveri Sladimir kirjoitti:FSO 126 (vesijäähdytteinen boxer)??
Kirjoittaja tarkoittanee FSM 126p -autoa. FSO ei valmistanut 126p -mallia
Eikös noi puolalaiset 126:t ole aikalailla samaa tavaraa kuin italialaisetkin. Eikös molemmissa 126:ssa ole sama kakspyttynen ilmajäähdytteinen kone?

Vähän sama ero kuin Neckar Jagst:lla, Zastava 750:lla, Seat 600:lla ja Fiat 600:lla. Erot lähinnä kosmeettisia.

Itävallassa tehty boxerkoneella varustettu takamoottori-Fiat on Steyr-Puch. Oliskohan tässä mennyt nyt Puola ja Itävalta sekaisin?
Viimeksi muokannut Magnum2300, 9.5.2005 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
seppä

Viesti Kirjoittaja seppä »

fiat X1/9 ja moni muuu fiatti mitä jo on mainittu(126,133,500,600,850,900(paku))

ja sit volkkarin vanhemmat pakut.

Onhan sit nää urheiluatot viel porshe, ferrari ja lambortsini.
Vastaa Viestiin