KESÄLLÄ VIROON.
No voihan sinne mennä 2. päivä ja ensimmäiset kiireiset poistuvat samana päivänä. Seuraavat ei kiireiset tulevat jäljessä seuraavana päivänä.
Luulempa että Virossa on nähtävää kyllä kahdesikin päiväksi: Kaupat (tuliaisia varten), Varaosaliikkeet (tartteeko ladaan muka varaosia??), Vanhakaupunki Tallinnassa (kivoja ruokapaikkoja), ja itse tapaaminen tietysti.
Luulempa että Virossa on nähtävää kyllä kahdesikin päiväksi: Kaupat (tuliaisia varten), Varaosaliikkeet (tartteeko ladaan muka varaosia??), Vanhakaupunki Tallinnassa (kivoja ruokapaikkoja), ja itse tapaaminen tietysti.
Lada rules
No niin,jotta homma ei mene liian vaikeaksi niin ehdottaisin itse seuraavaa, järjestetään nyt näin ensimmäisellä kerralla yhden päivän reissu. Ehdotan lähtöä la.2.7 aamulla ja paluuta samana iltana. Yhdessäkin päivässä ehtii aikapaljon ja se on helppo järjestää kun ei tarvitse ajatella majotuksia.
Aikaa jää kuitenkin n.6 tuntia olla haapsalussa ja siinäkin ajassa ehtii aika paljon.
Tai jospa laitan tonne äänestyksiin että kumpi valitaan 1 vai 2 päivän reissu? porukkaa pitää kuitenkin saada molemmissa tapauksissa mielellään tarpeeksi. 

FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
- veli alexei
- Moderaattori
Tuossa on kyllä ideaa, että jos nyt ensin ihan päivän reissu ja katsoo sitten jos joskus toisten olisi pitempi turnee. Ja tosiaan tuo 2.7. olisi passelimpi, kuin tuo seuraava viikonloppu.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Niin no, vielä ei ainakaan muita järjestelijöitä ole löytynyt kuin minä,en ole itsekkään ennen tällästä tässä mittasuhteessa järjestäny,olis vaan aikalailla selkeempää jos kaikki olis samanlaisella reissulla,nyt joutuis tavallaan järjestämään kaksi reissua yhtä aikaa.markku kirjoitti:Pääseehän sieltä pois jos ei voi olla kahta päivää.....toiset voivat jäädä nauttimaan viron antimista aivan kuin parhaaksi näkevät,valinta varmaan on vapaa vai mitä mieltä olette jotka matkaa suunittelevatja järjestävät

FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Tämä kiinnostaa kovasti minuakin. Olin vähän miettinyt reissua Viro-Latvia-Liettua, mutta kun on kortti ollut handussa vasta lokakuusta, niin hiukka pelottaa. Tommonen lyhkäsempi Viron reissu mukavassa seurassa vois toimiakin. Ajankohdasta sen verran, että sisko menee naimisiin heinäkuun 9., sillon en pääse. Tuo 2. päivä kuulostaa paremmalta, ja kyllä minäkin mielummin menisin sitten kahdeksi päiväksi.
- veli alexei
- Moderaattori