Nokka-akselin tunnistaminen

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
NesteHukka
Viestit: 722
Liittynyt: 4.10.2003 12:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Kyllähän ne päästöt sitten läpi meni, mutta ei vieläkään ihan läpihuutojuttu.
Kaikki arvot killuivat juuri rajan tuntumassa, ja sitten kun kaikki olivat samaan aikaan rajojen alla, niin salamannopeasti "print" nappia :lol:

Jokseenkin käsittämätön juttu, että jäännöshappi oli edelleenkin jotakin 11%
Tosin se saatiin putoamaan johonkin vähän alle kuuteen laittamalla pakoputkeen jatkoletkua perään pari metriä. Että saatiin alle viiden, piti tuo jatkoletku vielä taittaa, että sai vähän pakoputkeen ylipainetta :lol:

En tiedä mistä hitosta se happi tulee, kun yhtään rikkaammalla kone ei käy kunnolla, ja muut arvot myös menevät perseelleen.
Noilla säädöillä käy kyllä tyhjäkäyntiä tosi nätisti, ja myös ajossa.
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Vastaa Viestiin