Sivu 2/5
Lähetetty: 4.2.2005 18:08
Kirjoittaja ,_,/ukka
Kylläpä ne erikoisimmat on ollu puolustusvoimien kilvillä olevia kamppeita. Banwagen(tai mitenkähän se oikeesti kirjotetaan, "pankuiksi" niitä sanottiin) telakuorma-auto ja gaz-66.
,_,/ukka
Lähetetty: 4.2.2005 18:08
Kirjoittaja Misha
Jeep Wrangler. Mukava ajella semmosta ilman ovia, tuntuu että putoaa pois kyydistä. Moottorissa sikana vääntöä, kumeja saa vingutettua ihan helposti. Omistaja oli vieressä umpitunnelissa ja jakeli ohjeita jatkuvasti. Olihan sitä jännä ajaa, mutta ei sillä kaupunkia pidemmälle viittis mennä ku ei kuule mitään ja ohjaustuntuma ja suoraan meno oli mitä oli.
Lähetetty: 4.2.2005 19:09
Kirjoittaja Lada-Jussi
no en nyt millään ihan ihmeellisillä peleillä ole ajellut, mutta hurjimmasta päästä lienee Peugeot 505 turbo IC 2,2i tehoja jotain ihan sikana (oli vielä se mallistonsa tehokkain versio) kuivalla asvaltilla heitti perää sivulle kun lähti Lada tyyliin risteyksestä.
Raatomaisin, mutta silti varsinainen elämys oli
Lada 1300 -77 eli "unelmista totta" ajopeli, 50 euroa, kk-ajoaikaa, sen jälkeen ei kelvannut kuin puuliiteriksi, eikä varmaan pysynyt halot sisäällä kuivina, oli sen verran lahot pellit.
Lähetetty: 4.2.2005 19:55
Kirjoittaja Mosse-Aksu
Oma Moskvitsh 430 (tuunattu). Koskaan en ole toista nähnyt, en tuunattuna enkä orkkiksena. Yksi on entisöitävänä, Vanja-eno tietää siitä projektista.
Lähetetty: 4.2.2005 21:02
Kirjoittaja Jusu
Kirahvi-fiiatti.

Lähetetty: 4.2.2005 21:42
Kirjoittaja mush
Vanja-eno kirjoitti:Cadillac '56 cabriolet ja 59' Ford Thunderbird (pink)

Pinkki '59 t-bird... no niitä ei liikaa ole.
Täällä kovin todennäköisesti sama auto vastauksena alkuperäiseen kysymykseen.
Lähetetty: 4.2.2005 23:11
Kirjoittaja jta
Jos armeijan pelit lasketaan niin kraz mutta jos pysytään ihan siviileissä niin pontiac firebird 350 formula -88.
Lähetetty: 4.2.2005 23:19
Kirjoittaja RTJN65
veli alexei kirjoitti:RTJN65 kirjoitti:Volvo Amazon -70. Nappas tutkan mukaan 240km/h ja vielä kiihtyi.
Kone oli rakenneltu ruottissa kuten myös alusta. Oli kiva näyttää bemareille takavaloja.
Tais olla fööni peli? Mikä Volvon mylly oli kyseessä?
Oli ihan B20... puikkokone (Timo), ja mikä parasta: ilman turboa.
Päällepäin ei eroittanut muusta kuin hieman isommasta poistoputkesta, aavistuksen matalammsta alustasta ja renkaista.
Lähetetty: 5.2.2005 4:33
Kirjoittaja Mualari-Man
Taitaa olla tuo Smartin pikkukottero...
Lähetetty: 5.2.2005 5:40
Kirjoittaja liero
kajakkikaksikko"saab 96"
saapi eestä saapi takkaa, tokkosaapi ollenkaaan

Lähetetty: 5.2.2005 8:14
Kirjoittaja jasu35
Omista autoista erikoisimpia on ollut OPEL cadett 2.1 -69 tehoa oli kun pienessä kylässä, toinen kova rassi on ollut cevy nova -76,auto oli tullut jenkkilästä muuttoautona suomeen, ja oli ollut siellä rapakon takana alkujaan maantie poliisin partioauto,eli tehoja oli riittämiin ja erikoisuutena haulikko teline kojelaudassa.

, kolmas erikoisuus oli AUSTIN mini 850 -67.,se ei ollu mikään viritetty mutta mini on aina aika erikoinen kulkupeli.

. Muita erikoisuuksia on kaverin autoliikkeessä olleita autoja mm.BMW 750iA,MB 500sel,LEKSUS 400,JAGUAR.ym.ym. mitä on päässy kokeilemaan.

Lähetetty: 5.2.2005 12:43
Kirjoittaja Misha
Mualari-Man kirjoitti:Taitaa olla tuo Smartin pikkukottero...
Millaslainen se oli ajaa? Ajoitko liukkaalla?
Lähetetty: 5.2.2005 12:52
Kirjoittaja Martigan
Oliskohan erikoisin ajamani ollut vanha UAZ, jossa Bedfordin diesel-kone?
Erikoisin auto, jossa kyydissä, oli Smart. Siihen aikaan, kun Smarteja olis vasta kaksi kappaletta suomessa.
Hassun tuntuinen kinneri: Eteenpäin katsottuna, oli kuin mikä tahansa japsi, mutta kun katsoi taakse, olikin takaikkuna heti siinä...

Lähetetty: 5.2.2005 15:07
Kirjoittaja Mualari-Man
Misha kirjoitti:Mualari-Man kirjoitti:Taitaa olla tuo Smartin pikkukottero...
Millaslainen se oli ajaa? Ajoitko liukkaalla?
Een.. kesällä tuli koeajettua tuota. Kivasti se kulki ja ainakun vaihde vaihtu (tiptronic) niias peräpäätä "urheilullisesti". Ei sillä kyllä kunnolla kantata uskaltanu... Oli viä semmonen cabrioletti malli.
Lähetetty: 5.2.2005 18:19
Kirjoittaja pravda
Mitähän kaikkea sitä on tullu ajettua, onhan noita... Mintun vihree Toyota Timangi minkä myymistä kadun (tosin kallein osa autossa oli Optiman akku, ex-paine auto) ruosteinen pommi. Ekana autona oli tuhoon tuomittu 1600 tuplalamppu Lada millä päästeltiin pikkuveljen kanssa pitkin maita ja mantuja sellanen hangonkeksi hymy korvasta korvaan

. 100A millä ei tarvittu kuin 80km/h vauhtia ja pelotti enempi ku 280km/h nopeus toisenlaisella kulkimella. 1973
Buick Riviera 455 (elokuvasta Crossing Guard tuttu) pääsin kurvaa ja keula nousi kaasua painaes ko laivas ikään. Molemmat Minit, uus ja vanha, kummatkin hauskinta mitä etuveto voi tarjota. Toyota Corollan GT:n myyminen oli kanssa ikävää, parit sakot viikossa tosin riitti, hauska takaveto, siitä ei vaan pääse mihinkään. Ja ikioma haave eli Mazda MX-5 (Miata) jolla oli vaan ilo kurvailla ja huomasin omaavani yht´äkkiä KAMALAN PALJON kavereita

. Ja sitten kaikenmaailman bussei...