Lämppärin hana
Mulla meni kans puolen vuoden aikana jotain nelisen hanaa rikki. Olin jo suunnittelemassa jotain omaa patentti- hanaa siihen tilalle, mutta korjaamolla käskivät tsekata ettei kannentiiviste olisi vaan palanut. Eli jäähdyttimen korkki pois ja käyntiin ja kohtahan niitä kuplia alkoi sitten tullakkin.. Oli kannentiiviste palanu ja sieltä pääsi painetta sinne hanalle ja paine hajotti aina sen hanan. Monta kertaa tuli jähärinesteet lattialle asti. Kannattaa katsoa ettei vaan kannentiiviste oo menny jos hana vuotaa (niinkuin minulla) Voihan se hana tietenkin muutenkin rikkkoutua..
Hyvä pointti Igor, ja eihän mulla niin väliä oo että tuleeko sitä vettä sinne lattialle, kun muutama litra sitä siellä on jo ollu, että pikku rippu lisää ei enää haittaa... kun ei viittis tehdä mitään ylimääräistä.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
- NesteHukka
Kannattaa muuten kuivata se matto kunnolla, tai repsikka saa kohta ihmetellä, että mihin laskee jalkansa
Tuosta signaturesta tuli mieleen, että se on aina hauskaa kovilla pakkasilla kuittailla työkavereille, jotka kytkevät autonsa tolppaan piuhalla
"kulkeeks se sähköllä?" "Kuinka usein tarvii ladata?"

Tuosta signaturesta tuli mieleen, että se on aina hauskaa kovilla pakkasilla kuittailla työkavereille, jotka kytkevät autonsa tolppaan piuhalla

"kulkeeks se sähköllä?" "Kuinka usein tarvii ladata?"
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Ei tartte, ei mulla oo kavereita eikä vaimo suastu tulee Ladan kyytiin...
Sitä paitsi mulla on orkkis lada-logonen gummimatto sen kangasmaton päällä

Sitä paitsi mulla on orkkis lada-logonen gummimatto sen kangasmaton päällä
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
- Lada-Jussi
hmm
AI:lla on toi sama rakennelma ja itsekin tutkin tuollaista vaihtoehto, olis kunnollinen ja jämäkkä hana. Itsellä olis ollut noi putkenpätkätkin valmiina projektiin.nanno kirjoitti:Mitenkäs tuo onnistuu??? Eikös hanassa ole semmoiset laipat, vähän niiku pappatunturin kaasarissa???make lada kirjoitti:mulla meni 3 hanaa vuoteen sitten meni usko ja tein oman patentin => pätkä letkua ja rautakaupan vasijohtohana sinne!! ainakin sisä lämpötila nousi huomattavasti

Toi hana on kyl yks kautta profeetan parran. Tässähän vois olla mahdollisuus lada-kerholle tehdä jotain hyödyllistä. Pitäis vaan kattoo oikeet mitat yms ja kasata valmiista osista toimiva, palloventtiilillä varustettu hanahärveli. Ei voi olla vaikea tehdä. Ja sitä sitten ostamaan bulkkina. Kerhothan saavat tehdä tuommoisia bulkkiostoksia jäsenistölle.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
-
itä-Suomesta saa hanoja, jotka käyvät suoraan vanhan paikalle. Rakenteeltaan eivät ole originaaleja; pitäisivät olla kestäviä. Hintaluokka noin 5-10 euroa. Mulla on yksi hyllyssä; 2106:sen 21 vuotta vanha hana toimii
, joten voin luopua hanasta varmaankin noin viidellä eurolla; otanko mukaan Hämeenlinnaan ja kuka haluaa ostaa?

430 000 km Ladailua tuota autoilua jalointa
Tuo mulle.ladamaster kirjoitti:itä-Suomesta saa hanoja, jotka käyvät suoraan vanhan paikalle. Rakenteeltaan eivät ole originaaleja; pitäisivät olla kestäviä. Hintaluokka noin 5-10 euroa. Mulla on yksi hyllyssä; 2106:sen 21 vuotta vanha hana toimii, joten voin luopua hanasta varmaankin noin viidellä eurolla; otanko mukaan Hämeenlinnaan ja kuka haluaa ostaa?
Reippaina käymme rekkain alle 

- Lada-Jussi
öh
mulle kans lämppärin hanoja

-
Toinen..ja Kolmas! Myyty naishenkilölle äärimmäisenä vasemmallaNonnis kirjoitti:Tuo mulle.ladamaster kirjoitti:itä-Suomesta saa hanoja, jotka käyvät suoraan vanhan paikalle. Rakenteeltaan eivät ole originaaleja; pitäisivät olla kestäviä. Hintaluokka noin 5-10 euroa. Mulla on yksi hyllyssä; 2106:sen 21 vuotta vanha hana toimii, joten voin luopua hanasta varmaankin noin viidellä eurolla; otanko mukaan Hämeenlinnaan ja kuka haluaa ostaa?

430 000 km Ladailua tuota autoilua jalointa
- Lada-Jussi
voi juma
tää on taas tätä tasa-arvoa, naiset saa aina kaiken
mä jo eilen kuulutin hanan perään tuolla ostetaan palstalla
no ehkä mullekin hana löytyy jostain?