Ladasta käyttöauto?
Re: Ladasta käyttöauto?
Kolme vuotta päästelin tuolla 1986 2105 kantikkaalla, ei isompia ongelmia.
Työpaikka vaihtu, niin piti joku toinen vaihtaa jolla motaria suhata. Lada siihen ei ole ihan paras.
Työpaikka vaihtu, niin piti joku toinen vaihtaa jolla motaria suhata. Lada siihen ei ole ihan paras.
Neuvostoliitossa ei olisi ollut tätäkään ongelmaa.
Axtec, jotta elämä olisi nautinnollisempaa.
VAZ-21051 86 Youtube
VAZ-2104 89
Axtec, jotta elämä olisi nautinnollisempaa.
VAZ-21051 86 Youtube
VAZ-2104 89
Eihän se mikään ongelma ole moottoritietä suhata edes nappiksellakaan.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Lähes autolla kuin autollahan motarinopeuksia pääsee, mutta ei silloin kyllä paras valinta enää takapotkulada ole.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Voiko motarilla ajaa vain sataa?? Mielestäni ei ole pakko ajaa suurinta sallittua vaikka muilla teillä se onkin suotavaa. Pitkäkö pätkä sitä motaria on? Paljonko säästyy aikaa 100->120 nopeuden nostolla?
110 sarjalla ainakin ihan kiva liikkua varsinkin kun on vähän äänieristyksiä laiteltu lisää ja kuskin penkkiä kiristelty...
Juuri näin.
Tästä pääseekin miettimään että mikähän nyt olisi sitten se paras valinta. Olen ajellut parillakin erilaisella "autobahn-ohjuksella" ja niiden kanssa moottoritiellä ajaminen rajoituksen mukaan tuntuu rasittavalta köröttelyltä, kun autolle luonteva nopeus olisi jotain 180-200 km/h luokkaa.Flaiman kirjoitti:Lähes autolla kuin autollahan motarinopeuksia pääsee, mutta ei silloin kyllä paras valinta enää takapotkulada ole.
Sitten 600Fiiatti olisi paras 60 tuntuu 100selta.
- toktornivako
Tuo on jo kyllä vinksahtanut ominaisuus korvien välissäonre kirjoitti: ]
Tästä pääseekin miettimään että mikähän nyt olisi sitten se paras valinta. Olen ajellut parillakin erilaisella "autobahn-ohjuksella" ja niiden kanssa moottoritiellä ajaminen rajoituksen mukaan tuntuu rasittavalta köröttelyltä, kun autolle luonteva nopeus olisi jotain 180-200 km/h luokkaa.

Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Kuinka niin? Vinksahtanutta se kait olisi jos muista välittämättä tykittelisi minä-minä-meiningillä kahtasataa.toktornivako kirjoitti:Tuo on jo kyllä vinksahtanut ominaisuus korvien välissäonre kirjoitti: Tästä pääseekin miettimään että mikähän nyt olisi sitten se paras valinta. Olen ajellut parillakin erilaisella "autobahn-ohjuksella" ja niiden kanssa moottoritiellä ajaminen rajoituksen mukaan tuntuu rasittavalta köröttelyltä, kun autolle luonteva nopeus olisi jotain 180-200 km/h luokkaa.
Toi on kyllä totta että pienillä autoilla vauhdit tuntuvat todella huikeilta, SJ410 Suzukin huippunopeus ei koskaan selvinnyt kun ei sillä uskaltanut ajaa yli kahdeksaakymppiä mitenkään.
muokkaus; tarkoitin siis alkujaankin sitä kun kaikennäkösillä autoilla tuntuis olevan joku "luonteva matkanopeus" ainakin mun päässäni. Volgalla ei tee mieli ajaa juuri yli yhdeksääkymppiä koska välitykset loppuvat kesken, olen kerran ajanut sillä 120 km/h ja meteli kajuutassa oli jo sanalla sanoen korviahuumaava. 2104:lla joku 100-110 km/h on vielä ihan mukavaa kyytiä.
- toktornivako
No eikö se silloin ole korvien välissä jos "ajaminen rajoituksen mukaan tuntuu rasittavalta köröttelyltä" ?onre kirjoitti:
Kuinka niin? Vinksahtanutta se kait olisi jos muista välittämättä tykittelisi minä-minä-meiningillä kahtasataa.

Ei, vaan "120 km/h ajaminen yli kolmesataahevosvoimaisella autolla tuntuu rasittavalta körötteltyltä", rajoituksen mukaan ajaminen sen sijaan tuntuu yksinomaan fiksulta jutulta. Aika harvalla autolla tuommoista tunnetta edes tulee.toktornivako kirjoitti:No eikö se silloin ole korvien välissä jos "ajaminen rajoituksen mukaan tuntuu rasittavalta köröttelyltä" ?onre kirjoitti:
Kuinka niin? Vinksahtanutta se kait olisi jos muista välittämättä tykittelisi minä-minä-meiningillä kahtasataa.
- toktornivako
Eli korvien välissä.onre kirjoitti:
Ei, vaan "120 km/h ajaminen yli kolmesataahevosvoimaisella autolla tuntuu rasittavalta körötteltyltä", .
-
Minä olen aina kuvitellut, että mitä enemmän hevosia pellin alla majailee, sitä vähemmän niitä tarvitsee näyttää ulkopuolisille. Niitä on siellä jokatapauksessa riittävästi.
Nautitaan ajelusta eikä se ainakaan minunmielestä ole sitä, että ajetaan 180 - 200. Nautinnollisempaa voi olla 60km/h satasen alueella, tietenkään tukkimatta muiden kulkemista.
Lada on hyvä käyttöauto. Itsekin jo tänävuonna ajanut liki 30000km 1500 Axtec Ladalla ja vielä on aikaa ennenkuin vuosi täyttyy. Hyvin on pärjännyt niin motarilla sekä pienemmillä teillä ja niinikään sorateillä.
Lada ei ole hyvä käyttöauto. Ainakin takaveto Ladat alkavat olla jo sellaisissa hinnoissa, että esimerkiksi paljon uudempia, mauttomia, hajuttomia ja samankaltaisia tuulitunneli kärryjä saa paljon edullisemmin.
Mikäli olet ostamassa autoa itsellesi itseäsi varten osta ihmeessä Lada mutta jos olet ostamassa autoa itsellesi ottamalla huomioon naapurin mielipide niin osta silloin Tojjota. Ei tarvitse silloin selitellä naapurille mitään. Ladan ostajalla täytyy itsetunto olla kohdallaan.
Nautitaan ajelusta eikä se ainakaan minunmielestä ole sitä, että ajetaan 180 - 200. Nautinnollisempaa voi olla 60km/h satasen alueella, tietenkään tukkimatta muiden kulkemista.
Lada on hyvä käyttöauto. Itsekin jo tänävuonna ajanut liki 30000km 1500 Axtec Ladalla ja vielä on aikaa ennenkuin vuosi täyttyy. Hyvin on pärjännyt niin motarilla sekä pienemmillä teillä ja niinikään sorateillä.
Lada ei ole hyvä käyttöauto. Ainakin takaveto Ladat alkavat olla jo sellaisissa hinnoissa, että esimerkiksi paljon uudempia, mauttomia, hajuttomia ja samankaltaisia tuulitunneli kärryjä saa paljon edullisemmin.
Mikäli olet ostamassa autoa itsellesi itseäsi varten osta ihmeessä Lada mutta jos olet ostamassa autoa itsellesi ottamalla huomioon naapurin mielipide niin osta silloin Tojjota. Ei tarvitse silloin selitellä naapurille mitään. Ladan ostajalla täytyy itsetunto olla kohdallaan.
Toisin, jotenkin muutoin olisi paremmin, mutta - Näilläeväillämennään
-
itte aloittelin tommosella 2105 sedanilla. Kun emäntä ilmoitti perheenlisäyksestä ja samaan ääneen totesi että leluautot veks ja perhelaite tilalle, niin nyt löytyy 2104 farmari lada, jokapäiväisessä käytössä. 5 vuoden aikana vähemmän harmia kuin mamman huomattavasti uudemmissa ja "paremmissa" autoissa.
kaverit, sukulaiset ja niin edelleen nauravat ja myhäilevät, mutta aivan sama. ainenkin se on maksettu, eteen ja taakse pääsee ihan sopivaa vauhtia.
Iskunvaimentimet kun vaihtaa niistä alkuperäisistä öljytäytteisistä kumilangoista vähän laadukkaampiin kaasuiskareihin niin ajomukavuus paranee varsinkin talvella paljon.
Huoltoahan nää vaatii siinä missä kaikki muutkin laitteet, mutta jos et pelkää sitä että kädet on rasvassa ja vaatteet haisee...mille ikinä haisee niin nämä voi korjata helposti itte.
Ajomukamuus konttorin puolella paranee kun äänieristemattoa asennat ja paremmat penkit ja ja ja ja. jne.
kaverit, sukulaiset ja niin edelleen nauravat ja myhäilevät, mutta aivan sama. ainenkin se on maksettu, eteen ja taakse pääsee ihan sopivaa vauhtia.
Iskunvaimentimet kun vaihtaa niistä alkuperäisistä öljytäytteisistä kumilangoista vähän laadukkaampiin kaasuiskareihin niin ajomukavuus paranee varsinkin talvella paljon.
Huoltoahan nää vaatii siinä missä kaikki muutkin laitteet, mutta jos et pelkää sitä että kädet on rasvassa ja vaatteet haisee...mille ikinä haisee niin nämä voi korjata helposti itte.
Ajomukamuus konttorin puolella paranee kun äänieristemattoa asennat ja paremmat penkit ja ja ja ja. jne.
"älä lyö kiinni sitä, se on paskana"