Ladan myynti kaksinkertaistunut tänä vuonna
- Lada-Jussi
Re: Ladan myynti kaksinkertaistunut tänä vuonna
Eikös Ladat huolleta itse tai ei sitten ollenkaan? Kyllä ne varmasti takuu ajan ainakin kestää ilman mitään ja sitten onkin jo aika vaihtaa uuteen.

Olen tuon Jussin ensimmäisen virkkeen kanssa täysin samaa mieltä. Mutta oikea Ladamies ostaa autonsa mielestäni vasta tuon takuuajan jälkeen. Uutena ostaminen ja takuut on pelkkää rahanhukkaa. 

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
2vuotta Riittää mulle.
Kyllä minun Ladaa huoltavat ammattilaisetLada-Jussi kirjoitti:Eikös Ladat huolleta itse tai ei sitten ollenkaan?
Ei ole vielä ollut tarvetta vaihtaa 110:ä vaikka kilometrejä on jo yli 366 000.Lada-Jussi kirjoitti:Kyllä ne varmasti takuu ajan ainakin kestää ilman mitään ja sitten onkin jo aika vaihtaa uuteen.
- Lada-Jussi
Pasi, Pasi,tästä on keskusteltu aiemminkin 
Kun vanhojen Ladojen papereita kattoon, niin ei niissä yleensä ole ku leima ensi huollosta joka oli sillon parin tonnin ajon jälkeen, sen jälkeen on vain kirjoiteltu omia muistiinpanoja lisäsivuille, semmonen perinteinen, mutta kuitenkin nykyaikainen auton käyttötapa: osta, käytä, kierrätä Ladistit on ollut jo edellä aikaansa 70-luvulla

Kun vanhojen Ladojen papereita kattoon, niin ei niissä yleensä ole ku leima ensi huollosta joka oli sillon parin tonnin ajon jälkeen, sen jälkeen on vain kirjoiteltu omia muistiinpanoja lisäsivuille, semmonen perinteinen, mutta kuitenkin nykyaikainen auton käyttötapa: osta, käytä, kierrätä Ladistit on ollut jo edellä aikaansa 70-luvulla

Minulla on niitä huoltoleimoja jo pilvin pimein ja ihan huoltokirjassa. Ostin jopa uuden, virallisen vihon, kun vanha täyttyi. Se tosin ei ole Ladan logolla.