Ladan myynti kaksinkertaistunut tänä vuonna

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Lada-Jussi

Re: Ladan myynti kaksinkertaistunut tänä vuonna

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Eikös Ladat huolleta itse tai ei sitten ollenkaan? Kyllä ne varmasti takuu ajan ainakin kestää ilman mitään ja sitten onkin jo aika vaihtaa uuteen.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Olen tuon Jussin ensimmäisen virkkeen kanssa täysin samaa mieltä. Mutta oikea Ladamies ostaa autonsa mielestäni vasta tuon takuuajan jälkeen. Uutena ostaminen ja takuut on pelkkää rahanhukkaa. :)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
t tulppu

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

2vuotta Riittää mulle.
KSE 1995

Viesti Kirjoittaja KSE 1995 »

Lada-Jussi kirjoitti:Eikös Ladat huolleta itse tai ei sitten ollenkaan?
Kyllä minun Ladaa huoltavat ammattilaiset
Lada-Jussi kirjoitti:Kyllä ne varmasti takuu ajan ainakin kestää ilman mitään ja sitten onkin jo aika vaihtaa uuteen.
Ei ole vielä ollut tarvetta vaihtaa 110:ä vaikka kilometrejä on jo yli 366 000.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Pasi, Pasi,tästä on keskusteltu aiemminkin ;)

Kun vanhojen Ladojen papereita kattoon, niin ei niissä yleensä ole ku leima ensi huollosta joka oli sillon parin tonnin ajon jälkeen, sen jälkeen on vain kirjoiteltu omia muistiinpanoja lisäsivuille, semmonen perinteinen, mutta kuitenkin nykyaikainen auton käyttötapa: osta, käytä, kierrätä Ladistit on ollut jo edellä aikaansa 70-luvulla ;)
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
KSE 1995

Viesti Kirjoittaja KSE 1995 »

Minulla on niitä huoltoleimoja jo pilvin pimein ja ihan huoltokirjassa. Ostin jopa uuden, virallisen vihon, kun vanha täyttyi. Se tosin ei ole Ladan logolla.
Vastaa Viestiin